Inzerát přidán: 20.02.2025
Detailní popis produktu
Hlavní vlastnosti a výbava Gladiator X1000 MUD G3:
-Optimalizovaná převodovka a variátor.
-Kratší finální převod.
-Vysoko umístěný chladič s nastavitelným úhlem uchycení a integrovaným sáním vzduchu.
-Asistent pro jízdu z kopce DAC.
-Přidán ochranný rám chladiče.
-Výše umístěný naviják o 200 mm.
-Vylepšené tlumiče s progresivními pružinami, nastavitelnou kompresí a odskokem.
-Pneumatiky CST sludge hammer.
-Vyšší světlá výška 334 mm.
-Ochrana podvozku hdpe.
-Rozšířené blatníky.
-Exkluzivní grafika.
Verze MUD vychází z G3
Stroj je postaven na platformě Gladiatora 3. generace - G3. Motor je řízen optimalizovanou mapou ECU, upravena pro extrémní podmínky. EFI Bosch.
Vysoko umístěný chladič- 3 polohy
Oproti modelu X1000 G3 má MUD o 10% větší chladící výkon.
Tři nastavitelné polohy chladiče:
dolů: ideální poloha pro jízdu v blátě, neucpává lamely chladiče.
střed: nejlepší odvod tepla s přímým náporem vzduchu.
nahoru: poloha pro údržbu a čištění s rychlým uvolněním nečistot.
Nový level průchodnosti
Díky zvýšené světlé výšce 334 mm a 30″ bahenním pneumatikám CST sludge hammer se budete moci s jistotou pohybovat obtížným terénem a zároveň si zachovat kontrolu a trakci na všech površích.
Ochrana stroje a posádky
Rozšířené blatníky (elastický, poddajný materiál TPO) stroje chrání jezdce před odlétajícím materiálem zpod kol. Podvozek stroje je v základu chráněn víceprvkovou 8 mm silnou hdpe* deskou. (*hdpe je polyethylen o vysoké hustotě.)
Madlo pro extrémní situace
Toto flexibilní madlo řidič použije při extrémních situacích, kdy jedna ruka potřebuje opustit rukojeť, např. při velkém bočním náklonu či jízdu v hlubokém blátě.
Masivní deska a box + schránka
Nelze si nevšimnout, že absentuje sedadlo spolujezdce. Zde patří speciální, vysoce odolný, uzamykatelný box o objemu 100 l, který jezdec k desce připne rychloupínacím systémem CF-Connect. Deska boxu má integrovanou voděodolnou schránku o objemu 14,5 l.
Odpružení nejnovější generace
Tlumiče jsou nitrogenové, s progresivními pružinami, Plně nastavitelný podvozek: předpětí, útlum, komprese.
cfmoto CVT
Variátor: Pro ještě dokonalejší ovládání stroje byl speciálně naladěn také variátor pro potřeby verze MUD. Optimalizované sání vzduchu s reakčním čidlem vysoké teploty.
Hladký, účinný přenos síly.
4x mód EPS-posilovač řízení
auto:
Progresivní elektronický posilovač řízení.
MIN:
Sportovní režim s citlivým zásahem pro nerušený dynamický zážitek z jízdy.
MID:
Běžný režim pro všestrannou odezvu podle situace.
MAX:
Pracovní režim s optimálním výkonem s důrazem na přesné potřeby jezdce.
3 mapy řízení motoru
sport:
Agresivní odezva plynu se 100% náběhem výkonu.
normal:
Lineární odezva plynu pro všestranný den.
work:
Hladká křivka výkonu s maximální mírou šetrnosti rotující techniky
30" pneu +Beadlock
Speciální disky Beadlock které nesou 30“ pneu určené do extrému zde nejsou jen na parádu. Boční lem disků, který drží 16 šroubů, zajišťuje to, aby se pneumatika i v případě podhuštění z disku nevyzula.
Průchodnost nad hranici nemožného
Nájezdové úhly vpředu / vzadu až 90°. Přední stabilizátor.
LED technologie
Na obou koncích je stroj vybaven inovovanou LED technologií. Maximální výkon i ve špatných podmínkách viditelnosti.
Záruka 2 roky pro všechny nové zákazníky bez rozdílu zda je fyzická osoba, či podnikatel.
Homologace pro silniční provoz: Ano, T3b, jednomístná speciální MV verze.
Technické specifikace
Motor: 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, sohc
Vrtání x zdvih: 91 mm x 74 mm
Převodovka: Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední / zadní diferenciál. Převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Odpružení P/Z: Nezávislé, seřiditelné odpružení. Dvojitá ocelová A-ramena / Vlečená ocelová ramena
Brzdy: Kotoučové hydraulické
Nádrž: 26L
Rozměry
Délka: 2 491 mm
Šířka: 1 370 mm
Výška: 1 390 mm
Rozvor: 1 480 mm
Světlá výška: 334 mm
Ostatní
Přední pneu: 30×9-14
Zadní pneu: 30×11-14
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:2.22s