QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


Can-am Maverick 1000r

Text: Ollie Roučková | Foto: Can-AM, ATV scene | Datum: 01.10.2012 | Zobrazeno: 7710×

Can-am Maverick 1000r Novinka Can-Am Maverick 1000R je sestavena tak, aby nabídla špičkovou výkonnost, agilní manipulaci a nechutně poladěný design. Inovativní Maverick 1000R nabízí kolosální motor, spolu s doplněním o unikátní sportovně laděnou ergonomií, díky nimž novinka vyniká v davu. Maverick je určitou výzvou pro potěšení nejoddanějších hardcore off-road sportovních nadšenců.


Kapitoly článku

  1. Can-Am Maverick 1000r
  2. Videa
  3. Kompletní fotogalerie

101 koňských sil

Maverick 1000R je osazen osvědčeným kapalinou chlazeným Rotaxím 976ccm V-Twin motorem se čtyřmi ventily, který napájí vstřikování Bosch se škrticí klapkou 54mm. Sofistikovaný elektronický ITC systém vstřikování paliva automaticky udržuje výkon motoru na svém vrcholu, bez ohledu na teplotu či nadmořskou výškou. Can-Am využil elektronický plyn ride-by-wire, ten zajišťuje hodně citlivou odezvu od pedálů a taky se nám tu výrobci dušují, že se jedná o systém, který omezí servisní intervaly. Řidiči si mohou vybrat i mezi progresivním režimem (standard) a režim Sport, který nabízí lineární ovládání plynu. Duální výfuky zajišťují charakteristický zvuk, který je očekáván od tak silné mašiny.

Podvozek:

101 koňských sil spoutaných do sportovnějšího podvozku, ocelový rám s revoluční a kompaktním (TTA) nezávislým zavěšením zadních kol zlepšuje trakci a zároveň snižuje neodpruženou hmotnost. Progresivní podvozek zajišťují velké zdvihy 42 cm na každém kole. Comander propůjčil novému modelu přední A ramena. Fox se i pro tentokrát postaral o odpružení, novinka je osazena Podium X druhé generace. Do náročného terénu je uzpůsobena světlá výška 13 cm s podkováním podvozkové části. Ocelová ROPS klec zajišťuje razantnější bezpečí pro jezdce uvnitř, aby byla mašina komplexně flexibilnější BRP zapracovalo i na lepším uložením motoru. Aby rozdováděnou 101 koňovou novinku bylo možné zastavit, BRP do modelu vložil čtveřici kotoučových brzd o průměru 214 mm, které střeží dvanáctipalcová litá kola. Přední diferenciál Visco-lock automaticky uzavírá diferenciál při prokluzu jednoho z předních kol.

Exteriér, interiér:

Strategicky navrženy exteriér dává Maverick SidexSide vlastní tvář, inovační a účelové řešení majitele odmění komfortem, pohodlím a bezpečností. Maverick je určen pro rekreační zábavu, ale také vychází vstříc skutečným závodníkům. Nastavitelná sedačka řidiče, nastavitelný volant, boční sítě, zadní nosič, absence posilovače řízení, 3-bodové bezpečnostní pásy, multifunkční digitální displej, digitálně kódovaný Security System (DESS).

Pokračování článku: Videa

Kapitoly článku

  1. Can-Am Maverick 1000r
  2. Videa
  3. Kompletní fotogalerie

Jak se vám líbil tento článek?

Průměr: 2.33 Známkováno: 3x

Katalog čtyřkolek - kompletní informace o modelu

Can-Am Maverick 1000»

Další články k modelu Maverick 1000

Maverick Line up 2014

18.06.2013, Představujeme
Can Am zase útočí na pozici nejsilnějších agregátoven, pro rok 2014 dostává Maverick silnější motor 1000R, jinou grafiku...

Jeff Drost Can-am Maverick

21.03.2013, Představujeme
Pod péčí českého dovozce BCE s.r.o se stánek Can-Amu pochlubil hned evropskou výstavní premiérou žhavé novinky – radikál...

Další články sekce Can-Am

Maverick X3 Turbo

28.11.2016, Představujeme
PRVNÍ X3 v ČR!!!! Zcela nový Can-Am Maverick X3 Turbo, řadový tříválec o objemu 900ccm a 154hp je již k vidění na prodej...

2016 Can-Am Defender

05.10.2015, Představujeme
Zatímco v minulosti byly Side x Side této značky spjaty hlavně se silnými motory připravenými ke sportovnímu nasazení, d...

Snow Flyer - Maverick X Ds 1000R Turbo

01.12.2014, Představujeme
Další transformer od Can Amu je tu, tentokrát transformací prošel Maverick. Než se absolutní novinky dostanou k nám do E...




English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.15s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce