Udo ochutnal benzínovej bacil závodního tempa v roce
1986, kde seděl za řídítky ostré motokrosové motorky. Během sbírání zkušeností a učení jak se v terénu co nejlépe protlouct, se během závodů pohyboval uprostřed startovního pole. Tyto zkušenosti následně využil v závodě
4kolek, kde si rovnou vyjel pro titul Mistra seriálu BQC ve třídě
Kymco do 300 ccm.
První 4kolka, kterou Udo sedlal byla sportovního charakteru, která si dovinula srdce Německého publika, jedná se o
Maxxera 250. Poté přesedlal na evoluci tohoto stroje -
Maxxer 300 a nyní sedlá
Maxxera 450 i. Udo nám prozradil, že si v jeho garážích našla i čtyřipáďa od
Yamahy .
Závody Bavarian quad Challenge jsou velmi oblíbenými, co se týče divácké návštěvnosti, ale hlavně závodníků. Pravidelně se na těchto závodech setkáváme, vždy když Uda zveme na snídani nás s díky odmítne. Jako profi jezdec během závodního víkendu dbá na skladbu jídelníčku. Tento vytrvalostní seriál závodů se jezdí celovíkendově, od soboty se na trati trénuje a v neděli se už jen závodí. Špatně zvolená skladba jídelníčku by mohla mít nepříjemné následky.
Při nedávném setkání v Culitzch jsem Uda zastihla při fandění team jezdci Alexovi. Při otázce, proč nejede i Udo, se zasmál a ukázal na bahno, že v takovém marastu nejezdí. Samozřejmě toto bylo myšlené s humorem. Poté jsme zabředli do rozhovoru okolo
tréninků, jak často trénuje. Jeho fyzický fond je neuvěřitelný, nejen že odjede kategorii 300 ccm, ale poté sedne na Yamahu 450 a odlítne otevřenou kategorii. Udo se nadechl, a než mi stihl odpovědět Alex okolo nás proletěl a naházel na nás bahno, jako by věděl, že z jeho team kolegy tahám drahocenné informace.
Takže, tréninky probíhají velmi sporadicky, jako
Technical Manager Kymco firmy má velmi málo času. Ale pokud to jenom trochu jde, tréninky probíhají 2x týdně. Za řídítky 4kolky, poté běhání a jízda na kole... Po letní sezoně si
Kymco team jezdci neoddechnou, podzimní přípravy jsou v plném proudu na velmi populární závody Zimní ploché dráhy. Víc informací jsem ze závodníka nestihla vytáhnout, závody jsou sice dvouhodinové, ale na rozhovor byl tento časový úsek krátký.
Snad vám jen prozradím ceny startovného na Německých šampionátech - zde se vejdete do rozmezí
60 Eur. Jediné co musíte mít, je 4kolka v 100% stavu, trhačka, helma s homologací a chuť závodit na exkluzivně připravených tratích.