Pořadatelé i pro druhý závod připravili velice zajímavou trať. Startovalo se tentokrát na asfaltu, což některým závodníkům zvyklým startovat na jedničku a plný plyn dělalo trochu problémy. Za startovní rovinkou následovala dlouhá zatáčka s
autokrosovými mantinely a úzklý průjezd. Už zde se většinou lámal chleba, kdo tam nebyl včas, musel stát frontu.
Na jezdce pak čekala autokrosová trať sedlčanské kotliny okořeněná
jedním lesním výjezdem, který byl zejména pro přihlížející diváky, kterých se v Sedlčanech sešlo úctyhodné množství, velice zajímavý.
V lesních úsecích pak bylo k vidění i několik až krkolomných pádů, kdy nebylo výjimkou vidět čtyřkolku kutálejícíc se ze svahu, nebo ležící po nepovedené jízdě po zadních koly vzhůru. Zásah zdravotníků však naštěstí nebyl potřeba.
Na kategorii Profi čekala podobná trať s
podstatně náročnějším časovým limitem. I zde nebyla nouze o zajímavé souboje a například hned na startu se jezdci dostali do karambolu, který mohl stát mnoho sekund.
Výsledky
Na sedlčanský závod se pořadatelům podařilo zajistit elektronickou časomíru, takže nechyběl přesný přehled o průjezdech kol a rozestupech jezdců. Pro psychiku jezdců pak bylo trochu náročné sledování odpočítávání časového limitu.
Jak se vedlo Quadmanii
Po povedeném úvodním závodě v Jiníně mě a
Access Warrior 450 čekal start z první řady. Po odmávnutí startu se bohužel do závodu chtělo jen jednomu z nás dvou a tak jsem se musel dívat mnoha čtyřkolkám na zadní kola. V duchu startu se pak nesl celý závod.
Postupně se začínalo dařit a zrychlovat, nicméně
technika byla opět proti a motor ještě dvakrát utichl, aby se po několika minutách přemlouvání zase vrátil do závodu. No někdy se holt daří a někdy ne.
35. místo rozhodně není nic pěkného. Příčinou byly pravděpodobně nečistoty v nádrži,. které se dostali do karburátoru a několikrát ucpaly trysku.