QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


HandyCup kalendář 2013

Text: Ollie Roučková | Zdroj: HandyCup | Datum: 05.02.2013 | Zobrazeno: 3196×

HandyCup kalendář 2013 Neoficiální kalendář závodů HandyCup 2013. Zatím má HadyCup oficiálně vypsaných devět závodů: Kramolín, Krupá, Chlaponice... A mnoho dalších zajímavých tratí, které mají organizátoři HandyCupu dost dobře zmapované. Pod kalendářem naleznete i drobné připomenutí co to vlastně HandyCup je, plus zvláštní ustanovení k závodům.


Kapitoly článku

  1. Závody
  2. Co je to HandyCup
  3. Video 2012

Zatím neoficiální kalendář závodů HandyCup 2013 :

  • 19.-20.4. Kramolín √
  • 3.-4.5. Krupá-otvírání trati √
  • 24.-25.5. Chlaponice-maraton √
  • 21.-22.6. Chrast u Chrudimi
  • 26.-27.7. ?
  • 23.-24.8. Bělá (?)
  • 27.-28.9. ?
  • 18-19.10. Krupá-zavírání trati
  • 11.-12.10. Kramolín (pokud bude chuť a počasí)


Zvláštní ustanovení

Promontér : Motoklub vozíčkářů ČR
Produkce seriálu: Kettcom, Jindřich Kettner, GSM : 602 628 618, e-mail: jkettner@seznam.cz
  • Program závodů :
Pátek :
15.00 otevření servisní zony a parkoviště
16.00 otevření trati pro tréningové jízdy - max. rychlost na trati 20km/h
17.00 zahájení provozu cateringu
18.00 zahájení provozu Race-Office – registrace, startovní čísla, info
20.00 večerní program v prostoru hlavního podia (koncert, video, ...)
22.00 hlasitost hlavního podia na 20%, DJs, večírek pro odolné a nespavce

Sobota :
08.00 zahájení provozu Race-Office – administrativní přejímka (do 10.00)
09.00 uzavření trati- příprava pro závod
10.00 rozprava s jezdci a traťovými komisaři
10.15 zahájení programu na hlavním podiu – prezentace, dětský program
11.00 start 1.jízdy pravidelnosti
13.00 start kategorie Free
14.00 start 2.jízdy pravidelnosti
15.00 uzavření trati
15.30 vyhlášení výsledků a předání cen vítězům
16.00 ukončení prezentace partnerů a doprovodných akcí
18.00 večerní program v prostoru hlavního podia (DJs, video,...)

Neděle
08.00 úklid trati a prostoru podia
10.00 konec provozu campingu a Race-office
12.00 ukončení akce
  • Poznámka : program bude aktuálně upřesňován dle počasí, partnerů a okolností
    Závod :dle chrarakteru tratí probíhá na každém závodu jízda pravidelnosti (2 kola) a časovka (2 kola).
V případě, že to trať umožnuje, vypisujeme i sprint na 15 minut+1kolo, nebo maraton
(6hodin+1kolo se střídáním max. 3 piloti na jednom stroji).
Do závodu se může přihlásit každý bez rozdílu handicapu (samozřejmě i zdravý a chodící
závodník.) Podmínkou je čtyřkolka v odpovídajícím technickém stavu, přihláška do závodu
(možno se přihlásit mailem nebo v den konání závodu do 10.00 na ředitelství -race office)
  • Kategorie:
handicapovaní do 450ccm
handicapovaní nad 450 ccm
dosud chodící do 450ccm
dosud chodící nad 450ccm

Povinné vybavení jezdce :

  1. Přílba (integrální nebo cross)
  2. Ochranné brýle
  3. Rukavice (min. pracovní)
  4. Pevná obuv
  5. Celotělový oděv (dlouhé kalhoty, např. tričko a.mikina s dlouhým rukávem)
  • Doporučujeme :
Bederní pás
Chrániče loktů a kolen
Chrániče horní části těla (košilka)
  • Podmínky připuštění stroje do závodu :
  1. Ze stroje nesmí unikat žádné provozní kapaliny
  2. Funkční brzdová soustava stroje

Jízda pravidelnosti : kategorie H1 a H2

Jízda pravidelnosti spočívá ve vyhodnocení rozdílů časů, potřebných k projetí daného úseku trati. Je zakázáno v soutěži pravidelnosti používat při jízdě časoměrného elektrického nebo elektronického vybavení vozidel nebo vědomě přerušit jízdu účelovým zastavením na trati soutěže. V cíli trasy se nezastavuje. Rozdíl časů obou jízd se hodnotí. Vítězem se stává účastník, který docílí nejmenší rozdíl ze dvou měřených jízd. Pro určení absolutního vítěze soutěže bude rozdíl časů převeden na body následně: 0,1 vteřina je rovna 1TB.

Na start se musí jezdec dostavit s vozidlem opatřeným startovním číslem (dodá pořadatel). Startuje se podle čísel, nejnižší číslo startuje jako první. Startovní interval mezi jednotlivými vozy je jedna minuta (interval může být ředitelem soutěže upraven). Start je pevný v motorem v chodu. Posádka, která se dostaví na start opožděně bude zatížena trestnými body a dle aktuální situace může dostat nový startovní čas. Při velkém časovém zpoždění bude účastník vyřazen ze soutěže. Při poruše nebo havárii jsou účastníci spolu s pořadatelskou službou podél trati povinni odstavit vozidlo tak,aby nebránilo průjezdu dalším účastníkům.Po průjezdu
posledního účastníka musí být vozidlo odstraněno z trati. Vítězem jízdy pravidelnosti pro dané skupiny, nebo absolutním vítězem jízdy pravidelnosti se stává účastník, který docílil nejmenší rozdíl ze dvou měřených jízd. V případě stejného rozdílu rozhodují o umístnění následující zásady v tomto pořadí:

a) lepší je účastník,který startuje s vozidlem o nižším zdvihovém objemu motoru
b) lepší je účastník, který měl štěstí při losování

Trestné body:

a) opožděný příjezd na start jízd pravidelnosti ……………..…...... 100 TB/každou min
b) zastavení v jízdě pravidelnosti ………………………………..... 500 TB
c) používání elektronického časoměrného zařízení ……….……..... 500 TB
d) použití rádiových pojítek a dorozumívajících prostředků…......... 500 TB
e) vynechání nebo zkrácení trati
(poražená kuželka, přetržení pásky apod.),............…......................... 10 TB
f) nesportovní chování,bezohlednost …............................................. 100 až 500 TB
(rozhoduje hlavní rozhodčí ve spolupráci s ředitelem soutěže vyloučení)

  • Jízda Free : Kategorie C1
Časovka na trati, kterou vyhraje nejrychlejší jezdec. Čas jezdců měří stejně jako v jízdě pravidelnosti časomíra.

Na start se musí jezdec dostavit s vozidlem opatřeným startovním číslem (dodá pořadatel). Startuje se podle čísel, nejnižší číslo startuje jako první. Startovní interval mezi jednotlivými vozy je jedna minuta (interval může být ředitelem soutěže upraven).
Start je pevný v motorem v chodu. Jezdec, který se dostaví na start opožděně bude zatížen trestnými minutami a dle aktuální situace může dostat nový startovní čas. Při velkém časovém zpoždění bude účastník vyřazen ze soutěže. Při poruše nebo havárii jsou účastníci spolu s pořadatelskou službou podél trati povinni odstavit vozidlo tak,aby nebránilo průjezdu dalším účastníkům.Po průjezdu posledního účastníka musí být vozidlo odstraněno z trati.

Hodnocení soutěže:

Kategorie :

C1 Free vozíčkáři i choďáci (motorky, čtyřkolky bez rozdílu výkonu) – 3.,2. a 1 místo
H1 pravidelnost vozíčkáři i choďáci do 450ccm – 3.,2. a 1 místo
H2 pravidelnost vozíčkáři i choďáci nad 450ccm – 3.,2. a 1 místo

Podkategorie :
  1. Choďáci
  2. Vozíčkáři
  3. Dámský pohár
  4. Junior pohár (do 16-let)
  5. Nejvzdálenější účastník
  6. Cena diváka za nejsympatičtější výkon
  • Startovné :
C1, H1, H2 – 300,- Kč v hotovosti při administrativní přejímce

Bodové hodnocení do seriálu – platí pro C1,H1,H2 :

1. místo = 25 bodů
2. místo = 18 bodů
3. místo = 15 bodů
4. místo = 12 bodů
5. místo = 10 bodů
6. místo = 8 bodů
7. místo = 6 bodů
8. místo = 4 body
9. místo = 2 body
10. místo = 1 bod

V závěrečném pořadí po odjetí celého seriálu bude zohledněn celkový součet bodů a počet startů v seriálu a kubatura stroje.

  • Příklad :
Jezdec A : 25 + 0 +0 +N+0 ...700ccm
Jezdec B : 5+5+5+5+5+0...300ccm
Jezdec C : 10+10+5+N+0...300ccm

Vítězem je jezdec B, protože odjel více závodů než jezdec C a má nižší kubaturu stroje než jezdec A, který měl i malou účast.

N – jezdec absolvoval přejímku, ale nedokončil závod
0 – jezdec se nezúčastnil závodu

Klasifikace se řídí jménem a startovním číslem jezdce.

V případě, že v průběhu seriálu jezdec změní stroj (pořídí si jiný o vyšší kubatuře), je automaticky přeřazen do odpovídající kategorie a převádějí se mu i dosažené body. Tuto okolnost je povinen oznámit na administrativní přejímce.

Protesty :

Protest může podat pouze účastník sportovního podniku.

Lze podat dva druhy protestu:
  • a) proti jinému soutěžícímu nebo průběhu etapy. Ten je nutné podat v písemné podobě
v cíli soutěže. Nejpozději však do 30 minut po dojetí posádky, která protest podává.
  • b) proti předběžným výsledkům soutěže. Ten je nutné podat písemně nejpozději do
  1. 30 minut po vyvěšení předběžných výsledků řediteli nebo hlavnímu rozhodčímu.
  2. Protest je nutné doložit v písemné podobě a s poplatkem 500,- Kč.
  3. Poplatek přijímá ředitel soutěže a je v případě uznání protestu vrácen v plné výši

účastníkovi, který protest podal. V opačném případě propadá ve prospěch pořadatele.

Přihlášky :

Do závodu se lze přihlásit elektronicky předem (vyplnit formulář a odeslat na e-mail : jkettner@seznam.cz) nebo osobně při administrativní přejímce. Startovné se hradí v hotovosti rovněž při přejímce. Startovní čísla přiděluje pořadatel HandyCup a jsou platná pro celý jeden ročník seriálu.

Propustnost trati :

Maximální počet účastníků závodu je 60 strojů v každé kategorii.
Jezdci se mohou zúčastnit více kategorií (např. H1 a C1)
Délka trati : dle místa pořádání závodu – max . 10 minut jízdy na jeden okruh

Pořadatelský sbor :


  • Ředitel závodu : Jan Kašpar
  • Vedoucí komisař : Štěpán Hyka
  • Vedoucí trati : Jindra Kettner

Pokračování článku: Co je to HandyCup

Kapitoly článku

  1. Závody
  2. Co je to HandyCup
  3. Video 2012

Jak se vám líbil tento článek?

Průměr: Známkováno: x

Články šampionátu Ostatní

Výsledky Last Adventure

25.10.2017, Závody
Ještě než se odjede poslední díl v Nýrsku, máme tu pro vás výsledky jednotlivých kategorií. Ti kteří ještě nevědí jaký n...

Jsem Mistr Evropy! KROUTÍ HLAVOU OLGA ROUČKOVÁ

26.09.2017, Závody
Jedna z nejextrémnějších sérií FIM EUROPE pokračovala v Idanha Nova Portugalsko. Což pro zástupce z České Republiky Olgu...

Last Adventure Dobřany

10.07.2017, Závody
V pátek 7.července se na dobřanském Offroad dráze proháněly čtyřkolky a autíčka. Pvní ročník ukazuje, že si i tento netr...


Nepřehlédněte



English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.20s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce