Výhra startovného na Rally Raid Hellas se týká kategorií aut, moto, ale i quad.
26. ledna odstartuje ve Španělsku Intercontinental Rally. Suma sumárum, tu máme 12 přihlášených zemí, počty poukazují na velmi zajímavé a dech beroucí souboje v jednotlivých kategoriích (cca):
- • Car: 18
- • Buggy/UTV: 4
- • Moto:34
- • Quad:3
- • S-Car: 21
Telegraficky:
Do 3 týdnů budeme mít tu čest se všichni setkat v kempu
"La Garrofa" v Almerii.
Technické a administrativní prohlídky budou probíhat
25. ledna - od 09:00 do 13:00 a od 02:00 pm do 18:00 . Každý účastník ICR 2015, musí předložit následující dokumenty:
- Platný cestovní pas a vstupní vízum (viz níže)
- Žlutá zimnice očkovací průkaz
- Zdravotní pojištění
- Mezinárodní řidičský průkaz
- Registrace vozidla a doklad o pojištění (zelená karta).....
Proklepneme Petra Píska:
V Buenos Aires už je po klidu před bouří, jezdci již zápolí v jednotlivých etapách, neváhali jsme se zastavit u Petra Píska (
který jede pod Asistencí Vype Racing Teamu) a bleskově ho vyzpovídat jak je na tom s přípravami na jubilejní start Intercontinental Rally 2015.
Asi jako každý sleduješ Dakar, prožíváš s klukama jednotlivé dny, nebo už se spíš připravuješ na IRko?
Máš pravdu, DAKAR samozřejmě sleduji. Už od mala jsem obdivoval dobrodruhy, kteří se do něčeho podobného pustili. Letos se ale více soustředím na mojí přípravu.
Jak probíhají poslední přípravy?
Přípravy stroje jsou dokončené, ještě je nutné zabalit všechny potřebné věci s sebou a taky osobní příprava. Snažím se udržovat v kondici, a taky dodělat všechno v práci, abych mohl na 2 týdny zmizet.
Koukala jsem, že jsi trénoval v písečných dunách, testovals tam vybavení nebo šlo jen o dovolenou?
Do Tunisu jsme se vypravili s Endurovýpravami. Pojal jsem to jako přípravu na ICR se vším všudy. Jak prověrka stroje, vybavení, logistiky a samozřejmě i kondice. Závady, které se projevily u stroje, by zřejmě znamenaly konec na ICR, takže z hlediska prověření techniky Tunis posloužil dokonale. Vybavení a logistika je u takhle dlouhé rally minimálně stejně důležitá jako stroj a i tady byl Tunis ideální prověrkou. No a co se kondice týče, tak Tunis mě utvrdil v přesvědčení, že řidič bude nejslabší článek.
Ve Španělsku tě uvidíme na jaké čtyřkolce?
Pojedu na Can Am Renegade 1000. I přes doporučení různých známých, abych vyměnil takřka všechny součásti a nahradil je závodními, jsem provedl jen drobné úpravy, jako přídavnou nádrž, stupačky, řídítka a rozhodl se, že se spolehnu na stroj, tak jak byl vyroben.
A když už jsme u Rally, tohle je tvá první Rally?
Ano je to moje první dálková Rally. I když už jsem se zúčastnil některých závodů jak v ČR tak v zahraničí, takhle dlouhý závod bude pro mě premiéra. Ale všechno je jednou poprvé.