Text: Matěj Oliva | Foto: Matěj Oliva | Datum: 26.05.2021 | Zobrazeno: 6295×
Než se bugyna v mrazu ohřála, chvíli trvalo, ale po pár kilometrech už z topení foukal příjemně teplý vzduch. To v kombinaci s celkově pevnou konstrukcí, do které nikudy neprofukuje, poskytuje komfort porovnatelný s autem. Samozřejmě nečekejte, že budete v lednu jezdit v tričku, ale rozhodně získáte mnohem víc komfortu než v otevřené kabině. Jako bonus na vás ještě navíc nebude pršet a létat bahno. Je tu ale i stinná stránka, která se projevuje hlavně na silnici. Kvůli kabině motor mnohem více rezonuje interiérem a v kabině je mnohem větší hluk než u otevřené konstrukce. Je to v podstatě daň za to, že motor je hned za sedačkami a kvůli kabině jste s ním vlastně zavření v jednom prostoru. V terénu to ale v podstatě nevnímáte, s tím, jak se často mění otáčky, není hluk z motoru zdaleka tak nepříjemný.
Ani v terénu kabina nijak nepřekáží a neomezuje vám výhled nebo přehled o situaci. Díky proskleným dveřím vidíte i do stran bez omezení, no a v nejhorším můžete prostě otevřít. Já jsem se ale do takové situace nikdy nedostal. Za zmínku stojí ještě jeden doplněk, který jsme na Z1000 měli, a to sice zadní kufr. Ten je dost žádoucí, protože bugyna nemá klasickou korbu a prostor za kabinou není zrovna velký a praktický. Díky kufru můžete s sebou vzít na výlet, nebo expedici víceméně vše, co je třeba.
Pokud chcete luxus a pohodlí, kupte si auto, to je bez diskuze. Ale pokud chcete sportovní bugynu za rozumné peníze a k tomu dost komfortu na celoroční provoz a ochranu proti nepřízní počasí, je tohle ideální řešení. DFK je česká firma, která kabiny prostě umí a dokazuje to dodávkami do celého světa včetně strojů pro záchranáře. I my jsme se několikrát přesvědčili, že jejich systémy prostě fungují, a tady to není výjimka.
19.10.2020, Redakční testy
Tuhle novinku jsme viděli už před několika lety na výstavách, ale než se dostala až na naše tratě, museli jsme si přeci ...
20.06.2024, Redakční testy
Je to čtyři roky, co na trh přišel největší jednoválec od CFMota, model X625. Ten přebral žezlo od pětistovky a v loňské...
01.05.2024, Redakční testy
Čínský výrobce představil kompletně přepracovanou vlajkovou loď Gladiator X1000, kterou v nabídce doprovází o něco r...
29.03.2024, Redakční testy
Přestože mám střechu a dveře, bahno od zubatých kol stejně lítá až na mě. Ani na chvíli si ale během svého řádění nevzpo...
19.10.2020, Redakční testy
Tuhle novinku jsme viděli už před několika lety na výstavách, ale než se dostala až na naše tratě, museli jsme si přeci ...
14.08.2013, Redakční testy
Vzpomínáte na jeden takový filmový souboj o speciální červenou cenu se žlutou střechou? No jasně, to se ve filmu "Jestli...
26.04.2012, Redakční testy
Jako závodníci často musíme nést více zavazadel než průměrný člověk. Množství věcí potřebné k závodění taháme z bytu do ...
První jízda na třetí generaci dvouválcových Gladia...
Segway AT5 L EPS Limited: Nebezpečná konkurence ve...
Linhai 650L EPS Promax 4x4: Nová vlajková loď
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.50s