Trh s UTV doslova explodoval v posledních pěti letech. Nadšenci tlačí výrobce do stavění vozidel, která jedou rychleji, decimují terén jako ještě nikdy před tím. Zatímco tovární tlumiče jsou pro většinu jezdců skvělé, hardcore nadšenci a závodní jezdci často potřebují ještě víc. S
Fox 2,5 Podium X můžete vaše UTV vzít na další úroveň, tento model nabízí zvětšenou kapacitu, inovovanější schopnost pobrání extrémního terénu, jsou plně nastavitelné přímo v terénu bez zbytečného nářadí, které naleznete jen v dílnách. S excelentním podvozkem od Foxe vaše UTV i v plné palbě udržíte pod
absolutní kontrolou - dynamika pro každou jízdu.
S FOX 2,5 Podium X, můžete předefinovat své limity, můžete na plyn dupat o to víc s absolutní kontrolou nad celým strojem:
- Robustní 2,5 palcové tělo
Tlumiče mají zvětšené hliníkové tělo. Větší tělo umožňuje schopnost větší tlumící síly a zároveň umožňuje tlumiči pracovat při celkově nižších teplotách. 2,5 palcové hliníkové tělo umožňuje 50procentní nárůst v oblasti pístu, která umožňuje tlumiči udělat více práce s menším vnitřním
tlakem, menší tepla, a větší trvanlivost.
- Jednoduché nastavení dvourychlostní komprese (DSC)
S DSC, můžete tlumič jednoduše nastavit otočením vnějšího seřízení: high-a low speed.
- Rychle nastavitelný útlum
FOX UTV tlumiče umožňují individuální nastavení tlumení odskoku. To ovlá
dá rychlost, kterou se tlumič vrací poté, co byl stlačen. Díky vnějšímu seřízení pomocí vnějšího seřizovače je odskok snadno regulovatelný (
pro pomalejší návrat otočte seřizovač ve směru hodinových ručiček. Pro rychlejší návrat otočte seřizovacím knoflíkem proti směru hodinových ručiček). Správné nastavení tlumení je osobní preferencí, souvisí i se změnami hmotnosti jezdce, stylu jízdy a podmínkách.
Své o excelentních podvozcích z dílny FOX ví i Doug Siddens:
Jak FOX přispěl k vašemu úspěchu?
FOX mi umožnil splnění všech mých jezdeckých potřeb.
Řekněte nám něco málo o svém stroji?
Něco málo přes rok před mou rychlostní posedlostí jsem se obrátil k Polarisu RZR-S. Od té doby jsem stroj přeměnil do jednoho z nejmocnějších a nejvíc vzrušujících UTV na světě! CP písty, leštěné ventily, vačky Dirty Dawg to vše je krmeno prostřednictvím MCX-USA turbo, které bylo poladěno na TD04-15T turbo. Mozek této mašiny je řízen laditelným MCX-USA Display a Dynojet Power Commander V s Autotune. Ramena, spojovací tyče řízení byly posíleny a natáhli jsme je cca o 3 palce. RZR je zabalen v závodním kleci. Přední část vozidla je chráněna Racing Products Holz Pre-Runner nárazníkem. V kokpitu mám sedadla od Twisted Stitch Vortex a samozřejmě je celek postaven na FOX podvozku.
Co jiného stojí ve vaší garáži?
Jsem blázen do výkonu, má garáž přetéká. Denní vozidlo je Ford F250. Pak mám Corvettu atd…
Jaký je váš tréninkový plán ve volnu když nezávodíte?
O víkendech trénuji na vysokorychlostních písčitých stezkách, díky rozmanitosti terénu zde v Novém Mexiku mám perfektní cvičiště, které mě udržuje v ostrosti a připravenosti pro stylovou jízdu!
Nějaké významné zranění?
Zaklepu na dřevo - bez zranění až do tohoto bodu.
Jaké je vaše typické jídlo před závodem? Provinilé potěšení?
Energetické nápoje!
Co vás motivovalo začít závodit profesionálně?
Nikdy jsem neměl pouze jeden motivační faktor. ..
O jaké další sporty máte zájem?
Jakékoliv okolo motorů nebo výkonostní sport! Jsem také velký fotbalový fanoušek.
Jaké jsou vaše oblíbené časopisy a internetové stránky?
UTVForums, RZRForums…