QuadMania.cz

?
Registrace Zaslat heslo

O Trialu je rozhodnuto

Text: Ollie Roučková | Foto: Eli | Zdroj: Štír | Datum: 05.11.2012 | Zobrazeno: 4649×

O Trialu je rozhodnuto Je pondělí 29.10. volá mi Henkel „Jedeš v sobotu?“ odpovídám „Jedu, je to poslední závod , ten si nenechám ujít“. Domluvili jsme se, že se v sobotu ráno sejdeme na benzínce Devět křížů v 5.45. Je sobota a vyrážíme z benzínky v koloně dvou vozů s kolkama do Sedlčanské kotliny. Cestou přemýšlím co na nás zase Zabučáci připravili (oni jsou na to hooodně šikovní).

Kapitoly článku

1. Trial
  2. Video
  3. Kompletní fotogalerie

Projíždíme Divišovem a najednou troubení černá Audi a jako blesk projela i s kolkou kolem nás, jako by hořelo. Veze červený KQ..no jasně Michall asi si natáhnul špatně budík a má strach, že to nestihne. Jedem dál a kousek před Sedlčanama koukám a za sebou místo Henkela vidím Nissan, zatroubení a už frčí před nás… zase jasný Kodi. To dnes vypadá na pěkný provoz na trati.
Přijíždím na parkoviště a dívám se, že už je zde plno a spousta aut a kolek. Kody a Michall jsou už převlečení a sjíždí s kolkama, (oni snad už jeli z domu převlečeni). Jirka Lán je tu už taky s Maxem, no naše kategorie je plně obsazená. Jsou tu i kluci s kamna všeho druhu. Bahňák , MIMIMO a další. Jedeme na přejímku. Ta je za chvíli hotová a tak se jedem podívat na tratě jsou tři kousky. Dívám se přibyli další závodníci to je bezvadné už nás bude více. No to je mazec dávám se na trojku do kopce a doslova lezu nahoru, jak tu má vyjet ten můj slon, když tady lezu po čtyřech. Tratě jsou bezvadně připravené jako vždy. Hm to asi nebude pro mě hračka. Jsou na každé trati pěkné výjezdy. Slyším houkání na rozpravu. Probíhá rychle vysvětlení bodování, nafasujem čísla a lístky na jídlo a jede se na to.
Všechny tři tratě jsou rychle obsazeny a závod začíná. Jsem na jedničce trati - samé listí a výjezd do prudkého kopce. První Can–Am se s lehkostí posunuje nahoru do první branky Renouš neměl žádný problém s kopcem je to Petr P. č. 4. Přiznávám, jen závistivě koukám , jak to někteří chlapi zvládaji. Mám se od všech co učit. Další na jedničce jel Honza D. č. 12 tato dvojice mě překvapuje, jezdí s velkou elegancí, nikdy jsem netušil, co tento Gladiátor zvládne v šikovných rukách. Zároveň na dvojce jede Václav Blín do posledního výjezdu ho to vykopává a padá dozadu salto a ještě při dopadu zachytne kolku za řidítka nohama. Tak to bylo zas jen taktak. Přežil bez úhony a má ho to čekat ještě jednou.
Jdu na trojkovou trať, tam je kolona. Přede mnou stojí Johaník a dívám se dolů, jede Václav Blín projíždí oběma brankama a jede do kopce… a zase už se kutálí, pomáhají mu postavit kolku a vyjíždí cílem. Kodi zase závodí s druhými o čas, začíná se proslýchat, že je více závodníků s nulou bodů. Tak to bude soutěž o čas. Michall jede, jako by byl na projížďce náhodou v lese a nenechá se vyvádět z míry, opět mistrovsky projede všechny tratě. Dnes to bude hodně těsné na body i na čas. Trojka trať byla hodně o výjezdech. Stavěly se tam na zadní i Can-Amy, Goesy, Gladiátory... no prostě to byl mazec do toho cílového kopce. Na kopečku byly výjezdy z děr a nebylo to jednoduché. Dokonce ani pro Can-Am 1000, který se tam poškodil jak padl na bok. Na dvojce trati dokonce jede i syn Jirky Lána. Monstr si poprvé sundal ortézu z ruky a šel zase jezdit. Co to vidím UTV Emu Marek Toul, jako vždy projel , kde se projet dalo, jen škoda , že nejezdí aspoň tři. Přeji mu, aby měl příště více soupeřů. Nejlépe si v B1 vedl Henkel. Při volné disciplíně však měl smůlu, jak stavěl kolku na zadní, praskla mu řidítka. Hymas si tentokrát nenatlouk a kolka mu taky zůstala celá. Prý to byli nejjednodušší tratě... hm to bude asi tím, kdo má jaký stroj. Nechám je při tom.
Po polední přestávce jedeme free-stylovou trať, jedou dvojice a předávají si štafetu. Oba musí stát v pneumatice a ke svému stroji dobíhá závodník a startuje ho. Následuje kličkování mezi pneu, pak rovinka, otočka ve šneku z pneu, dál se jede po trati tam se otáčí kolem sudu a jede zpět. Mine šneka zase kličkuje zaparkuje, a vypne stroj a utíká ke druhému závodníkovi a skáče do pneu předává štafetu druhému, a jede se na novo.Vše je na čas. Hymas to zase bere po dvou a vypadá to na dobrý čas. Tady však byli nejrychlejší naši noví sportkaři. Kodi a MIMIMO už na ně nestačili, i když se hodně snažili.
Poslední disciplína byla odvolána, i když už jí měli všichni nacvičenou a to jízda po zadních.To už se ale za chvíli stmívalo. Následovalo dopracování výsledků závodů a dopracování celého ročníku, tohoto úžasného závodění, kde si soupeři pomáhají a dokonce si navzájem radí. Jednoduše řečeno parta k nezaplacení. Nejdříve bylo vyhlášení vítězů posledního závodu a potom za celý ročník. Vítězové byli odměněni potleskem soupeřů i Zabučáků.

Pokračování článku: Video

Kapitoly článku

1. Trial
  2. Video
  3. Kompletní fotogalerie

Jak se vám líbil tento článek?

Průměr: 1.00 Známkováno: 10x

Články šampionátu MČR ATV Trial

ATV TRIAL CUP 4 a 5 závod Žatec 2014

20.10.2014, Závody
O víkendu jsme vstoupili do druhé poloviny letošního ročníku ATVTRIALCUPU. Jelo se v Bezděkově u Žatce, areál nám zapůj...

ATV Trial Cup Kladno od Matesa

29.04.2014, Závody
Tak nám to začalo! Nikdo z nás nemohl dospat a všichni fandi a trialoví nadšenci se nemohli dočkat prvního závodů v sezó...

ATV TRIAL CUP, 1. závod - KLADNO

14.04.2014, Závody
Atv Trial Cup nám odstartoval touto sobotou další sezónu trialových závodů v ČR. První závod se jel na kladenské haldě D...

Nepřehlédněte

Redakční testy

English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.22s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce