Co, ale charakterizuje nejtvrdšího pracanta? Pohon všech kol 4x4 on-demand, silné a výkonné motory v čele s dvouválcem o výkonu 80 koní, tažná kapacita až 750 kg, odolné nosiče až 163 kg, příslušenství Lock&Ride umožňující montáž ve vteřině.
A co nejjemnější svezení? Zadní nezávislé zavěšení kol IRS se zdvojenými trojúhelníkovými rameny se zdvihem 26 cm, vynikající ergonomie a komfort jezdců, posilovač řízení poslední generace se systémem variable assist a v neposlední řadě světlá výška až 30,5 cm.
Na výstavě bude k vidění TOP ATV
Sportsman XP 850 EPS, Nejužitečnější ATV Sportsman 800 EFI a nejpohodlnější ATV pro dva Sportsman 850 Touring EPS s nezávisle odpruženým sedadlem spolujezdce.
Všechny uvedené čtyřkolky již nikoho nepřekvapí silnými motory s mohutnou akcelerací, plynulým výkonem a dobrým záběrem. Všechny Sportsmany s motorem
850 ccm mají přední zavěšení kol tvořené zdvojenými trojúhelníkovými rameny a řízení, které omezuje zpětné rázy terénu, takže řídítka jsou stále ve stejné poloze. Ty samé čtyřkolky jsou osazeny elektronickým posilovačem řízení
(EPS) nové generace se systémem variable assist, kdy při větších rychlostech řízení není tak citlivé jako při pomalé jízdě. Jízda na všech Sportsmenech připomíná jízdu na vzduchovém polštáři, kdy se přes terénní nerovnosti s nadhledem přehoupnete díky světlé výšce 30,5 cm a nezávislým zavěšením kol. Pohon všech kol On-demand AWD i to je typický prvek vozidel Polaris. Díky
AWD je čtyřkolka stále v pohybu. V okamžiku přepnutí na 4x4 jsou ihned v záběru všechny kola čtyřkolky. Systém On-demand rozpozná, zda je potřeba hnát všechna kola a není-li pohon všech kol třeba, systém přepne zpět do režimu zadní nápravy. V momentě, kdy zadní kola nepatrně proklouznou, sepne se pohon přední nápravy. Režim jízdy lze přepínat i manuálně a to vše za plné jízdy bez potřeby zastavení.
„
Žiletkově ostrý výkon“ To je charakteristika SxS vozidel kategorie vytvořená společností Polaris. Unikátní kombinace výkonu, zavěšení kol a obratnosti. To jsou vozidla RZR k vidění na výstavě.
RZR 570 – nejmenší z rodu novinka 2012, je osazen zcela novým motorem Polaris ProStar 570. Čtyřventilový DOHC jednoválec vyvíjí úctyhodnou akceleraci. 56 km/h za necelé 4 vteřiny. RZR 570 je jako jediné vozidlo S x S o téměř stejné šířce jako čtyřkolka s řídítky 127 cm. Exkluzivní přední a zadní stabilizátory a zdvih kol 24,1 cm udržují šasi v rovině kdekoliv při jízdě terénem.
RZR 4 – čtyři jezdci na palubě s akcelerací na 56 km/h za 4,4 sekundy což je lepší výsledek než u mnohých konkurenčních dvojmístných vozidel. Přidáním druhé řady sedadel získal RZR 4 delší rozvor a v kombinaci se zadním nezávislým zavěšením kol Rolled IRS se zdvihem 30,5 cm, překonává lehce a snadno všechny terénní nerovnosti. Nízkým těžištěm neztrácí nic na vynikající obratnosti a ovladatelnosti.
RZR XP 900 – vítěz rally Dakar 2012 ve dvou kategoriích T3 a sólo. Vozidlem RZR XP900 Polaris zahájil éru nové kategorie poměru ku hmotnosti pro extrémní výkony. Mocný motor ProStar 900 o výkonu 88 koní a nízká hmotnost řadí toto vozidlo někam mezi Ferrari a Maserati. Ke zvládnutí obrovské síly motoru a zachování hladké jízdy má vozidlo zavěšení zadních kol s nezávislými vlečnými rameny. Zavěšení kol má zdvih ohromujících 34,3 cm vpředu a 35,6 cm vzadu.