asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

03.02.2010   18:46 Journeyman Gladiator X6-A Efi

návnada návnada Město: Hlincová Hora
IP:93.99.187.xxx
Offline 1/1
TGB Blade 550

chtěl bych vědět jestli někdo neví jestli je lepší koupit verzi s KARBURATOREM nebo se VSTŘIKOVACÍ JEDNOTKOU EFI.Jedná se o GLADIATORA X5-A nebo X6-A který má pouze vstřik a jestli je vstřikování u X6-A bez poruch případně jaké by se mohly vyskytnout.

Odpovědi: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

22.03.2010   08:47   #31 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:85.161.74.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

JourneyMan> Zajímalo by mě co je hlavní důvod, proč výrobci přešli na vstřikování u kolek? Emise, snadnější startování, optimální směs nebo ještě něco jiného ...

Citace | Odpovědět

22.03.2010   08:49   #32 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Hrošík2 Hrošík2 Město: Klečůvka
IP:217.112.160.xxx
Offline 3/819

marek.sm> Podle mě je asi hlavní důvod emise! To víš to jsou ti slavní ekoteroristé!

Citace | Odpovědět

22.03.2010   08:56   #33 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Hans-quad Hans-quad Město: Litoměřice-Město
IP:217.77.165.xxx
Offline 11/7924

Hrošík2>marek.sm> Podle mě je asi hlavní důvod emise! To víš to jsou ti slavní ekoteroristé!



Citace | Odpovědět

22.03.2010   09:37   #34 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

prezYdent prezYdent Město: Praha 7-Bubeneč
IP:85.71.68.xxx
Offline 1/386

Mě to připadá, že si lidi "podvědomě" pletou pojem vstřikování s přeplňováním..
Že když máš stříkačku, tak je to nadupaný... Přitom vstřikování se používá kvůli přesnějšímu dávkování, neboť kdyby se nějakým způsobem dostal nespálenej benzín do katalyzátoru, tak katalyzátor vyhoří.
U toho karburátoru Ti jde do motoru tolik benzínu, kolik si určíš "natočením" plynové páčky (za předpokladu adekvátního podtlaku), u toho vstřikování to v podstatě nastavuješ potenciometrem a elektronika sama rozhodne, podle různých kritérií, kolik benzínu pošle.
Prostě jsou to navíc další nevyzkoušený součástky (potenciometr + vstřikovací ventil + konektory) Dokonale vyzkoušený na kolkách to bude podle mě až tak za za 5-6 let
Jinýmy slovy - pokud to jde, tak karburátor, tam se nemá co posrat... max. ho vyčistit. U toho vstřikování "jen" cáluješ...
(pozn. - názory autora se nemusí slučovat s realitou)

Citace | Odpovědět

22.03.2010   10:08   #35 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Xawerius Xawerius Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900

Co se týče toho co jsem napsal... Srovnání G660 a G700, kdy 660 má po přidání plynu drobnou prodlevu a 700 jde okamžitě za plynem. Přeplňování a vstřikování si vážně nepletu pokud to byla narážka na mou osobu či příspěvek.
Mě by zajímalo kolik kolek se vstřikováním už mělo problém přímo s poruchou EFI... zatím jsem neslyšel o žádné...

(s přístupem prezydenta bychom jezdili na kolkách s tuhou zadní nápravou, mechanicky přiřaditelnym předkem stejně jako uzávěrkou a já bez posilovače )

Citace | Odpovědět

22.03.2010   10:16   #36 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

prezYdent prezYdent Město: Praha 7-Bubeneč
IP:85.71.68.xxx
Offline 1/386

Xawerius>....s přístupem prezydenta bychom jezdili na kolkách s tuhou zadní nápravou, mechanicky přiřaditelnym předkem....


..... a se starým poctivým dieselem, kterej nepotřebuje elektriku - ideální věc pro brodění

Xawerius - můj příspěvek nebyl směrovanej na Tebe, ale když už jsme u toho, zeptej se třeba koncaka, proč si předělával elektrické ovládání předku na mechanické... a tys tu taky někde psal, že Ti to chrochtalo a nejelo...

Omlouvám se za PLK



Naposledy editováno 22.03.2010 13:00:51

Citace | Odpovědět

22.03.2010   10:57   #37 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Petr_quad Město: Praha 4-Háje
IP:89.235.0.xxx
Offline 3/1414

marek.sm>JourneyMan> Zajímalo by mě co je hlavní důvod, proč výrobci přešli na vstřikování u kolek? Emise, snadnější startování, optimální směs nebo ještě něco jiného ...



Asi nejdůležitějším důvodem byly emise, které jsou nyní až o dvě třetiny nižší.



Naposledy editováno 22.03.2010 14:44:47

Citace | Odpovědět

22.03.2010   13:26   #38 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072

JourneyMan> Nelakuješ nás ? Jediný důkaz jsou naskenované technické průkazy obou verzí.

Citace | Odpovědět

22.03.2010   14:44   #39 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Petr_quad Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.60.xxx
Offline 3/1414

martinur> Ale Martine... Copak nevíš, že mluvím vždy pravdu?

V TP tyto údaje nejsou. Jsou na COC. Kdykoliv je můžeš u nás vidět, ale skenovat ti je nebudu, na to je můj čas drahý

Citace | Odpovědět

22.03.2010   15:00   #40 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Xawerius Xawerius Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900

prezYdent> pokud vím tak předělával jen uzávěrku protože mu odešlo servo... ale měl to tam celý nějaký napyču, už je to dlouho co to dával na 4x4nazory, tak si to nepamatuju
mě to občas nezapadne hned, ale to dělá jen uzávěrka, stačí brnknout o plyn, kola se pootočí a je zamčeno

Citace | Odpovědět

22.03.2010   15:40   #41 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072

JourneyMan> Na Blade to dovozce uvádí v reklamě:
Emise CO (g/km) 7
Emise HC /g/km) 1,5
Emise Nox (g/km) 0,4

Pokud tvrdíš, že emise klesly o 2/3, tak je to prostě velký skok.

Citace | Odpovědět

22.03.2010   15:54   #42 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

marek.sm marek.sm Město: Praha
IP:85.161.55.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.

martinur> A není to jedno jestli je o 2/3 nebo 1/2 nebo o kolik?
Zeptal jsem se na hlavní důvod konce karburátorů, JM mi odpověděl. Nemá přece cenu se tu pořád chytat za slovo a snažit se něco za každou rozporovat. To se potom každý vykašle na to aby sem vůbec něco psal.

Citace | Odpovědět

22.03.2010   16:17   #43 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Xawerius Xawerius Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900

marek.sm>martinur> A není to jedno jestli je o 2/3 nebo 1/2 nebo o kolik?
Zeptal jsem se na hlavní důvod konce karburátorů, JM mi odpověděl. Nemá přece cenu se tu pořád chytat za slovo a snažit se něco za každou rozporovat. To se potom každý vykašle na to aby sem vůbec něco psal.

taky bych to tak viděl
a emise budou určitě menší než u karburátoru díky přesnějšímu dávkování paliva pro různé situace a tudíž lepšímu hoření

Citace | Odpovědět

22.03.2010   16:33   #44 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Petr_quad Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.60.xxx
Offline 3/1414

Teda teď jsi mě donutil se na to podívat

TGB (dle tebe)
Emise CO (g/km) 7
Emise HC /g/km) 1,5
Emise Nox (g/km) 0,4

Gladiator RX530
Emise CO (g/km) 6,29
Emise HC /g/km) 0,26
Emise Nox (g/km) 0,33

Gladiator X5 EFI
Emise CO (g/km) 1,52
Emise HC /g/km) 0,05
Emise Nox (g/km) 0,19

Citace | Odpovědět

22.03.2010   16:49   #45 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

zmizík_zaks zmizík_zaks Město: Bezno
IP:95.85.209.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH

marek.sm>martinur> A není to jedno jestli je o 2/3 nebo 1/2 nebo o kolik?
Zeptal jsem se na hlavní důvod konce karburátorů, JM mi odpověděl. Nemá přece cenu se tu pořád chytat za slovo a snažit se něco za každou rozporovat. To se potom každý vykašle na to aby sem vůbec něco psal.


A helemese, rozumnej člověk, sem budu chodit

Citace | Odpovědět

22.03.2010   18:43   #46 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Jirka-KTM Jirka-KTM Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557

prezYdent> Pokud mohu, budu s tímto názorem souhlasit. Pravda je, že vstřikování je moderní záležitost, ale je otázka jestli to nebude u kolek spíše na "obtíž".
Přirovnám to k automobilům. Starší kusy šikovný mechanik opravil, poladil, vyčistil a bylo. Vstřikování?! Samá elektronika,soustava na sobě závislých čidel, které motor vyhodnocuje. Jakmile nedostává optimální informace,řídící jednotka skočí (v lepším případě), do nouzového režimu, rozsvítí se kontrolka servis a nezůstane nic jiného než navštívit servis (a to už znamená platit).
Toto známe všichni z moderních automobilů.
Proto se sám sebe ptám-bude toto přínosem, při tom jak kolky dostávají zabrat? (např. v terénu)

PS: Sám nevím, nad vstřikováním přemyšlím, ale...

Citace | Odpovědět

22.03.2010   18:54   #47 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072

JourneyMan> Díky za data Petře . Chápu-li to správně, tak TGB a 530-ka nesplňují ani Euro 1? A X6 EFI splňuje Euro 2?http://img718.imageshack.us/img718/1227/tabulkaemisnchnorem.png



Naposledy editováno 22.03.2010 19:00:10

Citace | Odpovědět

22.03.2010   18:56   #48 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Petr_quad Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.60.xxx
Offline 3/1414

martinur> Nevím přesně, kolik kg/km je Euro 1 Ale X6 má na kapotě nálepku Euro 3.

Citace | Odpovědět

23.03.2010   15:33   #49 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072

JourneyMan> Jak to vidím já, tak buď X6 nesplňuje normu Euro 3, nebo jsi uvedl jiné údaje, nebo někde dělám chybu já.
Nicméně ten emisní "skok" je v pohodě, trochu jsem studoval .

Citace | Odpovědět

23.03.2010   20:14   #50 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Petr_quad Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.60.xxx
Offline 3/1414

martinur> Nechápu, kde bereš tolik času se zabývat takovými "chujovinami".

Citace | Odpovědět

23.03.2010   20:35   #51 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072

JourneyMan> Je to můj čas, do kterého Ti nic není . Mimochodem najít uvedené informace je na webu otázku asi 3 minut. Já zákazníky nebalamutím, tím netvrdím, že vy ano, ale otázek je mnoho a většina zůstává vždy nezodpovězena.
"EFI" se nepíše "EFi", také "chujovina", že ...

Citace | Odpovědět

23.03.2010   20:43   #52 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Petr_quad Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.60.xxx
Offline 3/1414

martinur> Ano, je to chujovina. Maličkost, marginálie, bezvýznamný překlep... Chtěl jsem to nechat opravit, ale nechám to zatím tak. Alespoň mi budeš zvyšovat návštěvnost při pravidelných kontrolách

Citace | Odpovědět

23.03.2010   20:50   #53 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

JARDAQUAD JARDAQUAD Město: Český Brod
IP:94.241.71.xxx
Offline 1/2376

stejně se stim na EMISE nejezdí tak voco de

Citace | Odpovědět

23.03.2010   20:56   #54 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

dominoPv dominoPv Město: Prostějov 1
IP:93.99.61.xxx
Offline 1/178

hlavně co vim, tak už jsou konečně skladem

Citace | Odpovědět

23.03.2010   20:58   #55 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Hans-quad Hans-quad Město: Litoměřice-Město
IP:217.77.165.xxx
Offline 11/7924

JARDAQUAD>stejně se stim na EMISE nejezdí tak voco de



jde voto aby se tu drbalo něco co ani ,,návnada,, nechtěl vědět hlavně jestli se píše velké nebo malé iI

no a pak taky aby jsi se měl na co ptát

Citace | Odpovědět

23.03.2010   22:01   #56 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

větvičkář_Rox větvičkář_Rox Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi

No, hele, s těma emisníma normama je to nějaký divný... to chceš říct, že se norma řídí g nějakýho bordelu na km? Takže třeba srovnání emisí fichtla a tatry je v g/km?

To se mi nezdá...

Citace | Odpovědět

23.03.2010   22:32   #57 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Hans-quad Hans-quad Město: Litoměřice-Město
IP:217.77.165.xxx
Offline 11/7924

Roxteedy>No, hele, s těma emisníma normama je to nějaký divný... to chceš říct, že se norma řídí g nějakýho bordelu na km? Takže třeba srovnání emisí fichtla a tatry je v g/km?

To se mi nezdá...



jj Emise CO2 ........... g/km

Citace | Odpovědět

23.03.2010   22:32   #58 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Petr_quad Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.60.xxx
Offline 3/1414

Roxteedy> U Tatry to budou možná kg/km Tyto měrné jednotky jsou z oficiálních dokumentů, takže asi se skutečně měří vypuštěné gramy na jeden kilometr jízdy.

Citace | Odpovědět

23.03.2010   22:48   #59 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

větvičkář_Rox větvičkář_Rox Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi

JourneyMan> tak to je postavený na palici No, neni to jediná nepochopitelná věc na světě, že?

V roce 2020 jezdíme všichni na fichtlech

HANS.Ltm> určitě nejde jen o CO2, ale i o jiný sajrajty

Citace | Odpovědět

23.03.2010   22:55   #60 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Hans-quad Hans-quad Město: Litoměřice-Město
IP:217.77.165.xxx
Offline 11/7924

Roxteedy>JourneyMan> tak to je postavený na palici No, neni to jediná nepochopitelná věc na světě, že?

V roce 2020 jezdíme všichni na fichtlech

HANS.Ltm> určitě nejde jen o CO2, ale i o jiný sajrajty



to nevím ,ale u testů aut a snad na každém prospektu je uvedeno právě ,, Emise CO2 .... g/km ,,

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.



English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.10s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce