QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo

Polaris představení v Kanadě

Text: Ollie Roučková | Zdroj: ATV Rider | Datum: 24.10.2011 | Zobrazeno: 2768×

Polaris představení v Kanadě Jedno z nejlepších ATV dobrodružství na vlastní kůži okusili 4 novináři a dva filmové štáby. Pětihodinová cesta vlakem, horské stezky, deště, medvědi, koroptve, 12 plechovek spreje na hmyz... Dvě desítky 4kolek Polaris zahájily novou etapu quad života, dobrodružství se klenulo přes pohoří známé jako Kanadský štít.


Cesta vlakem začala přesně v 09:20, kdy strojvedoucí hvizdem naznačil začátek dobrodružství, a s novináři si to namířil na sever přes Agawa Canon. Po pěti hodinách vlak zastavil uprostřed ničeho, a začala první část ATV dobrodružství. Příjemné pocity z jízdy vlakem byly rychle nahrazeny panickým zoufalstvím, tahanice o zachycení strojů pověšených na provizorních rampách z palet doplňovalo stříkání repelentů okolo sebe. Havěť kousavá vlezla všude. Všech dvacet jezdců vyfasovalo modelové novinky od značky Polaris pro rok 2012. Náklaďáčky, 4x4 i libové sportovnější modely.
Po vyložení a naložení všeho, co bylo k expedici potřeba, novináři zasedli za řídítka strojů a do prvních kilometrů po území nikoho se pustili s vervou slimáků. Průvodci si byli jistí úrovní novinářského umu, tudíž jim do první etapy připravili poklidné tempo s lehčím terénem. Netrvalo dlouho a agresivnější jezdci se od pomalejších plev oddělili, a jedna velká grupa se rozdělila do dvou skupin. Přední skupina, čili ta rychlejší se skládala  převážně z redaktorů časopisů o 4kolkách, ta pomalejší skupina si z nich dělá srandu, že je to skupina, která usiluje o nalezení prvního medvěda. Zpět k pomalejší skupině, ta byla trochu více naložena těžkým natáčecím zařízením, tihle jezdci byli ponecháni polykání prachu po celých 60 km první etapy.
Kanadské pohoří je přeplněné vodními přechody, přehradami a téměř každým typem zaznamenaných povrchů. Stezky utkané dovnitř a ven tvoří písečné úseky, hluboké blátivé koleje, kamenité sjezdy, prach a štěrk je skoro všude. Tak, jak každý z jezdců chtěl vidět medvědy, jsem si jistá, že se všichni modlili aby jezdec před ním nezahamtl brzdy a v mléčné mlze se nestalo neštěstí. První skupina se dostal do cíle první etapy bez problémů, nováčci byli šťastní, že vidí alespoň kus civilizace, rozlámaní ale nadšení, že se mohou ponořit do teplých sprch. K večeři se servírovala horká polévka, jako předkrm krevety s řeckým salátem, slanina, zabalené kaštany, žebírko, dušená zelenina a téměř všechny druhy nápojů.
Následující den obě skupiny čekal 7hodinový vytrvalý déšť, strhující krajina i za deštivého počasí přiměla všechny novináře k výměně strojů - 400 HO, 550 X2, 800 HO a 850 Touring.
Největší oblibu si získaly 4kolky s posilovači řízení, s vysokou světlou výškou a prostorným sedlem, což v případě Polarisu není problém najít skoro u každého modelu. Déšť nakonec způsobil zmatek, výhled z brýlí se mlžil, kapky stékaly a oči ne a ne zaostřit. 90kilometrová etapa se pro nepřipravené stala noční můrou, stezky se stávaly techničtější, ale Polaris flotila neškytla, jela si bahnem dál. Závěrečný úsek jízdy tvořily zhruba 20 km silnice, všechny stroje byly kompletně zabahněny, ale misi druhé etapy dokončili všichni. Polaris si nemohl vybrat lepší způsob, jak představit své modely a příslušenství pro rok 2012. Novináři se určitě naučili oceňovat nuance každého stroje s ohledem na možnost testování ve dvou dnech přímo v reálných podmínkách. Celá skupina byla složená z uvolněných osobností se společným cílem, užívat každé minuty za řídítky bez stresu.

2012 v kostce:

Lineup Polaris má pro rok 2012 významné změny ve všech oblastech. Konečným výsledkem je mírně vylepšená produktová řada, která dělá vše o něco lépe než v předchozích letech.

Side-by-Sides:

2012 Ranger HD 800 EPS má nyní exkluzivní systém brzdění motorem jako standardní funkci, zatímco EPS je také k dispozici jako volitelná výbava pro ostatní modely Ranger.

Multipassenger Ranger 500, 800 a Diesel: K dispozici je nyní Ranger diesel. Dieselový motor o objemu 904 ccm produkuje 90 % točivého momentu při 1 600 otáčkách za minutu a jistě se stane nepostradatelným pomocníkem na pracovištích po celém světě.

RZR 800 a 800S lineup dostane nové a vylepšené palubní těsnění, které snižuje přenos tepla z motoru na cestující, ale izoluje i prach.

RZR 4 800 absolvuje stejné změny, s externím Clicker knoflíkem jej dostanete na stupně vítězů Fox X 2,0.

ATV:

Je tu více síly pro Sportsman XP 850 HO, Sportsman 850 HO Touring EPS a 850 H.O. EPS

Sportsman X2 550 a Sportsman 550 Touring EPS má nižší volnoběžné otáčky (1 425 oproti 1 750 z předchozích modelů), což vede k hladší jízdě.

Sportsman 400 HO, Sportsman 500 HO, Sportsman 500 HO Touring, Sportsman 800 EFI a sportovec Big Boss 800 EFI 6x6 mají nyní integrované přední úložiště s kapacitou 6,5 litrů. Oba jsou na pneumatikách  Kenda K590.


Jak se vám líbil tento článek?

Průměr: 1.00 Známkováno: 2x

Další články

Elektrická koloběžka ke čtyřkolce zdarma

14.10.2022, Články
Zakupte v období 3.10.-31.10. 2022* jeden z modelů čtyřkolky Segway Snarler AT6 a získejte značkovou elektrickou koloběž...

Ke každé čtyřkolce Segway Snarler AT6 vozík zdarma

19.07.2022, Články
Chystáte se koupit čtyřkolku populární značky Segway? Nyní dostanete ke každé čtyřkolce Snarler AT6 vozík Shark Garden v...

5 let záruka na všechny stroje CFmoto

11.03.2021, Články
I vy jste se v tomto roce stali, nebo se stanete, součástí rodiny majitelů čtyřkolek a motocyklů CFMOTO? Máme pro vás vy...





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.24s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce