Na sobotu byly naplánované oblíbené trialky, jízda bahenní lagunou a v neděli vyjížďka po okolí. Doplňkově byly připraveny atrakce jako let vrtulníkem, jízda BVP-éčkem a jinými vojenskými terénními vozidly. Už v pátek se začaly plnit obě
„depa“ různými obytnými vozy či stany. Pár jedinců dorazilo dokonce i po vlastní ose se spacákem na nosiči. Možnost připojení na 220 V a vyhřívané pojízdné záchody a sprcha s teplou vodou uspokojila všechny kempaře vyznávající top class. Ještě než se začalo stmívat, pivo teklo proudem, vedly se řeči o čtyřkolkách a odvaha jezdců nabývala na rozměrech. Jakmile se setmělo, ten kdo měl kuráž vyrazil na jízdu po tankodromu. Pár zapadnutých čtyřkolek ve světle reflektorů v nevinně vypadajících loužičkách dodala nádech dobrodružství záchranářům i zachráněným. Po osmé hodině začala živá hudba dávat známé fláky a zábava se pod širým nebem čile rozproudila.
Druhý den ráno se téměř 70 čtyřkolek registrovalo na trialy. Jezdilo se v kategoriích 4x4, 2x4 a UTV. Děti pak měly svůj samostatný závod ve stylu Offroadmaratonu. Ve 9:30 proběhla rozprava a vyrazilo se. Smyslem bylo projet na čas všech šest trialových okruhů, nezáleželo na pořadí, do 16. hodiny. První triálek byl tvz. na pohodu obnášel pár „hrbů“ mezi křovím. Druhý už ovšem slabším jedincům naháněl značný respekt. Hned za startem skok do půlmetrové louže. Z ní výjezd téměř po kolmé stěně na hřeben haldy – dále překonání hrbu, který se musel téměř přeskočit, aby na něm čtyřkolka neuvázla na břiše a následoval několika metrový strmý padák zakončen příkopem. Při rychlé jízdě hrozilo zaboření se do protisvahu. Po překonání příkopu následoval krátký odpočinek v podobě travnatého úseku, který ovšem končil dalších schodem do vody a následným „kolmým“ výjezdem zpět na hřeben haldy, kde pořadatelé obětavě pomáhali jezdcům udržet všechna kola na zemi. A zvedala se statečně všem. Jinak to snad ani nešlo. Pak sjezd dolů, jedna vracečka, druhá vracečka v laguně vody a následovala cílová rovinka, vylepšená maxi roletou připomínající velbloudí hrby. U tohoto trialu jezdci na UTV ocenili bezpečnostní pásy, nebýt jich při sjezdech by nejspíš vystoupili za jízdy předním oknem. Neuvěřitelný byl pracovní Ranger 900 Diesel, který si to hrnul konstantní rychlostí a s lehkostí jakoby nevnímal žádné výjezdy.
Třetí a
čtvrtý trial vyžadoval hbité ruce, jezdilo se mezi stromy a výmoly často zvedaly čtyřkolky do neobvyklých krkolomných poloh, kdy se například zvedalo jedno kolo až do nepřirozené výšky, aby pak záhy spadlo zpět k zemi, když zadní kola překonala nezvyklou terénní úpravu závodní dráhy. Zručnost jezdce byla dokonale prověřena.
Pátý trial byl o kamení. Hned po startu skok do blátivé louže a po výjezdu čekala účastníka dráha plná velkých kluzkých kamenů. Zde naplno každý ocenil 4x4. Poslední šestý triálek se vyznačoval dechberoucím, přejezdem rokle po dřevěných pražcích nestavených na šířku zřejmě nějaké univerzální čtyřkolky. Nutno dodat, že přejeli všichni, kdo se odvážili. Kdo měl vozidlo širší jel po vnitřní hraně pneumatiky, kdo zase užší jel po vnější hraně. Každopádně pár vteřin strachu stálo za ten adrenalin.
Celý den byl v permanenci vrtulník, kdo ho využil, mohl spatřit celou akci z ptačí perspektivy a navíc i vyhlídkovým letem nad Jihlavou. Rovněž BVP-éčko nadšeným zájemcům předvádělo, co umí. Odpoledne se vyhlásila soutěž o přejezd téměř dvouset metrů dlouhé louže plné šedivé blátivé kaše. Neuvěřitelné, jak to některé čtyřkolky přeletěly, aniž by se ponořily, kdo ubral plyn nekompromisně se propadl do půl metrové kaše. BVP-éčko úsek zvládlo za 22 vteřin. Žádná čtyřkolka nejela delší dobu a ta vítězná měla dokonce čas o deset vteřin lepší. Večer po zhodnocení dne se rozjela diskotéka malého velkého dýdžeje z humpoleckého Hell Clubu. Taneční parket se nejvíce zaplnil při hitech 80. – 90. let. A protože se zábava protáhla, na nedělní vyjížďku se vyráželo se zpožděním. Oblíbená vyjížďka bylo po kopečcích okolo Jihlavy zhruba na tři hodinky a po poledni se tento tradiční sraz ukončil. „Opět povedená akcička“, byla nejčastější věta při loučení Quadweekend teamem.
V sobotu 29. 12. ta samá parta pořádá Jízdu s pašíkem, kdy úspěšná lednová první Jízda s pašíkem založila novou zimní tradici vepřových hodů a jízdy na čtyřkolkách.