QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


CFMOTO Z1000 Sport s kabinou DFK

Text: Matěj Oliva | Foto: Matěj Oliva | Datum: 26.05.2021 | Zobrazeno: 6295×

Kapitoly článku

  1. Design, technika
  2. Jízda, závěr
  3. Video
  4. Kompletní fotogalerie

Než se bugyna v mrazu ohřála, chvíli trvalo, ale po pár kilometrech už z topení foukal příjemně teplý vzduch. To v kombinaci s celkově pevnou konstrukcí, do které nikudy neprofukuje, poskytuje komfort porovnatelný s autem. Samozřejmě nečekejte, že budete v lednu jezdit v tričku, ale rozhodně získáte mnohem víc komfortu než v otevřené kabině. Jako bonus na vás ještě navíc nebude pršet a létat bahno. Je tu ale i stinná stránka, která se projevuje hlavně na silnici. Kvůli kabině motor mnohem více rezonuje interiérem a v kabině je mnohem větší hluk než u otevřené konstrukce. Je to v podstatě daň za to, že motor je hned za sedačkami a kvůli kabině jste s ním vlastně zavření v jednom prostoru. V terénu to ale v podstatě nevnímáte, s tím, jak se často mění otáčky, není hluk z motoru zdaleka tak nepříjemný.

Ani v terénu kabina nijak nepřekáží a neomezuje vám výhled nebo přehled o situaci. Díky proskleným dveřím vidíte i do stran bez omezení, no a v nejhorším můžete prostě otevřít. Já jsem se ale do takové situace nikdy nedostal. Za zmínku stojí ještě jeden doplněk, který jsme na Z1000 měli, a to sice zadní kufr. Ten je dost žádoucí, protože bugyna nemá klasickou korbu a prostor za kabinou není zrovna velký a praktický. Díky kufru můžete s sebou vzít na výlet, nebo expedici víceméně vše, co je třeba. 

Ideální kombinace

Pokud chcete luxus a pohodlí, kupte si auto, to je bez diskuze. Ale pokud chcete sportovní bugynu za rozumné peníze a k tomu dost komfortu na celoroční provoz a ochranu proti nepřízní počasí, je tohle ideální řešení. DFK je česká firma, která kabiny prostě umí a dokazuje to dodávkami do celého světa včetně strojů pro záchranáře. I my jsme se několikrát přesvědčili, že jejich systémy prostě fungují, a tady to není výjimka. 


Pokračování článku: Video

Kapitoly článku

  1. Design, technika
  2. Jízda, závěr
  3. Video
  4. Kompletní fotogalerie

Jak se vám líbil tento článek?

Průměr: Známkováno: x

Katalog čtyřkolek - kompletní informace o modelu

CF Moto Gladiator Z1000»

Další články k modelu Gladiator Z1000

CFMOTO Gladiator Z1000 Sport - bugyna pro každého

19.10.2020, Redakční testy
Tuhle novinku jsme viděli už před několika lety na výstavách, ale než se dostala až na naše tratě, museli jsme si přeci ...

Další články sekce CF Moto

CFMoto X625-A: Pan Vyladěný

20.06.2024, Redakční testy
Je to čtyři roky, co na trh přišel největší jednoválec od CFMota, model X625. Ten přebral žezlo od pětistovky a v loňské...

První jízda na třetí generaci dvouválcových Gladiatorů od CFMoto

01.05.2024, Redakční testy
Čínský výrobce představil kompletně přepracovanou vlajkovou loď Gladiator X1000, kterou v nabídce doprovází o něco r...

CFMoto Z950 Sport: Menší, ale statečný sportovec

29.03.2024, Redakční testy
Přestože mám střechu a dveře, bahno od zubatých kol stejně lítá až na mě. Ani na chvíli si ale během svého řádění nevzpo...

Nejnovější články o Čtyřkolkách

CFMOTO Gladiator Z1000 Sport - bugyna pro každého

19.10.2020, Redakční testy
Tuhle novinku jsme viděli už před několika lety na výstavách, ale než se dostala až na naše tratě, museli jsme si přeci ...

Journeyman Gladiator Z8 EFI V-TWIN

14.08.2013, Redakční testy
Vzpomínáte na jeden takový filmový souboj o speciální červenou cenu se žlutou střechou? No jasně, to se ve filmu "Jestli...

Ogio/Polaris batoh na Quaderskou výstroj

26.04.2012, Redakční testy
Jako závodníci často musíme nést více zavazadel než průměrný člověk. Množství věcí potřebné k závodění taháme z bytu do ...




English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.50s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce