Ze dvanácti dílného seriálu
Crossracing cupu si Pavel Palme šesticí prvních míst podškrábl zásek gum ve Veteránském mistrovství. V posledním závodě Crossracing cupu nebylo zdaleka rozhodnuto o mistrovském titulu, Pavel si docela slibně rozjetou sezonu mírně zkomplikoval právě při posledním závodě celého seriálu. Z kotrmelců v první rozjížďce se otřepal a pokračoval dál, pronásledujíc Radka Jindřišáka, ten v této rozjížďce prvenství udržel, ale
Mistrovský titul Moravy neodpáratelně patří
Pavlu Palmemu.
42 letý veterán, závodní stereotyp tříští mladším soupeřům, často se stává, že za zády nechá i o deset let mladší jezdce. S humorem tvrdí, že jej mladí jezdci mají rádi.
„Oni ví že už mi dochází síly a že mě dřív nebo později stejně pojedou...“ Tento jezdec se na startovní rošty vůbec poprvé postavil před pěti lety a to na stroji
Access 300, nyní pod zadkem dráždí
KTM 525. Žádné zásadní úpravy na stroji nehledejte, tělo KTM je uloženo na podvozku z
505, to celé postaveno na
FOX tlumičích. Sériový stroj s laufem od
RP s Pavlem lítá dost slušně.
Pavlovi patří titul Moravského mistrovství, ale i Slovenského MMSR. V obou dvou šampionátech se zapotil, do poslední chvíle si nebyl jistý zda li si pro absolutní prvenství vyjede. Na Slovensku sice jezdí méně jezdců než li v Čr, ale na motokrosových tratích mají hodně dobře zastoupené jezdce, kteří pravidelně navštěvují jak Čr závody tak Slovenské. V Čechách Pavlovi na paty šlapal
Radek Jindřišek, který každou sebemenší jezdeckou chybu využíval ve svůj prospěch a na Slovensku tomu byl excelentně jedoucí
Libor Vitek.
Bio data:
- Jméno: Pavel Palme
- Věk: 42 let
- Výška: 174 cm
- Váha: 80 Kg
- 4kolka: Ktm 525
- Team: Crossracig team Palme
- Oblíbená barva: Oranžová
- Účastní se seriálů: MMSR veterány, Crossracig cup-Mistrovství Moravy veterány a příležitostně Přebor ČR
- Představa perfektní dovolené: Asi jako účastník Rallye Dakar
- Motto života: Vždy být první
- Quadcross nebo offroad: Jednoznačně Quadcross
Rozhovor:
Který závod sezony byl z tvého pohledu nejtěžší?
„V ČR byla nejtěžší Dlouhá Loučka poslední závod, jelikož jsem spadl a potřeboval jsem nutně dojet do cíle kvůli bodům. Na SK byl nejtěžší 1 závod ve Sveřepci, kde se mi vůbec nedařilo a měl jsem hodně smůly i vlastních chyb ale vydřel jsem alespoň 4místo.“
Jaký zásadní rozdíl vidíš v závodech u nás a na Slovensku?
„Mezi SK a ČR je rozdíl hlavně v množství jezdců - na Slovensku je méně jezdců. Poté je u nás více motokrosových tratí.“
Jaký stroj pojedeš příští rok?
„Pokud pojedu tak zase KTM,ale uvidím co zdraví, nyní potřebuji po sezoně vypnout a relaxovat.“
Než jsi zasedl za řídítka KTM Bestie, jezdils před tím na nějakéjiné 4kolce, případně měl jsi před 5 lety nějakou průpravu v terénu?
„Než jsem zasedl za KTM řídítka, sedlal jsem řadu 4kolek první tomu byl Access 300. Jinak jsem jezdil 8 let MČR Crrosscountry Rallye aut a i nějaké Off road maratony včetně 24hodinovek.“
Koukala jsem, že jste pro letošní rok sponzorovali Crosracing cup, jak je to mýlím se nebo ne?
„Nemýlíš, moje firma patří k hlavním sponzorům Mistrovství Moravy Crossracing Cup.“
Moc děkuji za rozhovor a ať to i v příští sezoně lítá tak jako v té nynější.