Zatímco v minulosti byly Side x Side této značky spjaty hlavně se silnými motory připravenými ke sportovnímu nasazení, dnes chce jít Can-Am i dalšími cestami svého vývoje. Co dnes patří mezi řadu potřeb každé firmy, to je v zásadě i pracovní nasazení. A proto vzniká široká škála Can-Am Defenderů. Pojďme se podívat, co nabídne.
Ocelové profily jsou poskládané do velkého ochranného rámu, ve kterém je uložen dvouválcový Rotax – HD10 o objemu jednoho litru a výkonu 72 koní. Primárně je UTV koncipováno jako unikátní pracant, který je určený pro tu nejtěžší práci, a tak Can-Am Defendera osadil zcela novou převodovkou. Její přizpůsobení je poskládáno tak, aby Defender mohl co nejlépe tahat velké náklady a byl co nejhladší zejména v pomalé jízdě.
To hlavní se samozřejmě skrývá pod kapotou. Protože jde o pracanta, najdeme tam kromě zcela nového podvozku inspirovaného automobilovým průmyslem, také klasická A ramena se zdvihem 25 cm. Celkově má Defender 27 cm světlé výšky. Nejzajímavější je samozřejmě kokpit. Defender je uzpůsoben pro tři dospělé osoby, celkově je vnitřní část uzpůsobená zejména pro praktičnost (prostorné, jednoduché, omyvatelné). Volant má větší průměr, aby bylo nové UTV lépe ovladatelné a poskytovalo lepší manipulaci při práci (volant je nastavitelný). Displej poskytuje kompletní přehled o aktuálním dění, zobrazuje: rychloměr, otáčkoměr, ujeté vzdálenosti, hodinu, stav paliva, zařízení pozice, indikátor bezpečnostního pásu a 4 x 4, diagnostiku, automatické vypnutí….
Pro větší komfort je řadící páka umístěna na palubní desce. Na spolujezdce tu čeká mohutné madlo nad kterým je umístěna prostorná schránka. V základní výbavě se můžete těšit na dynamický posilovač řízení a přední diferenciál s technologií Wisco-Lok.
Video:
Defender bude k dispozici: v barevném provedení: žlutá, zelená a Camo
Nosnost: nákladního prostoru je téměř 500 kilogramů
BRP přišel s novinkou - u tohoto modelu je roční plán údržby, který napomáhá snížit celkové náklady na údržbu. Roční doporučení údržby je 3000 km, nebo 200 hodin.
Nechybí pohon: 2x4, 4x4 a 4x4 s uzávěrkou
V základní výbavě: 12" hliníkové ráfky
Balíček XT nabízí navíc: větší kola, kompletní kabina, bočnice nákladového prostoru, ochranné rámy...