06.01.2012 13:30 Čína Jinling
1elias
Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300
Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))
Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.
05.11.2015 09:28 #5341 Téma: Jinling 250 JLA-21B
xpetr74
Město: Horšovský Týn (Město)
IP:46.23.52.xxx
Offline 0/583
05.11.2015 10:54 #5342 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:88.102.48.xxx
Offline 0/912
xpetr74>roxor>Tom23> fukám je na 2,5 ale tak vyboulene to nemam.
já to mám také tak takže mi to jede jen potom prostředku myslel jsem že to takto má byt . tak je mám upustit ?
xpetr74>takže mi to jede jen potom prostředku
05.11.2015 11:29 #5343 Téma: Jinling 250 JLA-21B
autofolieraj
Město: Čadca - Kyčerka
IP:85.237.234.xxx
Offline 0/33
05.11.2015 15:41 #5344 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Sasula
Město: Praha
IP:217.30.75.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250
s autama by ten tlak moc neporovnaval... tam se hlavne dava kolem 2,3 - 2,4 pri velkem zatizeni zadni napravy 3. ale je to auto od auta a rozmer od rozmeru...
napriklad na kolem muzete mit natlakovany gumy taky na 4,5 Atm. Vzdy zalezi na terenu po jakym se jezdi a na typu gumy... v galusce musi byt jeste vetsi tlak aby se dalo jezdit.
tereni kolky muzou byt tlakovany i na jen 0,6. zase podle povrchu. kdyz se jezdi po snehu, pisku tak tlak hodne nizkej(myslim hlubokej snih ne 4cm poprasek) u silnice zase vysokej tlak.
k tomu nizkemu tlaku na normalni cestovani bych chtel varovat. pokud je nizky tlak v pneu a delsi dobu jede vysokou rychlosti ( u nas treba 50km +) tak dochazi v velikemu prehrivani gum a tim se tlak zvedne ale hlavne je daleko vetsi riziko roztrzeni bocnice gumy.
tak pozor na podhusteni
05.11.2015 18:41 #5345 Téma: Jinling 250 JLA-21B
xpetr74
Město: Horšovský Týn (Město)
IP:46.23.52.xxx
Offline 0/583
05.11.2015 18:43 #5346 Téma: Jinling 250 JLA-21B
xpetr74
Město: Horšovský Týn (Město)
IP:46.23.52.xxx
Offline 0/583
Sasula>s autama by ten tlak moc neporovnaval... tam se hlavne dava kolem 2,3 - 2,4 pri velkem zatizeni zadni napravy 3. ale je to auto od auta a rozmer od rozmeru...
napriklad na kolem muzete mit natlakovany gumy taky na 4,5 Atm. Vzdy zalezi na terenu po jakym se jezdi a na typu gumy... v galusce musi byt jeste vetsi tlak aby se dalo jezdit.
tereni kolky muzou byt tlakovany i na jen 0,6. zase podle povrchu. kdyz se jezdi po snehu, pisku tak tlak hodne nizkej(myslim hlubokej snih ne 4cm poprasek) u silnice zase vysokej tlak.
k tomu nizkemu tlaku na normalni cestovani bych chtel varovat. pokud je nizky tlak v pneu a delsi dobu jede vysokou rychlosti ( u nas treba 50km +) tak dochazi v velikemu prehrivani gum a tim se tlak zvedne ale hlavne je daleko vetsi riziko roztrzeni bocnice gumy.
tak pozor na podhusteni
05.11.2015 18:48 #5347 Téma: Jinling 250 JLA-21B
xpetr74
Město: Horšovský Týn (Město)
IP:46.23.52.xxx
Offline 0/583
05.11.2015 18:54 #5348 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Tom23
Město: Kly
IP:193.107.254.xxx
Offline 0/120
Jinling JLA 250
xpetr74>Sasula>s autama by ten tlak moc neporovnaval... tam se hlavne dava kolem 2,3 - 2,4 pri velkem zatizeni zadni napravy 3. ale je to auto od auta a rozmer od rozmeru...
napriklad na kolem muzete mit natlakovany gumy taky na 4,5 Atm. Vzdy zalezi na terenu po jakym se jezdi a na typu gumy... v galusce musi byt jeste vetsi tlak aby se dalo jezdit.
tereni kolky muzou byt tlakovany i na jen 0,6. zase podle povrchu. kdyz se jezdi po snehu, pisku tak tlak hodne nizkej(myslim hlubokej snih ne 4cm poprasek) u silnice zase vysokej tlak.
k tomu nizkemu tlaku na normalni cestovani bych chtel varovat. pokud je nizky tlak v pneu a delsi dobu jede vysokou rychlosti ( u nas treba 50km +) tak dochazi v velikemu prehrivani gum a tim se tlak zvedne ale hlavne je daleko vetsi riziko roztrzeni bocnice gumy.
tak pozor na podhusteni
kurna kluci tak se domluvte
05.11.2015 19:01 #5349 Téma: Jinling 250 JLA-21B
xpetr74
Město: Horšovský Týn (Město)
IP:46.23.52.xxx
Offline 0/583
Tom23> ted zkusím 2 a uvidíme ono je to jedno s druhým pořád se mi moc nelíbí jízdní vlastnosti ale člověk neví kde začít souběh ,odklon kola, nahuštěné pneu , po rovné silnici dobrý v zatáčce mi to jako houpe neprojedu zatáčku plynule jako v půlce se to zavlní jako že hodí zadek nevím jak to lépe popsat nebo čím to může být ale je to nepříjemné a na nerovné na 4 čtvrt plynu jinak to lítá ze strany na stranu ale řídítka jsou rovně doufám že mi trochu chápete tohle odstranit tak pak budu spokojen
05.11.2015 20:56 #5350 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Sasula
Město: Praha
IP:217.30.75.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250
xpetr74> pokud chces zlikvidovat topeni vyfuku do nohou, mohu ti nabidnout omotavku.
http://ecx.images-am...toc%2BvL._SX300_.jpg
koupil jsem toho 15M a tak me zbylo... :D
a od te doby co to mam mam pokoj a nohy v pohode i kdyz se vyfuku dotknu... :D
to zhoupnuti pokud to neni kalicke zhoupnuti do smyku tak muzou delat vyfoukle tlumice a nebo i jen hooodne do meka nastavene odpruzeni...
ja si ted treba budu zadni tlumic a pruzinu jeste pritvrzovat a predni dam vic na meko... mam to delane na dve osoby a ani se svejme 130kg to nepromacknu do zeme...
05.11.2015 21:35 #5351 Téma: Jinling 250 JLA-21B
ELektro
Město: Ostrava - Heřmanice
IP:95.173.83.xxx
Offline 0/323
05.11.2015 21:42 #5352 Téma: Jinling 250 JLA-21B
ELektro
Město: Ostrava - Heřmanice
IP:95.173.83.xxx
Offline 0/323
Sasula>Jo fýfuk topí jak peklo,onehda jsem jel v noci a koukám co mi to oranžově svítí pod kolkou a bylo to výfukové potrubí rozžhavené do oranžova až po tu rozdvojku Několikrát už se mi začal vařit benzín v karburátoru.To je taky jedna z možných příčin,že to za jízdy zdechne a po chvilce zase normálně jede.
05.11.2015 21:50 #5353 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Sasula
Město: Praha
IP:217.30.75.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250
05.11.2015 22:02 #5354 Téma: Jinling 250 JLA-21B
xpetr74
Město: Horšovský Týn (Město)
IP:46.23.52.xxx
Offline 0/583
ELektro>Sasula> To zhoupnutí v táhlé zatáčce má souvislost s tím,že tam nemáme diferák.Prostě jedno kolo se odlehčí v zatáčce natolik,až se utrhne z cesty a začne klouzat.Nejde s tím nic dělat,jen přizpůsobit rychlost.
Taky mi to tak dělá.
05.11.2015 22:03 #5355 Téma: Jinling 250 JLA-21B
xpetr74
Město: Horšovský Týn (Město)
IP:46.23.52.xxx
Offline 0/583
05.11.2015 22:09 #5356 Téma: Jinling 250 JLA-21B
xpetr74
Město: Horšovský Týn (Město)
IP:46.23.52.xxx
Offline 0/583
Sasula> na tlumiči jsou nějaké ventílky to se musí nějak foukat ? už jsem se tady na to ptal ale nikdo mi neodpověděl zadní mám skoro nahoře je to dost měkké ale nemám klič a kleštěma stím nehnu přední je nastaven každý jinak nevím proč to tak měl jeden je cca od vrchu 2 cm vidět závit a druhy 4 cm příklad ted to nevím přesně a je pravda že když jedu ve dvou tak je to lepší ale to máme dohromady tak 160 kg
05.11.2015 22:13 #5357 Téma: Jinling 250 JLA-21B
xpetr74
Město: Horšovský Týn (Město)
IP:46.23.52.xxx
Offline 0/583
ELektro>Sasula>Jo fýfuk topí jak peklo,onehda jsem jel v noci a koukám co mi to oranžově svítí pod kolkou a bylo to výfukové potrubí rozžhavené do oranžova až po tu rozdvojku Několikrát už se mi začal vařit benzín v karburátoru.To je taky jedna z možných příčin,že to za jízdy zdechne a po chvilce zase normálně jede.
05.11.2015 22:17 #5358 Téma: Jinling 250 JLA-21B
xpetr74
Město: Horšovský Týn (Město)
IP:46.23.52.xxx
Offline 0/583
Sasula>ELektro> tak ta omotavka tohle resi... hlavne i filtr nasava studenejsi vzduch... me stvalo v lete ze mi to topilo pod zadkem az trochu moc...
to zhoupnuti se da vyresit polohou za riditkama... staci vic zatizit vnejsi kolo, potom se nehoupe...
05.11.2015 22:21 #5359 Téma: Jinling 250 JLA-21B
xpetr74
Město: Horšovský Týn (Město)
IP:46.23.52.xxx
Offline 0/583
05.11.2015 23:30 #5360 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Sasula
Město: Praha
IP:217.30.75.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250
06.11.2015 06:05 #5361 Téma: Jinling 250 JLA-21B
zdecert
Město: Hodonín
IP:89.176.123.xxx
Offline 0/163
Sasula> POKUD máte problémy v zatáčce tak zkuste jiný styl jízdy a to před zatáčkou přibrzdit na rychlost kterou ji zvládneš projet a na začátku zatáčky přidávat plyn až do vyjetí ze zatáčky a budeš překvapený jak krásně zatáčí jinak když zavřeš plyn před nebo v zatáčení tak to má tendenci jet rovně a tím pádem máš pocit že to nezatáčí snad jsem to napsal srozumitelně
06.11.2015 06:09 #5362 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Sasula
Město: Praha
IP:217.30.75.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250
06.11.2015 08:38 #5363 Téma: Jinling 250 JLA-21B
ELektro
Město: Ostrava - Heřmanice
IP:95.173.83.xxx
Offline 0/323
xpetr74> Ten nastavovací kroužek na zadním tlumiči je zajištěn červíkem v obvodu,hledej dírku
Do tlumičů se fouká tlak +- 3,5 ats je to trochu problém ,musí se rychle odpojit hadička ,jinak to uteče.
Je to kvůli tomu,že do tlumiče se zasouvá a vysouvá tyčka ,která způsobuje uvnitř změnu tlaku a olej pění.
To je omezeno přetlakem v tlumiči.
06.11.2015 09:23 #5364 Téma: Jinling 250 JLA-21B
xpetr74
Město: Horšovský Týn (Město)
IP:46.23.52.xxx
Offline 0/583
ELektro>xpetr74> Ten nastavovací kroužek na zadním tlumiči je zajištěn červíkem v obvodu,hledej dírku
Do tlumičů se fouká tlak +- 3,5 ats je to trochu problém ,musí se rychle odpojit hadička ,jinak to uteče.
Je to kvůli tomu,že do tlumiče se zasouvá a vysouvá tyčka ,která způsobuje uvnitř změnu tlaku a olej pění.
To je omezeno přetlakem v tlumiči.
06.11.2015 09:25 #5365 Téma: Jinling 250 JLA-21B
xpetr74
Město: Horšovský Týn (Město)
IP:46.23.52.xxx
Offline 0/583
zdecert>Sasula> POKUD máte problémy v zatáčce tak zkuste jiný styl jízdy a to před zatáčkou přibrzdit na rychlost kterou ji zvládneš projet a na začátku zatáčky přidávat plyn až do vyjetí ze zatáčky a budeš překvapený jak krásně zatáčí jinak když zavřeš plyn před nebo v zatáčení tak to má tendenci jet rovně a tím pádem máš pocit že to nezatáčí snad jsem to napsal srozumitelně
06.11.2015 09:52 #5367 Téma: Jinling 250 JLA-21B
roxor
Město: Kyjov
IP:46.135.14.xxx
Offline 0/1738
Teď se tu řeší jízdní vlastnosti,ale tohle není auto,a asi každý z nás co si to kupil,to chce s autem srovnávat,a to je chyba!kolka není auto,a nikdy se tak chovat nebude!jízda kolem 80 km/hod je už tak nebezpečná.....JÁ na tom sice litam kolem 90,ale jen po nové silnici,a ještě po silnici,kterou znám.
06.11.2015 11:27 #5369 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:88.102.48.xxx
Offline 0/912
06.11.2015 11:32 #5370 Téma: Jinling 250 JLA-21B
Mulyšhuliš
Město: Olomouc
IP:88.102.48.xxx
Offline 0/912
roxor>Měl jsem možnost vyzkoušet a taky sem vyzkoušel kolku bez řazení,automat....zamestnas jen palec,a můžu říct,že to je hnus!!!
Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.
Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.32s