Nick: | leos2 |
Město: | Moravské Budějovice |
Kraj: | Vysočina |
Věk: | 52 let |
ICQ: | - |
Web: | http://http://www.free-style.cz/ |
Poslední přihlášení: 09.09.2024 Registrace: 13.12.2008
Můj další Level. Vzduchový podvozek, posilovač řízení , vyhříváni 4 v 1, BeadLocky vyměněny za širší ITP . Zadní mega box Quadrax, čelní štít Can-Am.Jinej otevřenější výfuk.Upravený variátor.Jestli vydrží to co KingQuad tak budu velmi spokojen
Zkušenosti žádné, je to leštěnka nehorázná , najeto jen 1200 km . Ale dlouho to tak nebude, čeká ji se mnou hodně expedic, má se na co těšit a já snad taky.
Tak jsem malinko pojezdil. Vyhodil jsem úzké BeadLocky nasadil širší ITP. I tak je to ale strašně vratké. Byl jsem zvyklý brát zatáčky driftem i na asfaltu. Tady to nejde, musím hodně přifouknout zadek a předek přitvrdit. Ale to se asi zhorší komfort v terénu. Chválím tvar čelního štítu funguje lépe než na Kingovi, nefouká ani na hlavu i když není vysoký. Vyhřívání na půlku už pálí jak čert, palec nic moc, ostatní výhřevy jsem nezapojoval.
POSILOVAČ ? no nemůžu si zvyknout. Na MAX se to nedá ovládat jde to moc lehce na střed kraje jdou ztuha střed tak akorát. MIN jako by tam nebyl. Podvozek na měkko v terénu je paráda, žádné kopance do řídítek díky posilovači.S kingem se podvozek nedá vůbec srovnat s Polárkou asi na stejno, ale Polárka se tolik nenakláněla.
VÝKON ? neskutečný, brutální, nevyužitelný, první svezení mě to nějak nebralo , ale pak jsem za to vzal a málem jsem se posral. BRZDY? nejlepší oproti Polárce i Kingovi , ale ještě by to malinko chtělo víc.
ŘAZENÍ ? tak to je průser jde to težko, jde to do zubů, nesmí se držet brzda protože kolka potřebuji poskočit , aby to zapadlo. nejlíp šlo řadit na Kingovi.
POHODLÍ? sedadlo řidiče krásně měkké jako na Polárce King má tvrdý prkno. Spolujezdec pohodlí nadbytek až na ty držáky rukou ( oslí uši ) to je hnus fialovej . dal jsem tam Box , abych ten nesmysl schoval. S boxem je to pohodlnější a omladina mi nevypadne do boku.
SVĚTLA? nic moc svítí málo , ale to asi každá co jsem měl.Světelná rampa na noční jízdy nutnost.
Po změně kol na jiné ET se jízdní vlastnosti zlepšily. ale chtělo to i podložky předek +3cm zadek +5 cm těď jsem širokej asi 138 cm a to už je masakr.Jízda je rapidně jiná driftuji i na afaltu, ale předek se dost boří. Takže nechám dát na přední nápravu stabilizátor.
8Okm=56OOot. 9Okm=62OOot. 1OOkm=66OOot. To byly aktuální otáčky v dané rychlosti. Ale dal jsem 25gramů navíc na každé kladívko varia. snížily se otáčky na takové: 80km-5300ot 90km-5800ot 100km-6250ot 120km=7600ot. no nic moc, ale znatelné to je i bez sledování otáček. 120 je tam hned.
výměna ve 100mth Motor.olej 10W40 4T full synt 2,2 L, přední dif. 75W90 0,5L , zadní dif. 75W90 0,3L , převodovka 75W140 0,35 L
Přidán palivový filtr a aktivní držák navigace.Tepelný štít, přídavné světlo dopředu i dozadu.Přidána síťka před chladič, semena z trávy totálně ucpávala chladič.Dodělaný tepelný štít na levou stranu motoru, pravý průhledný.
Dokoupen přední box Quadrax
výměna motor. oleje při 170 MTH 4.100km
výměna ve 195mth 5450 km olej přední dif., zadní dif. převodovka a motor. olej + olej filtr.
montáž tepelného krytu motoru z modelu G2.
Před expedicí do Řecka domontován tepelný štít i na druhou stranu nad variátor .
Po expedicích Albánie,Makedonie , Bulharsko, Řecko a Ukrajina vše ok, až na zlomenou nohu v Makedonii.Výměna motor. oleje + filtr , při 270 mth ( 8000km )
Po expedici Bosna, 336 MTH 10.200 Km výměna motor oleje + filtr, vzduch. filtr, variátor.filtr. výměna oleje přední a zadní dif. výměna oleje v převodovce.
14-ti denní Expedice Albánie 2018 proběhla super, až na jedno ustlání na bok a zlomenej prst na ruce. Najeto 1350 km . Předposlední den výměna palivového čerpadla. Měl jsem naštěstí náhradní. Vůle zatím žádné . Čerpadlo byla první závada na čtyřkolce. V tomto roce dávali čínskou náhražku místo Bosche.
Expedice Rumunsko 8/2018 vše ok bez poruchy.
13300 km 438 MTH výměna motorový olej + filtr vzduch filtr,variátor vyfoukání + filtr šířka řemen 32,5
Expedice Rumunsko, Moldávie, Ukrajina, Podněstří, Gaudázie. 2300km bez problémů, jen dolití 0,5L odpařené vody do chladiče
po expedici výměna motor. oleje + filtr v 15.435 km, 500 mth
10-ti denní Expedice Bosna,Černá Hora,Albánie stav po příjezdu 534mth 16.423 km stále od nova vše původní bez vůlí. jen se uvolnil šroub na plusu u baterky.
Expedice 4 moří Černé - Marmarské - Egejské - Thrácké . 2500 km poprvé porucha odešlo čidlo teploty vody. podvozek stále původní. 18.000 km
Servis v 595 mth, 18.430 km Olej motor + filtr oleje převodovka, přední zadní dif. filtry. připraveno na expedici Albánie 2022 po jedenácté.
Na expedici prasklo zadní rameno zavařeno v horách
po příjezdu 4kolka prodána s nájezdem cca 19,000 km
Obecné | |
---|---|
Čtyřkolku mám | Ojetý |
Pořizovací cena | 280.000,- |
Moje závady | |
Zatím žádné... | |
Moje úpravy | |
Ráfky s velkým ET, rozšiřovací podložky, Variátor +3g, přední stabilizátor, přídavná světla, výhřevy, upravený výfuk, zakrytování podvozku, tepelná bandáž svodů, přední štít, zadní box, | |
Silné stránky | |
Výkon, posilovač řízení, vzduchový podvozek, vzhled, pohodlí, | |
Slabé stránky | |
Vysoká cena, bez úprav velice vratké a úzké, málo svítí, brzdy pouze všechny. | |
Motor | |
Brzdy | 8/10 |
Průběh výkonu | 10/10 |
Přenos vibrací | 10/10 |
Převodovka | 5/10 |
Mechanická hlučnost | 8/10 |
Zvuk | 9/10 |
Spolehlivost | 9/10 |
Spotřeba paliva l/100km | 10 |
Variátor | 9/10 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 10/10 |
Těsnost tlumičů | 10/10 |
Tuhost rámu | 9/10 |
Typ rámu | |
G1 | |
Jízda | |
Cestování | 10/10 |
Terén | 10/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 3/10 |
Ceny servisu | 3/10 |
Servisní síť | 1/10 |
Dostupnost dílů | 4/10 |
Nabídka doplňků | 8/10 |
Servisní intervaly | 5/10 |
Terén | |
Brodivost | 6/10 |
Výška sedla | 10/10 |
Ochrana motoru | 7/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 10/10 |
Pohodlí spolujezdce | 10/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9/10 |
Ochrana jezdce | 8/10 |
Ochrana spolujezdce | 8/10 |
Světla | 4/10 |
Dojezd na nádrž | dle nálady jezdce... |
Uživatel:casper, Vytvořeno: 21. Září
Uživatel:bulda, Vytvořeno: 28. Prosinec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:francoise, Vytvořeno: 24. Červenec
Uživatel:Tommi_82, Vytvořeno: 23. Červen
Uživatel:Svojza, Vytvořeno: 4. Prosinec
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Duben
Uživatel:hejda11, Vytvořeno: 16. Říjen
Uživatel:Dutch500, Vytvořeno: 11. Únor
Uživatel:Jarin4X4, Vytvořeno: 28. Únor
Uživatel:Gregi, Vytvořeno: 5. Srpen
Uživatel:Reski, Vytvořeno: 3. Leden
Uživatel:PeeKay, Vytvořeno: 9. Prosinec
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.46s