asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Jinling 250 JLA-21B

06.01.2012   13:30 Čína Jinling

1elias 1elias Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300

Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))


Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.




Odpovědi: Jinling 250 JLA-21B

05.11.2015   09:28   #5341 Téma: Jinling 250 JLA-21B

xpetr74 xpetr74 Město: Horšovský Týn (Město)
IP:46.23.52.xxx
Offline 0/583

roxor>Tom23> fukám je na 2,5 ale tak vyboulene to nemam.


já to mám také tak takže mi to jede jen potom prostředku myslel jsem že to takto má byt . tak je mám upustit ?

Citace | Odpovědět

05.11.2015   10:54   #5342 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:88.102.48.xxx
Offline 0/912

xpetr74>roxor>Tom23> fukám je na 2,5 ale tak vyboulene to nemam.
já to mám také tak takže mi to jede jen potom prostředku myslel jsem že to takto má byt . tak je mám upustit ?



Tady se hodně psalo,že 2 - 2,5 tlak,že to lépe sedí na silnici něchtěl jsem do toho vrtat,ale do auta se dává 2,5 - 3 tlak a auto váží přes tunu !!!

Já mám 1,5 tlak a jsem naprosto spokojen kolka váží 200kg+- tak proč to tlakovat víc. 1,5 bohatě stačí.

2,5 tlak když vemete ještě ty horka v létě takže tlak je ještě větší bych se bál,že mi za jízdy pneu prdne
Je to pneu za 500kč extra kvalitu nelze očekávat,ale "na takové to domácí žvýkání"to stačí
Někomu to vyhovuje 2,5 třeba to má vliv na stabilitu za ty leta to mají odskoušené,ale za mě 1,5 tlak a víc bych se už bál tam cpát.

xpetr74>takže mi to jede jen potom prostředku



To tak má být jen po tom středu ,ale jízdu po středu dosáhněš i při tlaku 1,5



Naposledy editováno 05.11.2015 10:58:41

Citace | Odpovědět

05.11.2015   11:29   #5343 Téma: Jinling 250 JLA-21B

autofolieraj autofolieraj Město: Čadca - Kyčerka
IP:85.237.234.xxx
Offline 0/33

Kto ste si davali vyrabat rozety davali ste ich este kalit do kaliarne?

Citace | Odpovědět

05.11.2015   15:41   #5344 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Sasula Sasula Město: Praha
IP:217.30.75.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250

s autama by ten tlak moc neporovnaval... tam se hlavne dava kolem 2,3 - 2,4 pri velkem zatizeni zadni napravy 3. ale je to auto od auta a rozmer od rozmeru...

napriklad na kolem muzete mit natlakovany gumy taky na 4,5 Atm. Vzdy zalezi na terenu po jakym se jezdi a na typu gumy... v galusce musi byt jeste vetsi tlak aby se dalo jezdit.

tereni kolky muzou byt tlakovany i na jen 0,6. zase podle povrchu. kdyz se jezdi po snehu, pisku tak tlak hodne nizkej(myslim hlubokej snih ne 4cm poprasek) u silnice zase vysokej tlak.

k tomu nizkemu tlaku na normalni cestovani bych chtel varovat. pokud je nizky tlak v pneu a delsi dobu jede vysokou rychlosti ( u nas treba 50km +) tak dochazi v velikemu prehrivani gum a tim se tlak zvedne ale hlavne je daleko vetsi riziko roztrzeni bocnice gumy.

tak pozor na podhusteni

Citace | Odpovědět

05.11.2015   18:41   #5345 Téma: Jinling 250 JLA-21B

xpetr74 xpetr74 Město: Horšovský Týn (Město)
IP:46.23.52.xxx
Offline 0/583

Mulyšhuliš> dnes jsem udělal projíždku jak jsem utáhl to řízení tak je to lepší lépe to drží ale do zatáčky nic moc a když to povolím tak už tam bude zase vůle ještě tedy zkusím snížit tlak a uvidíme

Citace | Odpovědět

05.11.2015   18:43   #5346 Téma: Jinling 250 JLA-21B

xpetr74 xpetr74 Město: Horšovský Týn (Město)
IP:46.23.52.xxx
Offline 0/583

Sasula>s autama by ten tlak moc neporovnaval... tam se hlavne dava kolem 2,3 - 2,4 pri velkem zatizeni zadni napravy 3. ale je to auto od auta a rozmer od rozmeru...

napriklad na kolem muzete mit natlakovany gumy taky na 4,5 Atm. Vzdy zalezi na terenu po jakym se jezdi a na typu gumy... v galusce musi byt jeste vetsi tlak aby se dalo jezdit.

tereni kolky muzou byt tlakovany i na jen 0,6. zase podle povrchu. kdyz se jezdi po snehu, pisku tak tlak hodne nizkej(myslim hlubokej snih ne 4cm poprasek) u silnice zase vysokej tlak.

k tomu nizkemu tlaku na normalni cestovani bych chtel varovat. pokud je nizky tlak v pneu a delsi dobu jede vysokou rychlosti ( u nas treba 50km +) tak dochazi v velikemu prehrivani gum a tim se tlak zvedne ale hlavne je daleko vetsi riziko roztrzeni bocnice gumy.

tak pozor na podhusteni



kurna kluci tak se domluvte

Citace | Odpovědět

05.11.2015   18:48   #5347 Téma: Jinling 250 JLA-21B

xpetr74 xpetr74 Město: Horšovský Týn (Město)
IP:46.23.52.xxx
Offline 0/583

Dneska bylo krásně tak jsem se trochu projel to byla paráda jen by to asi fakt chtělo tu menší rozetu a vyndal jsem tu kuličku z víčka a tentokrát mi to nechcíplo jen ten výfuk topí jako kráva. mám vykuchat ten kat nebo ne ?

Citace | Odpovědět

05.11.2015   18:54   #5348 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Tom23 Tom23 Město: Kly
IP:193.107.254.xxx
Offline 0/120
Jinling JLA 250

xpetr74>Sasula>s autama by ten tlak moc neporovnaval... tam se hlavne dava kolem 2,3 - 2,4 pri velkem zatizeni zadni napravy 3. ale je to auto od auta a rozmer od rozmeru...

napriklad na kolem muzete mit natlakovany gumy taky na 4,5 Atm. Vzdy zalezi na terenu po jakym se jezdi a na typu gumy... v galusce musi byt jeste vetsi tlak aby se dalo jezdit.

tereni kolky muzou byt tlakovany i na jen 0,6. zase podle povrchu. kdyz se jezdi po snehu, pisku tak tlak hodne nizkej(myslim hlubokej snih ne 4cm poprasek) u silnice zase vysokej tlak.

k tomu nizkemu tlaku na normalni cestovani bych chtel varovat. pokud je nizky tlak v pneu a delsi dobu jede vysokou rychlosti ( u nas treba 50km +) tak dochazi v velikemu prehrivani gum a tim se tlak zvedne ale hlavne je daleko vetsi riziko roztrzeni bocnice gumy.

tak pozor na podhusteni

kurna kluci tak se domluvte


přikláním se k 1,5atm. i tak je to dost tvrdý

Citace | Odpovědět

05.11.2015   19:01   #5349 Téma: Jinling 250 JLA-21B

xpetr74 xpetr74 Město: Horšovský Týn (Město)
IP:46.23.52.xxx
Offline 0/583

Tom23> ted zkusím 2 a uvidíme ono je to jedno s druhým pořád se mi moc nelíbí jízdní vlastnosti ale člověk neví kde začít souběh ,odklon kola, nahuštěné pneu , po rovné silnici dobrý v zatáčce mi to jako houpe neprojedu zatáčku plynule jako v půlce se to zavlní jako že hodí zadek nevím jak to lépe popsat nebo čím to může být ale je to nepříjemné a na nerovné na 4 čtvrt plynu jinak to lítá ze strany na stranu ale řídítka jsou rovně doufám že mi trochu chápete tohle odstranit tak pak budu spokojen

Citace | Odpovědět

05.11.2015   20:56   #5350 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Sasula Sasula Město: Praha
IP:217.30.75.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250

xpetr74> pokud chces zlikvidovat topeni vyfuku do nohou, mohu ti nabidnout omotavku.
http://ecx.images-am...toc%2BvL._SX300_.jpg
koupil jsem toho 15M a tak me zbylo... :D

a od te doby co to mam mam pokoj a nohy v pohode i kdyz se vyfuku dotknu... :D

to zhoupnuti pokud to neni kalicke zhoupnuti do smyku tak muzou delat vyfoukle tlumice a nebo i jen hooodne do meka nastavene odpruzeni...

ja si ted treba budu zadni tlumic a pruzinu jeste pritvrzovat a predni dam vic na meko... mam to delane na dve osoby a ani se svejme 130kg to nepromacknu do zeme...

