Tento rok přinesl mnoho nových převratných technologií, Motory
ROTAX 900 ACE s možností změny palivové mapy, podvozky rMotion a
tMotion.
Z historie sněžných skútrů - BRP:
1937 - J. A. Bombardier získává svůj první patent na vývoj „pásového vozidla pro cestování na sněhu“, později nazvaného B7 snowmobile, a zakládá v kanadském Valcourtu L Auto Neige Bombardier Limitée „společnost na výrobu pásových vozidel pro cestování na sněhu“.
1950 - Výroba sněžného vozidla Muskeg.
1959 - Zahájena výroba sněžných skútrů SKI-DOO. Bombardier na prvním místě v sériové produkci sněžných skútrů.
1962 - Sněžné skútry SKI-DOO podstupují změny: nová sklolaminátová karosérie, motory Kohler a JLO jsou nahrazeny rakouským motorem ROTAX.
1971 - Na trh jsou uvedeny nové modely SKI-DOO: Elan, Skandic, Valmont a Blizzard.
1973 - 29. srpna je vyroben milióntý sněžný skútr SKI-DOO.
1974 - Opětovně byla vylepšena technologie, bezpečnost, vzhled a komfort sněžných skútrů SKI-DOO.
1988 - Bombardier se stává oficiálním dodavatelem vozidel na úpravu sněhu a sněžných skútrů pro OH v Calgary. Bombardier uzavírá přímou spolupráci s finskou společností a získává tak výrobní zařízení na sněžné skútry v Evropě. Nordtrac OY, výrobce sněžných skútrů ve finském Rovaniemi, vyrábí sněžné skútry Lynx navržené zvlášť pro evropský trh. (Dnes je tato společnost BRP FINLAND OY plně vevlastnictví BRP.)
1993 - 14. září 1993 je ve Valcourtu vyroben dvoumilióntý sněžný skútr SKI-DOO.
Bombardier vytváří novou modelovou řadu sněžných skútrů Ski-Doo určených především pro vysokohorské podmínky a jízdu v hlubokém
prachovém sněhu nazvanou Summit.
2000 - Sněžný skútr Summit 700 Highmark vyhrává cenu Mountain Muscle Sled of Year (sněžný skútr roku) časopisu Snowest Magazine.
2002 - Bombardier přichází s prvním čtyřtaktním motorem u turistického modelu Ski-Doo Grand Touring V-1000.
2003 - Čtyřtaktní motor i u pracovního skútru Lynx 59 Yeti V-1000 .
2004 - První třísedadlový skútr z produkce BRP - Ski-Doo model GTX 800. Nebývalá síla a elegance, to jsou hlavní parametry novinky pro zimní sezónu 2004/2005 závodního sněžného skútru Ski-Doo Mach Z Adrenaline s obsahem 995 ccm.
2006 - BRP je opětovně oficiálním dodavatelem sněžných skútrů na olympijských hrách, tentokrát v italském Turíně.
Silné čtyřtaktní pracovní skútry Lynx Yeti V-1300 a V-800.
2007 - Žhavá novinka ze stáje Lynx: čtyřtaktní Yeti PRO V-800 s pásem o šířce 600 mm.
2008 - Lynx přichází s novým lehkým pracovním skútrem Yeti 550.
2010 - A opět žhavá novinka - převratný dvoutaktní motor Rotax E-TEC, který má nižží spotřebu paliva až o 40% a menší emisní vzplodiny než čtyřtaktní motory.
2012 - Sportovní Ski-Doo MXZ dostává pokrokový podvozek rMotion, který je schopen se lépe přizpůsobit "zvlněnému" povrchu a dodává stroji dokonalou ovladatelnost v každém okamžiku.
2013 - Ski-Doo vybavuje modely Summit podvozkem, který je schopen se podélně naklánět a tím dodat skútru stabilitu a lepší ovladatelnost v traverzu.