Chtěli bychom Vás tímto pozvat na akci, která bude předzvěstí seriálu závodů pro rok 2013.
Název akce, která se pro Vás připravuje je
MUDTRIAL ARENA 2013. Jak název napovídá, bude se jednat o první oficiální bahenní závody v ČR. Součástí těchto závodů budou i trialové závody, které stejně jako bahenní, budou mít po skončení seriálu svého oficiálního přeborníka ČR v daném závodu. Tyto závody se jedou pod záštitou AČR ( Autoklub České Republiky). První akce se bude konat v areálu u Mariánských Lázní v Drmouli. Bahenní a trialové závody jsou určeny jak pro amatérské jezdce, tak pro jezdce s platnou licencí „C“. MUDTRIAL ARENA 2012 proběhne ve dnech
28.-30.9.2012, zde si budete vyzkoušet co Vás v následujícím roce bude čekat v šesti bahenních, a trialových závodech.
Manipulační poplatek:
- vystavení registrace na místě, v den konání závodu 200,- Kč
- toto ustanovení neplatí pro závodníky kteří provedli registraci a přihlášku do závodu online
- při prvním ročníku bude závodníkům jedoucích v kategorii P, licence v hodnotě 800,- Kč darována zdarma, v rámci startovného do celého seriálu.
Bodování:
bodování trialového závodu je dle jednotlivých sekcí sekce jsou bodovány dle obtížnosti od
100 do
300 bodů trestné body (viz. Tabulka trestných bodů) se odečítají od základních bodů dané sekce vítězem se stává závodník s nejvíce body sečtených ze všech sekcí daného závodu
pořadí na dalších místech se řídí obdobně jako u vítěze.
Trialový závod kategorie
A=amatér
S=speciál
P=profesionál
kategorie A = bez úpravy čtyřkolky/UTV/SBS (výjimku tvoří: rozšiřovací podložky pod kola, laděný výfuk, jakákoliv velikost kol, vzduchový filtr, sundané nosiče + kufry, sundané ochranné rámy) kategorie S =
čtyřkolky/UTV/SBS upravené pro tento druh závodu: natáčecí zadní náprava, jakákoliv úprava plastů /kromě svařeného, nýtovaného nebo jinak opraveného plastu), viditelné i skryté odlehčení stroje, jakákoliv úprava nebo změna motoru, zkrácení či prodloužení čtyřkolky, turbo, další části stroje musejí zůstat beze změny (pokud nebude tomuto pravidlu dostáno, musí o této skutečnosti závodník informovat a zažádat o vyjímku. Vyjímku uděluje předseda klubu na základě konzultace s hlavním technickým komisařem, nebo s osobou pověřenou vykonávat technické prohlídky a rozhodovat o účasti čtyřkolky/UTV/SBS v závodě kategorie P = do této kategorie se kvalifikují závodníci podle umístnění v předchozím ročníku závodů z kategorie A a S, dle postupového klíče.
Trialový závod sekce
Tratě v sekcích jsou rozděleny barevně, a to takto (podle kategorií):
1 žlutá – A1
2 zelená – A2, A3
3 oranžová – S,P
4 černá – P, plus místa s povinou pomocí (jištění) toto značení je umístěno vždy na pravé tyčce po směru jízdy, a v horní části tyčky rozestupy mezi jednotlivými brankami jsou dle obtížnosti tratě, obtížnosti ročního období a nenadálých okolností závodník projíždí sekce v doprovodu, nebo v dohledu komisaře, ten zapisuje veškeré údaje zjištěné během jízdy délka jednotlivých sekcí se bude odvíjet od obtížnosti tratě, obtížnosti ročního období a nenadálých okolností
A1 do 500ccm a 2×4 open
A2 do 750ccm
A3 nad 750ccm
S1 do 750ccm 4×4
S2 nad 750ccm 4x
P1 do 700ccm
P2 nad 700ccm
kategorie UTV/SBS - OPEN v této třídě může být v kabině se závodníkem i jeden spolujezdec závodník a spolujezdce musí zůstat v kabině UTV/SBS v průběhu závodu. Ani závodník ani spolujezdec nemůže tlačit, tahat nebo jinak pomáhat v průběhu závodu sobě, i jiným
UTV/SBS z bezpečnostních důvodů nesmějí v průběhu závodu, závodník ani případný spolujezdec z UTV/SBS vystrkovat ruce, nohy, hlavu kategorie A,S,P a UTV/SBS mohou startovat vzájemně bez rozdílu kategorie, každý stroj jede s extra měřeným časem.
Startovní čísla:
A1 100-199
A2 200-299
A3 300-399
S1 400-499
S2 500-599
P1 600-699
P2 700-799
U 800-899
Královská sekce:
zde je bodováno 1. až 3. místo dvojnásobným počtem bodů do celkového pořadí seriálu
pro tuto sekci platí tabulka
č.1 trestných bodů, mimo pravidla o nenastoupení do závodu
sekce není povinná tato sekce se jede až po ukončení trialového závodu jedná se o sekci která je jakkoliv extrémní sekce se bude konat dle obtížnosti tratě, obtížnosti ročního období a nenadálých okolností...
WWW: http://www.mudtrial.cz/