03.02.2010 18:46 Journeyman Gladiator X6-A Efi
návnada
Město: Hlincová Hora
IP:93.99.187.xxx
Offline 1/1
TGB Blade 550
chtěl bych vědět jestli někdo neví jestli je lepší koupit verzi s KARBURATOREM nebo se VSTŘIKOVACÍ JEDNOTKOU EFI.Jedná se o GLADIATORA X5-A nebo X6-A který má pouze vstřik a jestli je vstřikování u X6-A bez poruch případně jaké by se mohly vyskytnout.
22.03.2010 08:47 #31 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.74.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
22.03.2010 08:49 #32 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka
Hrošík2
Město: Klečůvka
IP:217.112.160.xxx
Offline 3/819
22.03.2010 08:56 #33 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:217.77.165.xxx
Offline 11/7924
22.03.2010 09:37 #34 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka
prezYdent
Město: Praha 7-Bubeneč
IP:85.71.68.xxx
Offline 1/386
Mě to připadá, že si lidi "podvědomě" pletou pojem vstřikování s přeplňováním..
Že když máš stříkačku, tak je to nadupaný... Přitom vstřikování se používá kvůli přesnějšímu dávkování, neboť kdyby se nějakým způsobem dostal nespálenej benzín do katalyzátoru, tak katalyzátor vyhoří.
U toho karburátoru Ti jde do motoru tolik benzínu, kolik si určíš "natočením" plynové páčky (za předpokladu adekvátního podtlaku), u toho vstřikování to v podstatě nastavuješ potenciometrem a elektronika sama rozhodne, podle různých kritérií, kolik benzínu pošle.
Prostě jsou to navíc další nevyzkoušený součástky (potenciometr + vstřikovací ventil + konektory) Dokonale vyzkoušený na kolkách to bude podle mě až tak za za 5-6 let
Jinýmy slovy - pokud to jde, tak karburátor, tam se nemá co posrat... max. ho vyčistit. U toho vstřikování "jen" cáluješ...
(pozn. - názory autora se nemusí slučovat s realitou)
22.03.2010 10:08 #35 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka
Xawerius
Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900
Co se týče toho co jsem napsal... Srovnání G660 a G700, kdy 660 má po přidání plynu drobnou prodlevu a 700 jde okamžitě za plynem. Přeplňování a vstřikování si vážně nepletu pokud to byla narážka na mou osobu či příspěvek.
Mě by zajímalo kolik kolek se vstřikováním už mělo problém přímo s poruchou EFI... zatím jsem neslyšel o žádné...
(s přístupem prezydenta bychom jezdili na kolkách s tuhou zadní nápravou, mechanicky přiřaditelnym předkem stejně jako uzávěrkou a já bez posilovače )
22.03.2010 10:16 #36 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka
prezYdent
Město: Praha 7-Bubeneč
IP:85.71.68.xxx
Offline 1/386
Xawerius>....s přístupem prezydenta bychom jezdili na kolkách s tuhou zadní nápravou, mechanicky přiřaditelnym předkem....
22.03.2010 10:57 #37 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:89.235.0.xxx
Offline 3/1414
marek.sm>JourneyMan> Zajímalo by mě co je hlavní důvod, proč výrobci přešli na vstřikování u kolek? Emise, snadnější startování, optimální směs nebo ještě něco jiného ...
22.03.2010 13:26 #38 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072
22.03.2010 14:44 #39 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.60.xxx
Offline 3/1414
22.03.2010 15:00 #40 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka
Xawerius
Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900
22.03.2010 15:40 #41 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:195.113.151.xxx
Offline 4/3072
22.03.2010 15:54 #42 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka
marek.sm
Město: Praha
IP:85.161.55.xxx
Offline 2/2104
Polaris Sportsman 500 H.O.
22.03.2010 16:17 #43 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka
Xawerius
Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900
marek.sm>martinur> A není to jedno jestli je o 2/3 nebo 1/2 nebo o kolik?
Zeptal jsem se na hlavní důvod konce karburátorů, JM mi odpověděl. Nemá přece cenu se tu pořád chytat za slovo a snažit se něco za každou rozporovat. To se potom každý vykašle na to aby sem vůbec něco psal.
22.03.2010 16:33 #44 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.60.xxx
Offline 3/1414
22.03.2010 16:49 #45 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka
zmizík_zaks
Město: Bezno
IP:95.85.209.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH
marek.sm>martinur> A není to jedno jestli je o 2/3 nebo 1/2 nebo o kolik?
Zeptal jsem se na hlavní důvod konce karburátorů, JM mi odpověděl. Nemá přece cenu se tu pořád chytat za slovo a snažit se něco za každou rozporovat. To se potom každý vykašle na to aby sem vůbec něco psal.
22.03.2010 18:43 #46 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka
Jirka-KTM
Město: Lechovice
IP:212.96.172.xxx
Offline 2/557
prezYdent> Pokud mohu, budu s tímto názorem souhlasit. Pravda je, že vstřikování je moderní záležitost, ale je otázka jestli to nebude u kolek spíše na "obtíž".
Přirovnám to k automobilům. Starší kusy šikovný mechanik opravil, poladil, vyčistil a bylo. Vstřikování?! Samá elektronika,soustava na sobě závislých čidel, které motor vyhodnocuje. Jakmile nedostává optimální informace,řídící jednotka skočí (v lepším případě), do nouzového režimu, rozsvítí se kontrolka servis a nezůstane nic jiného než navštívit servis (a to už znamená platit).
Toto známe všichni z moderních automobilů.
Proto se sám sebe ptám-bude toto přínosem, při tom jak kolky dostávají zabrat? (např. v terénu)
PS: Sám nevím, nad vstřikováním přemyšlím, ale...
22.03.2010 18:54 #47 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072
22.03.2010 18:56 #48 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.60.xxx
Offline 3/1414
23.03.2010 15:33 #49 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072
23.03.2010 20:14 #50 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.60.xxx
Offline 3/1414
23.03.2010 20:35 #51 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka
martinur
Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072
23.03.2010 20:43 #52 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.60.xxx
Offline 3/1414
23.03.2010 20:50 #53 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka
JARDAQUAD
Město: Český Brod
IP:94.241.71.xxx
Offline 1/2376
23.03.2010 20:56 #54 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka
dominoPv
Město: Prostějov 1
IP:93.99.61.xxx
Offline 1/178
23.03.2010 20:58 #55 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:217.77.165.xxx
Offline 11/7924
23.03.2010 22:01 #56 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
23.03.2010 22:32 #57 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:217.77.165.xxx
Offline 11/7924
23.03.2010 22:32 #58 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka
Petr_quad
Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.60.xxx
Offline 3/1414
23.03.2010 22:48 #59 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka
větvičkář_Rox
Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi
23.03.2010 22:55 #60 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka
Hans-quad
Město: Litoměřice-Město
IP:217.77.165.xxx
Offline 11/7924
Roxteedy>JourneyMan> tak to je postavený na palici No, neni to jediná nepochopitelná věc na světě, že?
V roce 2020 jezdíme všichni na fichtlech
HANS.Ltm> určitě nejde jen o CO2, ale i o jiný sajrajty
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.10s