Jak je již zvykem na výstavách si čtyřkolek moc neužijeme, ale i tak se bylo na co koukat. Na Intermotu bylo představeno pár horkých novinek, které Evropa viděla naživo vůbec poprvé. Od Can-Amu tomu byl roadster Spyder, Kymco představilo dlouho očekávaný náklaďáček, ani Goes nezůstal pozadu a představil zde 4x4 novátora - G725iS, Polaris předvedl Sportsmana Ace.
Can-Am:
Na výstavě nesměla chybět expozice tovární značky
Can-Am, která skrývala horkou novinku
roadster Spyder - F3, s úplně novou koncepcí.
Spekulace o tom, že nový model bude disponovat novým rámem, novými světly a novým motorem, se potvrdily. Can-Am využívá svých dlouholetých zkušeností a tříkolku posouvá do další dimenze. Can-Am stánek obsadil i starší modely:
Mawerick, Outlander....
Goes:
Goes na Intermotu představil novinky pěkně od podlahy. Do Kolína přivezli čtveřici novinek, podle očekávaní se tu představila novinka 4x4 -
G725iS, trochu překvapivě Goes představil i nálož sportovních novinek:
Goes 300, 400, 450R.
U sportovních novinek se jednalo o silniční verze, ale byli jsme ujištěni, že se tyto jednotlivé modely budou do ČR dodávat i v Offroad provedení. Vedle novinek Goes představil i osvědčené modely Forest a 625.
Kymco:
Kymco také nejde na trh se svou kůží jen tak a na Intermotu představili Evropě nový náklaďáček.
Kymco využívá kapalinou chlazený jednoválec o výkonu 33 koní s pohonem 4x4 a uzávěrkou.
Klíč k dosažení vyrovnané hranice maximálního pohodlí spolu s maximální spolehlivostí je nejen v komplexním přepracování vnitřní ch částí náklaďáčku. Na tento model se můžeme těšit v brzké době, kdy nám bude zapůjčen k otestování.
Polaris:
Již tradičně na výstavě nechyběla velká expozice Victory a Indian, kterou doplnily modely Polaris. V čele expozice stál revolučn
í Sportsman Ace.
Tato revoluce v inovativním designu spojuje velikost a snadnou ovladatelnost čtyřkolek POLARIS (ATV) s bezpečností a komfortem vozidel kategorie RANGER a RZR (Side by side). Pozice jezdce ve středu vozidla umožňuje snížit šířku vozidla na 121,9 cm, velikost je tedy stejná jako u čtyřkolky. Pohodlné sezení a nízko umístěné těžiště vzbuzují důvěru a umožňují tak jezdci splynout s vozidlem a užít si jeho řízení. Aby mohlo být těžiště umístěno co nejníže, Polaris sdružil všechny hlavní prvky, včetně jezdce, do středu vozidla. Světlá výška u Sportsman®ACE tedy dosahuje 26 cm a zdvih zadních kol je 24 cm díky zcela nezávislému zadnímu pérování (IRS) regulovatelnému pod tlakem.
Ani příslušenství nechybělo: