janekx
Město: Brno-Brno Město
IP:193.86.163.xxx
Offline 3/2113
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
Zdravim,
napadlo me zalozit toto tema s ohledem na fakt ze existuji cenove dostupne reseni jinych ECU pro kolky.
Kuprikladu VDI ECU a M109R injektor dovede z KQ750 udelat jinou masinu.
Mate nejake zkusenosti?
03.01.2011 22:12 #1 Téma: ECU a injektor - tuning
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
03.01.2011 22:14 #2 Téma: ECU a injektor - tuning
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:213.168.185.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
03.01.2011 22:15 #3 Téma: ECU a injektor - tuning
Aladin73
Město: Brno-Brno Město
IP:62.177.74.xxx
Offline 0/754
Can-Am Outlander 800R X mr
03.01.2011 22:15 #4 Téma: ECU a injektor - tuning
janekx
Město: Brno-Brno Město
IP:193.86.163.xxx
Offline 3/2113
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
03.01.2011 22:17 #5 Téma: ECU a injektor - tuning
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
03.01.2011 22:17 #6 Téma: ECU a injektor - tuning
Aladin73
Město: Brno-Brno Město
IP:62.177.74.xxx
Offline 0/754
Can-Am Outlander 800R X mr
03.01.2011 22:20 #7 Téma: ECU a injektor - tuning
mined
Město: Chřibská
IP:90.176.132.xxx
Offline 3/3418
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
03.01.2011 22:20 #8 Téma: ECU a injektor - tuning
janekx
Město: Brno-Brno Město
IP:193.86.163.xxx
Offline 3/2113
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
03.01.2011 22:21 #9 Téma: ECU a injektor - tuning
Aladin73
Město: Brno-Brno Město
IP:62.177.74.xxx
Offline 0/754
Can-Am Outlander 800R X mr
03.01.2011 22:26 #10 Téma: ECU a injektor - tuning
Bubin
Město: Brno-Lesná
IP:62.245.113.xxx
Offline 0/1685
03.01.2011 22:36 #11 Téma: ECU a injektor - tuning
janekx
Město: Brno-Brno Město
IP:193.86.163.xxx
Offline 3/2113
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
no u kq je narust z cca 27 na 35 kw takze cca 25% u ostatnich masin to neni tak markantni
vyhodou je moznost ladeni parametru pres pocitac a taky pomerne jednoducha aktualizace programu jednotky takze se neda rict ze by starla ale vyrobce zdarma aktualizuje program.
a vezmeme li v uvahu cenu kolem 9 tis
neni tak spatny
04.01.2011 18:59 #12 Téma: ECU a injektor - tuning
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
04.01.2011 19:05 #13 Téma: ECU a injektor - tuning
janekx
Město: Brno-Brno Město
IP:193.86.163.xxx
Offline 3/2113
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
04.01.2011 19:09 #14 Téma: ECU a injektor - tuning
zltykacer
Město: Žilina
IP:95.103.253.xxx
Offline 0/395
Suzuki LT-A 700 King Quad 4x4
Janekx_CHEC> Pozri si http://www.nyrocatv....gi?viewcat=4&show=1. Skoro všetky vlákna kde je spomínané VDI, ECU, M109, no idle, backfire sa týkajú tuningovej jednotky a inektora. Je tam toho hafo popísaného , hlavne o problémoch, ktorých nie je málo. Ak sa chceš hlavne voziť, a nie ladiť a programovať, tak by som do toho nešiel. Môj názor
04.01.2011 19:20 #15 Téma: ECU a injektor - tuning
janekx
Město: Brno-Brno Město
IP:217.77.165.xxx
Offline 3/2113
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
04.01.2011 19:31 #16 Téma: ECU a injektor - tuning
Aligator.avs
Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8
04.01.2011 19:57 #17 Téma: ECU a injektor - tuning
janekx
Město: Brno-Brno Město
IP:193.86.163.xxx
Offline 3/2113
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
04.01.2011 20:07 #18 Téma: ECU a injektor - tuning
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
Janekx_CHEC> Myslím že ten výkon je sériově všeobecně nastavenej s ohledem na maximální životnost a né na nebzpečnost pro jezdce. Jinak s úpravou výkonu taky počítej s větším opotřebením varia, převodů, poloos a s následnýma destrukcema namáhaných dílů. To je letitá zkušenost z čipovaných aut.
04.01.2011 20:18 #19 Téma: ECU a injektor - tuning
janekx
Město: Brno-Brno Město
IP:193.86.163.xxx
Offline 3/2113
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
04.01.2011 20:43 #20 Téma: ECU a injektor - tuning
xsob
Město: Hostěradice
IP:89.235.19.xxx
Offline 2/7928
04.01.2011 21:38 #21 Téma: ECU a injektor - tuning
janekx
Město: Brno-Brno Město
IP:193.86.163.xxx
Offline 3/2113
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
vychazejme z toho ze originalni ecu je skrcene potom lze predpokladat ze klidne i o 20% i vice tak ti vdi neuskodi.
mluvi se u vdi o casovani, snizeni bohatosti smesi nez u origo a o optimalizaci pro konkretni oktanove cislo benzinu zakladne 87 oktanu a 91+
jeste podotykam ze 87 je nas natural 95-8 a 91+ je 98-100 oktanu
05.01.2011 11:05 #22 Téma: ECU a injektor - tuning
LeonKrkon
Město: Žebrák
IP:194.228.62.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
Můj názor je, že 4kolky mají obecně dost nízké výkony - stačí porovnat motocyklové motory o stejném počtu válců a objemu. Co k tomu výrobce vede netuším, možná se prostě rozhodli, že to stačí, protože v Evropě je škrceno na 15kW a v US nesmějí na silnici a navíc se dohodli, že výkony nebudou udávat.
edit: písmenka
05.01.2011 11:14 #23 Téma: ECU a injektor - tuning
janekx
Město: Brno-Brno Město
IP:193.86.163.xxx
Offline 3/2113
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
mas asi pravdu, protoze je pomerne velka nevole v USA proti 4 kolkam. Vzniklo to uz davno a problem je citit i z tohoto clanku http://en.wikipedia..../All-terrain_vehicle kde se pise ze od vzniku je tento typ vozidla doprovazen pomerne velkym poctem zraneni porovnatelnym s motorkami ale 4 kolkase lidem zda bezpecnejsi ma ctyri kola preci.
Take narizeni moznosti ridit od 16 let je v tomto pripade jeden z duvodu.
Vezmu li si KQ co vazi 300Kg posadim na to adolescenta s 70Kg a dam mu na palec 50-60koni copak z toho asi vyjde. Pak bych bral ze limit na 30-40 koni muze byt opravu smysluplny.
05.01.2011 12:43 #24 Téma: ECU a injektor - tuning
LeonKrkon
Město: Žebrák
IP:194.228.62.xxx
Offline 5/341
Arctic cat 700 H1 EFI TRV
05.01.2011 12:49 #25 Téma: ECU a injektor - tuning
janekx
Město: Brno-Brno Město
IP:193.86.163.xxx
Offline 3/2113
Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4
no prave ty srandy co pises jsou jen stikaci tuningy ale VDI dela za 500$ celou novou ECU s konektory ktere potrebujes na spravne zapojeni bexz zasahu do dratu masiny a jeste k tomu si potom ECU prendas klidne i do jine masiny jen si koupis jine kabely a preprogramujes to.
to me pripada jako velmi ciste reseni a dobra ochrana invastic.
stejna jednotka je pro
Carbureted models :
Artic Cat V650 as of 2004
Kawasaki V-Force as of 2004
Kawasaki Brute Force as of 2005
Kawasaki KVF/Prairie as of 2002
Suzuki Twin peaks 700 as of 2004
Yamaha Grizzly 660 from 2002 to 2007
Yamaha Rhino 660 from 2004 to 2006
Fuel Injected models:
Artic Cat 700 EFI as of 2006
Kawasaki Brute Force 750 EFI as of 2008
Kawasaki Teryx 750 EFI as of 2009
Suzuki KingQuad 700 EFI from 2005 to 2007
Suzuki KingQuad 450 EFI as of 2006
Suzuki KingQuad 750 EFI as of 2008
Yamaha Grizzly 700 EFI as of 2007
Yamaha Rhino 700 EFI as of 2008
05.01.2011 16:27 #26 Téma: ECU a injektor - tuning
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
Přesně tak jsem to chtěl napsat. Takže zbytečný plácat a jen dávám
xsob>Janekx_CHEC> Myslím že ten výkon je sériově všeobecně nastavenej s ohledem na maximální životnost a né na nebzpečnost pro jezdce. Jinak s úpravou výkonu taky počítej s větším opotřebením varia, převodů, poloos a s následnýma destrukcema namáhaných dílů. To je letitá zkušenost z čipovaných aut.
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.10s