QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


Dinli Centhor 700

Text: Matěj Oliva | Foto: Jiří Jevický | Datum: 09.04.2009 | Zobrazeno: 42487×

Dinli Centhor 700 Na konci letošní zimy se nám do ruky dostala další z novinek letošní sezony – Dinli Centhor 700. Ano správně, první tchajwanská továrna se oprostila od půllitru a přišla rovnou se sedmistovkou.


Nicméně motor není jedinou novinkou, kterou Dinli přinesla. Z technického hlediska je nové sedmikilo opravdu lahůdkou. Zapomeňte na těžkou konstrukci s pomalým motorem, všechno je jinak. O to větším překvapením je tato čtyřkolka od továrny, která dosud chrlila modely spíše průměrné kvality a jízdních výkonů.

Design

V továrně se pokusili vytvořit neokoukaný design, což se podle mě podařilo naprosto dokonale. Čtyřkolka působí už na první pohled velkým a robustním dojmem. Dojem jen podtrhují nadstandartní ráfky ITP s širokými pneumatikami. Přední masku ukončují moderně střižené přední světlomety protažené až do boků. Mezi světlomety je pak maska s mohutným žebrováním, za níž se skrývá chladič. Za ním je proklatě nízko skloněná hlava válce. Ten je netradičně skloněný, aby se vešel pod objemnou nádrž Centhoru.
Zadní část je klasická, první jsou samozřejmě na očích široké pneumatiky. Ty drží na dvojitých A ramenech z tlakově litého hliníku. Hliníková ramena zajišťují lehkou konstrukci. Mezi nimi pak zaujme nerezová! koncovka výfuku, to se taky jen tak nevidí. Na zadních blatníkách jsou dvě schránky, nebo spíše prolisy překryté síťkou. Nedovedu si představit, co do těchto schránek dát, po první jízdě byly plné bahna, ale na lehčí výlety si sem něco uložíte. Další úložný prostor najdeme na pravém předním blatníku. Ten se dá dokonce uzamknout, i sem se ale při řádění v potoce bohužel dostala voda. Do třetice můžeme nářadí a další drobnosti uschovat do přední schránky, která navíc ukrývá hrdlo pro dolévání chladící kapaliny. Je však trochu nešikovně schovaná pod předním nosičem, takže otevření není nic jednoduchého. Pod sedlem pak najdeme dostatek prostoru, který se po testu tvářil poměrně čistě.
Po usednutí do pohodlného sedla homologovaného pro dvě osoby je za řidítky vše tradiční, digitální palubka ukazuje vše, co potřebujete vědět, včetně stavu paliva v nádrži. Ovladače jsou klasické. Na levé rukojeti je tlačítko vystavující omezovač spátečky, takzvaný overide. Na pravém řidítku je ovládání připojení pohonu 4x4. To je řešeno poměrně netradičně, otočným ovladačem bez aretace. Na obou stranách řidítek pak najdeme 12V zásuvku.

Pokračování článku: Motor, jízda, závěr


Jak se vám líbil tento článek?

Průměr: 2.00 Známkováno: 4x

Katalog čtyřkolek - kompletní informace o modelu

Dinli Centhor 700 4x4»

Další články sekce Dinli

Dinli Centhor 800 Long

10.08.2011, Redakční testy
Milovníci dlouhých výletů na 4kolkách, co mají rádi pohodlí, měli doposud na výběr ze škály dvoumístných modelů Polaris,...

Dinli Centhor 800 Evolution

01.02.2011, Redakční testy
Vodou chlazený čtyřtaktní jednoválec vychází ze starší koncepce modelu Dinli 700. Agresivní 4x4 nenabízí jen závodní kři...

Nejnovější články o Čtyřkolkách

CFMoto X625-A: Pan Vyladěný

20.06.2024, Redakční testy
Je to čtyři roky, co na trh přišel největší jednoválec od CFMota, model X625. Ten přebral žezlo od pětistovky a v loňské...

Linhai 650L EPS Promax 4x4: Nová vlajková loď

29.05.2024, Redakční testy
Rychlost, s jakou Číňané mění své modely, nás Evropany nepřestane udivovat. Přijde mi, že každý rok jezdíme k ASP Group,...

První jízda na třetí generaci dvouválcových Gladiatorů od CFMoto

01.05.2024, Redakční testy
Čínský výrobce představil kompletně přepracovanou vlajkovou loď Gladiator X1000, kterou v nabídce doprovází o něco r...




English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:1.01s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce