Možnost vylepšit si průběžné pořadí seriálu a pořádně potrápit své tělo i mašinu přilákala do Milovického areálu přesně
141 jezdců. Připravena byla přes 8 km dlouhá trať, velice náročná na fyzičku. Startovat ve dvojici nebo prožít čtyřhodinové peklo sám? To byla pro mnohé jezdce zásadní otázka.
Do závodu čtyřkolek nastoupilo
25 jednotlivců a
26 dvojic. Ještě v první polovině závodu dominovali jezdeckému poli jednotlivci, ale jak čas plynul, přeci jen se začínala jevit výhodnější varianta dvojice, kdy prostě hodíš část dřiny na svého kamaráda. V absolutním pořadí po čtyřech hodinách závodu pronikl do první pětky jen jeden jednotlivec, jinak dominovaly dvojice. Boj o vítězství byl těsný do poslední chvíle a
po
240 minutách ostré jízdy rozhodly o vítězi pouhé dvě vteřiny ve prospěch dvojice
Erik Lesák a Lukáš Vovecký, stříbrní jsou
Pavel Hrdlička a Květoslav Sochor a bronzový první jednotlivec –
Pepík Brand. V kategorii „Quad jednotlivci“ patřila první tři místa následujícím jezdcům – 1. místo
Pepík Brand, 2. místo
Zdeněk Mucha, 3. místo
Pavel Pešan, v kategorii „Quad dvojice“ se na stupně vítězů postavily dvojice – 1. místo
Lesák – Vovecký, 2. místo
Hrdlička – Sochor, 3. místo
Novotný – Novotný.
Z našeho pohledu
Celý náš Access team pojal přípravu opravdu zodpovědně a v tankovacím prostoru to vypadalo skoro jako na F1. Dobré zázemí je základ k dobrému výkonu, to ví přece každý. Naprosto výjimečně se mi tentokrát povedl start a po prvním kole jsem se držel
okolo první pětky, trať byla perdektně připravená, technicky nenáročná, ale o to zrádnější, zvlněné tankové cesty dokázaly č
tyřkolku rozhodit až k neovladatelnosti a připravit tak dost horké chvíle. Při nájezdu do druhého kola mi začal vynechávat na nerovnostech motor, vše vygradovalo o dvě kola později, kdy mi definitivně odešla baterka a nastala díky Pavlově perfektní práci
blesková výměna. Ztrátu se mi dařilo slušně stahovat a dostával jsem se zpět na původní pozice. Všemu bohužel u
dělal přítrž spadlý řetěz vinou vysypaného ložiska na kyvce. Celý náš team si tak vybral smůlu snad za celou sezonu, po kterou
Warriory šlapaly jak hodinky. Prasklá baterka ani defekt zadního uložení nejsou závady, které by se daly předvídat a konec konců ložiska i baterka jsou od renomovaných značek. Doufejme tedy, že se v Hummer centru koncem října podaří získat zpět body, o které jsme v Milovicích přišli, tak
držte Quadmanii palce.
Velkou fotogalerii naleznete také na
www.ride4stars.cz
Kompletní výsledky jsou na
www.atvamoto.cz