Za tým Venci startoval jako první
Václav Hucl a úkol zněl kontrolovat co nejlepší pozici a zbytečně neriskovat. Toto se v prvních fázích závodu bezezbytku dařilo a Venca po padesáti
minutách předával zelenou pásku
Tomášovi Pázlerovi na prvním místě s náskokem asi dvou minut na tým
Romana Krejnického s manželkou Lenkou. Tomáš opět skvělou a pravidelnou jízdou neustále pomalu zvětšoval rozestup od klanu Krejnických. Pak přišlo na řadu další střídání v našem týmu a na trať vyrazil na stroji Suzuki LTZ
Jarda Huml. V
Cipich týmu bohužel kluci s jedním strojem trefili strom a ohnuly spojovačku. Takže ztráta na sebe nenechala dlouho čekat. Závodu s
e také zúčastnil také tým z německa ,ale po technických závadách byl nucen po pár kolech odstoupit.U nás v týmu opět vyrazil na trať Venca se slušným náskokem. Po ujetých třech kolech se ale slon (
Jumbo) začal chovat divně a tak musel zbytek kola hodně zpomalit a co nejdřív zajet do depa. Tomáš velice rychle zareagoval na vzniklou krizovou situaci a téměř okamžitě opět bojoval na trati. Tentokrát už ale na druhém místě za Krejňákem. Roman na svém novém stroji
Gladiátor 720 sport opravdu válí a za tu krátkou chvilku co na něm jezdí tak si na sebe zvykly a předvádí pěkné výkony. V depu mezitím začalo zjišťování podivného chování stroje. Vzápětí skvělý mechanik týmu
Ota krob měl jasno.
Ustřižený šroub na levém předním rameni. Desetiminutová oprava a mašina opět stála připravená vystřídat Tomáše po stíhací jízdě. Po zjištění že po třech hodinách má Vencovo tým nad Krejňákama náskok pouhé dvě sekundy byl šokující a tak z depa přišlo směrem k Tomášovi povzbuzující skandování a to mělo za výsledek opětovné vytváření si aspoň trochu bezpečného náskoku. Neustále musely hlídat průjezdy jak
Krejnických tak
Opava týmu který se držel neustále na dostřel. Pak se začalo v týmu Venci taktizovat a to vyšlo na jedničku. Začalo se hodně vyplácet sledování chování a střídání konkurečních týmů a přizpůsobit tak týmovou strategii. To vedlo k tomu že náskok na druhý tým rostl pravidelně a pak už jen stačilo kontrolovat pozici a jet na jistotu.Takže poslední necelá hodina trošku uvolnila napětí a už jen projet cílem. Mise byla úspěšně splněna.
Václav Hucl: "
Chci poděkovat pořadatelům za nádhernou trať a skvělou organizaci. Taky celému týmu a v neposlední řadě obdiv pro Lenku Krejnickou za to co předvádí na trati."
Nakonec jsme skončily v pořadí
1. místo Václav Hucl, Tomáš Pázler, Jaroslav Huml 52 kol
2. místo Roman Krejnický,Lenka Krejnická 51 kol
3. místo Miroslav Opava,Petr Krejčí,Jiří Dufka 48 kol
4.místo Jan Jiroušek,Martin Lukeš,Radek Henzl 42 kol
5.místo Sebastian Mueller,Markus Jaeger 7 kol