Jedná se o rozumně naceněnou 4kolku, která svým účelům poslouží vrchovatě, s tímto zdánlivě prostým zaměřením ladí na 4kolce takřka vše, ostré tvarování předních plastů může být spíš ke škodě. Dítka nepozorná se o ostré hrany mohou zranit. Tvarovaný nárazník spolu s integrovaným světlem dostává malou 4kolku do sportovnějšího výrazu. Nášlapy vedené od předních blatníků až po zadní mají jednu chybu na kráse a tou je mezera mezi motorem a nášlapem, kam si dítko nepozorné může snadno strčit nohu
(pakliže se jedná o menší dítě v obutí do kecek). Zezadu je malá sportovní 4kolka hodně otevřená. Uspořádání pracovního prostoru a vzpřímenější umístění sedadel jsou dalšími vlastnostmi, což přináší za řídítky trávit i delší čas.
Čtyřtaktní jednoválec o
obsahu 90 ccm se s prckem hodně svižně rozparádil, stačilo jedno malé lehké poškádlení plynové páčky a malého závodníka už jsme neviděli. Mladé jezdce lze krotit s nastavením dorazu páčky, který je nezbytností u 4kolek pro děti, taktéž se k tomuto modelu dodává dálkové ovládání, které závodníka snadno zastaví. Křivka motoru je stálá, tady se není čeho obávat, začínajícího jezdce ze sedla jen tak nevykopne a komprese mu ruce nevytahá. Pro závoděné tato 4kolka není, jedná se opravdu o 4kolku s poslušným agregátem na vyblbnutí za barákem.
Zvukový projev hned po nastartování je decentní, jeho projev je tak akorát a byste si lehli doma na lehátko, dítko pustili na zahradu a až do večera o něm nevěděli. Sousedi budou v klidu, vy budete sice občas psycho, ale dravej jezdec bude lítat dokad nedojde benzín a nezapadne slunko. Chuť devadesátky k
vytáčení ovšem vhodně ladí s lehkým řazením dětské 4kolky, stejně tak jako s nevtíravou ochotou k zatáčení. Prcek není postaven pro dravou jízdu, jeho jízdní vlastnosti však jsou na velmi slušné úrovni. Po selhání startéru, nalezneme startovací relátko pod sedlem, kde jednoduchým manévrem stroj rozběhneme aniž bychom potřebovali klíčky.
Jízdní vlastnosti, brzdy:
Díky poprasku okolo světové ekonomické krize zůstávají mnozí jezdci u mašin s nižší pořizovací cenou, tenhle prcek stojí relativně zkousnutelnou sumu, a pro první osahání terénu je dostačující. Užovka se musí vodit do zatáček s rozvahou, mladý jezdci jsou pružní a hned vytuší kam až mohou.
Tlumiče jezdce ze sedla nevyklepou, ale na race jízdu na trati nejsou stavěné, jejich plynulý chod tu pokulhává. Ve skocích se 4kolka kupodivu chová poslušně, sjezdy i výjezdy má testovaný model co předvádět. Absence zpátečky je vykompenzovaná rodičem, který chytne 4kolku za zadek a hbitě stroj přesune. Brzdy, páčky se mi zdály tvrdší, ale oba testovací jezdci se dušovali, že jdou brzdy v plynule hladkém chodu. Kluci hrají hokej tak vám nevím, jestli to neni tím, že jsou kluci nadupaní dvoufázovými tréninky... Páčka plynu netrpí tuhým charakterem, jezdci s ní neměli sebemenší problém.
Kam s ní?
Testovaný model nelze zařadit mezi stroje, které mohou směle závodit na MX hřištích. Opravdu se jedná o hobby stroj pro nejmenší. Jakmile se ratolest rozdovádí, můžete mu zatnout tipec dálkovým ovladačem.
Ti nejmenší mohou zasednout na stroj jakmile dosáhnou na stupačky a mají dostatek síly na ovládání stroje, dle toho jak jezdec roste lze popouštět páčku plynu. Jednou větou - 4kolka pro ty nejmenší, řádící na zahradě, na louce za barákem nebo u chalupy. Ale raději mějte při ruce nářadí na drobné opravy.