Modelové označení DRR je v nabídce hned v několika verzích, úplně prvním modelem je DRR 50 pro ty úplně nejmenší, 4kolka je určena především pro jezdce, kteří si chtějí osvojit jízdu za řídítky s páčkou na pravém gripu. DRR 50 je navíc vybaven variátorem, takže si začínající jezdci nemusí lámat hlavu s řazením.
Design:
Padesátka se dodává ve třech barevných provedeních, černá, bílá a červená. Nám se do testu dostala černá varianta, kterou doplňují žluto červeno oranžové polepy s výstižným nápisem
Streak. Černá kombinace působí mohutnějším dojmem, i za předpokladu toho, že se opravdu jedná o padesátku určenou pro juniory.
Hned při prvním pohledu se mašina reprezentuje bytelným dojmem, nejedná se o nějakou napodobeninu, která se při prvním navrknutí pomalu začne rozpadat. Je to juniorská padesátka, která se prezentuje lícujícími plasty, černým laděním v podání černých kombinací řídítek, tlumičů, výfuku. Motor, ramena, ráfky, zadní držadlo jsou dotaženy základní stříbrnou kombinací.
Závodní nádech pro nejmenší mají zejména řídítka, která nesou kousátko s nápisem mašiny.
Motor:
Malého
Devil Race DRR 50 pohání kapalinou chlazený dvoutakt. Padesátku se základním výkonem 3,9 kW
(což se s konkurenčními čtyřtakty nedá srovnávat), lze uškrtit na šroubu plynu, což je velkou výhodou u malého jezdce, který bude časem dorůstat. Jednoduchý dvoutakt naskočil na první zavrčení, mašina se hned změnila v juniorsky využitelnou mašinu s velmi pružným motorem. Motor reaguje na povely páčky klidným charakterem, mladého jezdce netahá za ruce. Jeho čistá křivka nástupu je snadno čitelná, tím pádem malí nezmarové vydrží řádit celý den, nebo alespoň do té doby než je dospěláci zaženou na kutě.
Dvoutakt není až tak nadrážděnej jak je tomu
u silnějších DRR modelů- DRR 100 RACE, DRR 100 FOX Edition, DRR 100 MX Pro… Opravdu se jedná o velmi příjemný stroj pro prcky. Jakmile mladý jezdec dosáhne na stupačky už může zvesela drandit na tomto ďáblovi. Škoda jen, že se k modelu nedodává dálkový ovladač na vypnutí. Na druhou stranu u dravějších juniorů není problém dále
ladit pomocí dílů, kterých je na trhu opravdu požehnaně. Padesátka je motorově pohodlná i pro první závodnické krůčky, má na to vyhrávat a dostávat se do popředí, ale v nynější době kdy juniorští jezdci sedlají hned naladěné závoďáky si nejsem jistá zda li se jedná o dobrou alternativu… Motor bez zadýchání uveze i
dospělého jezdce.
Jízdní vlastnosti:
Agilní cvrček je hodně mrštným sparingpartnerem jak na CC tratích tak i na MX. Dítka lítající okolo baráku ocení lehké a přesné řízení, od kterého ruce jen tak neztěžknou. Páčka plynu i s brzdovou páčkou jsou změkčené, tím si jezdec může dovolit razantnější manévry při race dni. Kupodivu mašina uvezla i dospělého jezdce, neberte v potaz fotografie, které tu máme k podkreslení, já s mojí muší váhou mohu jezdit i na sekačce a mašina to nepocítí. Ale přede mnou na mašině jezdil táta od malého závodníka, se kterým mašina upalovala hodně svižně. V
zatáčkách je mašina vratší, stále se musí počítat s tím, že se nejedná rozcapeninu i když má docela solidní široký rozchod kol spolu s nízkým těžištěm. Při otáčení na malém prostoru DRR mladý jezdec vodí s úsměvem na tváři a do sjezdů oba nemají žádné rozpaky. DRR je potřeba poladit co se týče podvozku, ve skocích mírně ztrácí, ale na pohodové vyjížďky okolo baráku i na lehčích tratích jsou dostačující.
Řídítka, brzdy, sedlo,plasty:
Řídítka na sobě nesou jen ty prvky, které jsou pro malého jezdce zapotřebí. Žádná rošáda v nesmyslech, je tu jen to co junior pochopí a hlavně využije. Změkčený chod brzd je u dětských 4kolek vyžadovaným komponentem, tady by se snad ani jiný chod nedoporuručoval.
Brzdy 136 kg vážící strojovnu mají na starosti přední bubnové brzdy, v zadu je hydraulický kotouč. Sedadlo je po celém půdorysu hodně podobné race verzi.
Plasty jsou dosti odolné, nešetrnému zacházení budou dobře odolávat.
Kam s ním:
Otázku protřelou zodpovím frází, kterou naleznete na dealerských stránkách – „
Čtyřkolky Access Motor DRR jsou absolutními leadery seriálu závodů OFF-ROAD Maraton 2009 v dětských kategoriiích.
Zároveň za sebou zanechaly nesmazatelnou stopu i v kategoriích Junior, kde se díky kvalitní technice oproti konkurenci, smazávaly i výrazné věkové rozdíly. Pro výběr tohoto modelu pro závodní účely hovoří i ohromná obliba v zámoří (USA), kde tyto stroje poráží vše co se jim v její kategorii postaví do cesty!“ Jakmile junior doroste do stupaček, můžete jej posadit za řídítka, klidné padesátky. DRR nemá ostré hrany o které se junior může poranit, velkou výhodou je elektrický startér. Nakopávačka neklade razantní odpor, ale ta už je přizpůsobena pro větší jezdce. Stupačky jsou tak akorát, aby jezdci nikde neuvízla bota.