Citace | Odpovědět

05.11.2015   21:35   #5351 Téma: Jinling 250 JLA-21B

ELektro ELektro Město: Ostrava - Heřmanice
IP:95.173.83.xxx
Offline 0/323

Sasula> To zhoupnutí v táhlé zatáčce má souvislost s tím,že tam nemáme diferák.Prostě jedno kolo se odlehčí v zatáčce natolik,až se utrhne z cesty a začne klouzat.Nejde s tím nic dělat,jen přizpůsobit rychlost.
Taky mi to tak dělá.

Citace | Odpovědět

05.11.2015   21:42   #5352 Téma: Jinling 250 JLA-21B

ELektro ELektro Město: Ostrava - Heřmanice
IP:95.173.83.xxx
Offline 0/323

Sasula>Jo fýfuk topí jak peklo,onehda jsem jel v noci a koukám co mi to oranžově svítí pod kolkou a bylo to výfukové potrubí rozžhavené do oranžova až po tu rozdvojku Několikrát už se mi začal vařit benzín v karburátoru.To je taky jedna z možných příčin,že to za jízdy zdechne a po chvilce zase normálně jede.

Citace | Odpovědět

05.11.2015   21:50   #5353 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Sasula Sasula Město: Praha
IP:217.30.75.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250

ELektro> tak ta omotavka tohle resi... hlavne i filtr nasava studenejsi vzduch... me stvalo v lete ze mi to topilo pod zadkem az trochu moc...

to zhoupnuti se da vyresit polohou za riditkama... staci vic zatizit vnejsi kolo, potom se nehoupe...

Citace | Odpovědět

05.11.2015   22:02   #5354 Téma: Jinling 250 JLA-21B

xpetr74 xpetr74 Město: Horšovský Týn (Město)
IP:46.23.52.xxx
Offline 0/583

ELektro>Sasula> To zhoupnutí v táhlé zatáčce má souvislost s tím,že tam nemáme diferák.Prostě jedno kolo se odlehčí v zatáčce natolik,až se utrhne z cesty a začne klouzat.Nejde s tím nic dělat,jen přizpůsobit rychlost.
Taky mi to tak dělá.


ale to nejedu rychle jako že bych to rval opravdu hodně uberu nevím jak to popsat mám pocit že když to tam pošlu ve větší rychlosti tak mi to rozhodí

Citace | Odpovědět

05.11.2015   22:03   #5355 Téma: Jinling 250 JLA-21B

xpetr74 xpetr74 Město: Horšovský Týn (Město)
IP:46.23.52.xxx
Offline 0/583

Sasula> vezmu si jí chceš to zaplatit dopředu nebo to pošleš dobírkou ?

Citace | Odpovědět

05.11.2015   22:09   #5356 Téma: Jinling 250 JLA-21B

xpetr74 xpetr74 Město: Horšovský Týn (Město)
IP:46.23.52.xxx
Offline 0/583

Sasula> na tlumiči jsou nějaké ventílky to se musí nějak foukat ? už jsem se tady na to ptal ale nikdo mi neodpověděl zadní mám skoro nahoře je to dost měkké ale nemám klič a kleštěma stím nehnu přední je nastaven každý jinak nevím proč to tak měl jeden je cca od vrchu 2 cm vidět závit a druhy 4 cm příklad ted to nevím přesně a je pravda že když jedu ve dvou tak je to lepší ale to máme dohromady tak 160 kg

Citace | Odpovědět

05.11.2015   22:13   #5357 Téma: Jinling 250 JLA-21B

xpetr74 xpetr74 Město: Horšovský Týn (Město)
IP:46.23.52.xxx
Offline 0/583

ELektro>Sasula>Jo fýfuk topí jak peklo,onehda jsem jel v noci a koukám co mi to oranžově svítí pod kolkou a bylo to výfukové potrubí rozžhavené do oranžova až po tu rozdvojku Několikrát už se mi začal vařit benzín v karburátoru.To je taky jedna z možných příčin,že to za jízdy zdechne a po chvilce zase normálně jede.


dnes jsem ujel v kuse tak 25 km červený nebyl ale jak jsem zastavil tak byl cítit benzín ale musel jsem něco rychle zařídit a pak když jsem se vrátil tak už nic ani nic neteklo tak nevím jak je ta spojka výfuku jak se rozděluje mám tam volný výfuk a nevím jestli to nejak dotáhnout nebo to nechat protože tak jsou ty vibrace

Citace | Odpovědět

05.11.2015   22:17   #5358 Téma: Jinling 250 JLA-21B

xpetr74 xpetr74 Město: Horšovský Týn (Město)
IP:46.23.52.xxx
Offline 0/583

Sasula>ELektro> tak ta omotavka tohle resi... hlavne i filtr nasava studenejsi vzduch... me stvalo v lete ze mi to topilo pod zadkem az trochu moc...

to zhoupnuti se da vyresit polohou za riditkama... staci vic zatizit vnejsi kolo, potom se nehoupe...



počkej jak zatížit vnější kolo ?

Citace | Odpovědět

05.11.2015   22:21   #5359 Téma: Jinling 250 JLA-21B

xpetr74 xpetr74 Město: Horšovský Týn (Město)
IP:46.23.52.xxx
Offline 0/583

máte někdo třeba zvednutý zadek ? koukal jsem že někdo dává prodloužení tlumičů ale já bych to chtěl dat jen dozadu cca 2-3 cm co myslíte ?

Citace | Odpovědět

05.11.2015   23:30   #5360 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Sasula Sasula Město: Praha
IP:217.30.75.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250

Na nastaveni staci i priprave na dotahovani platovych trubek. Uz jsem obednal origo cca 10$ takze pohoda.

Najdu zmerim kolik toho je a dam to do plena.

Odlehcis polohou ridice

Citace | Odpovědět

06.11.2015   06:05   #5361 Téma: Jinling 250 JLA-21B

zdecert zdecert Město: Hodonín
IP:89.176.123.xxx
Offline 0/163

Sasula> POKUD máte problémy v zatáčce tak zkuste jiný styl jízdy a to před zatáčkou přibrzdit na rychlost kterou ji zvládneš projet a na začátku zatáčky přidávat plyn až do vyjetí ze zatáčky a budeš překvapený jak krásně zatáčí jinak když zavřeš plyn před nebo v zatáčení tak to má tendenci jet rovně a tím pádem máš pocit že to nezatáčí snad jsem to napsal srozumitelně

Citace | Odpovědět

06.11.2015   06:09   #5362 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Sasula Sasula Město: Praha
IP:217.30.75.xxx
Offline 0/1108
Jinling JLA 250

zdecert> asi si to spatne pochopil. Ja nemam sebemensi problemy s jizdou a zatackami.

Citace | Odpovědět

06.11.2015   08:38   #5363 Téma: Jinling 250 JLA-21B

ELektro ELektro Město: Ostrava - Heřmanice
IP:95.173.83.xxx
Offline 0/323

xpetr74> Ten nastavovací kroužek na zadním tlumiči je zajištěn červíkem v obvodu,hledej dírku
Do tlumičů se fouká tlak +- 3,5 ats je to trochu problém ,musí se rychle odpojit hadička ,jinak to uteče.
Je to kvůli tomu,že do tlumiče se zasouvá a vysouvá tyčka ,která způsobuje uvnitř změnu tlaku a olej pění.
To je omezeno přetlakem v tlumiči.

Citace | Odpovědět

06.11.2015   09:23   #5364 Téma: Jinling 250 JLA-21B

xpetr74 xpetr74 Město: Horšovský Týn (Město)
IP:46.23.52.xxx
Offline 0/583

ELektro>xpetr74> Ten nastavovací kroužek na zadním tlumiči je zajištěn červíkem v obvodu,hledej dírku
Do tlumičů se fouká tlak +- 3,5 ats je to trochu problém ,musí se rychle odpojit hadička ,jinak to uteče.
Je to kvůli tomu,že do tlumiče se zasouvá a vysouvá tyčka ,která způsobuje uvnitř změnu tlaku a olej pění.
To je omezeno přetlakem v tlumiči.


červíka tam nemám zbyla jen dírka ale není tam místo jedině ho vyndat nebo klíč a ten nemám a když je nafouknu tak budou tužší ?

Citace | Odpovědět

06.11.2015   09:25   #5365 Téma: Jinling 250 JLA-21B

xpetr74 xpetr74 Město: Horšovský Týn (Město)
IP:46.23.52.xxx
Offline 0/583

zdecert>Sasula> POKUD máte problémy v zatáčce tak zkuste jiný styl jízdy a to před zatáčkou přibrzdit na rychlost kterou ji zvládneš projet a na začátku zatáčky přidávat plyn až do vyjetí ze zatáčky a budeš překvapený jak krásně zatáčí jinak když zavřeš plyn před nebo v zatáčení tak to má tendenci jet rovně a tím pádem máš pocit že to nezatáčí snad jsem to napsal srozumitelně


jo chápu to zkoušel jsem více variant ale zdá se mi že to není ono co bych si představoval tak časem to snad vychytám

Citace | Odpovědět

06.11.2015   09:42   #5366 Téma: Jinling 250 JLA-21B

roxor roxor Město: Kyjov
IP:46.135.14.xxx
Offline 0/1738

xpetr74> nevychytaš nic,my nemáme diferenciál.tečka.a ten tlak v pneu,pokud tam mám ja 1,5 tak mi to plave jako kráva,2,5 je ideál.
Ale ať si každý fouká jak chce a jak mu to vyhovuje.nevím kolik vazis,já mám metrák a za dobu co mám kolku,prostě fukám na 2,5.

Citace | Odpovědět

06.11.2015   09:52   #5367 Téma: Jinling 250 JLA-21B

roxor roxor Město: Kyjov
IP:46.135.14.xxx
Offline 0/1738

Teď se tu řeší jízdní vlastnosti,ale tohle není auto,a asi každý z nás co si to kupil,to chce s autem srovnávat,a to je chyba!kolka není auto,a nikdy se tak chovat nebude!jízda kolem 80 km/hod je už tak nebezpečná.....JÁ na tom sice litam kolem 90,ale jen po nové silnici,a ještě po silnici,kterou znám.

Citace | Odpovědět

06.11.2015   09:57   #5368 Téma: Jinling 250 JLA-21B

roxor roxor Město: Kyjov
IP:46.135.14.xxx
Offline 0/1738

Měl jsem možnost vyzkoušet a taky sem vyzkoušel kolku bez řazení,automat....zamestnas jen palec,a můžu říct,že to je hnus!!!

Citace | Odpovědět

06.11.2015   11:27   #5369 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:88.102.48.xxx
Offline 0/912

xpetr74>
ale jak jsem zastavil tak byl cítit benzín



To nejspíš smrdí z "přepadové" hadičky ty vibrace vyklepou část benzínu ven a když přijedeš tak to teplo okolo 4kolky vůni benzínu násobí

Citace | Odpovědět

06.11.2015   11:32   #5370 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:88.102.48.xxx
Offline 0/912

roxor>Měl jsem možnost vyzkoušet a taky sem vyzkoušel kolku bez řazení,automat....zamestnas jen palec,a můžu říct,že to je hnus!!!



To házení kvaltů je příjemná součást jízdy a za "automat" bych to taky nikdy nevyměnil

A co se týče toho ovládání na PALEC to je hrozná věc taky jsem měl možnost jezdit na 4kolce s tímhle ovládáním plynu a po 2 hodinách jsem necítil palec
Rychlopal je rychlopal jinling je jedna z mála 4kolek která ho má



Naposledy editováno 06.11.2015 11:32:48

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

Redakční testy





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.32s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce