ITP QuadCross MX PRO jsou radikální závodní pneumatiky, které mají hlavní cíle - být co nejlepší na velmi tvrdých motokrosových tratích, mít velký kilometrový nájezd a také přispět k zrychlení časů na kolo o celé sekundy. ITP vyvíjely pneumatiky za spolupráce s továrními týmy Yamahy a Kawasaki, což nezní špatně, takže to vypadá jako další dobrej den „v kanclu“….
Je to věčné téma, co obout za gumy, po jakých sáhnout a jaká volba bude tou nejlepší?! U nás je to volba gum určených pro Quad Cross, pro náš test nám byly poskytnuty pneumatiky
ITP QuadCross MX PRO. První fáze testu probíhala tak, že jsme s pneumatikami zajeli do pneuservisu, a hned poté jsme se vydali na závodní tratě - Třebíz, Mohelnice, Ledeč nad Sázavou, Ŕedhošť kde jsme pneumatiky otestovali v plné palbě při šampionátech Vizinger Cup, Mezinárodního Mistrovství ČR Side a Quad, CRC a MMČR družstev.
Pneumatiky po odjetí prvních dvou závodů v Třebízi a Mohelnici převážně po tvrdším podkladu
nejevily známky opotřebení. Je pravda, že v obou dvou závodech jsem jezdila něco málo mezi 10 – 12 minutami x 4.
Na suchu i na mokru mají gumy výborný grip a v udávání směru
(to se týká především předních gum) jsou perfektní. Celek gum s nízkým profilem nekompromisně přikovaly čtyřkolku těsně nad zem a trakce jim rozhodně nechyběla. Na mokru ITP dodávají jezdci sebedůvěru a podrží, ale to vše se dalo očekávat,
ITP není nováčkem v Quad Crossových závodech o čem by mohli mluvit jezdci:
Martin Liška, Lukáš Studený, Honza Jasanský, David Buříval, Michal Fischer....
(tito všichni po řadu závodů testovali ITP obutí na vlastní kůži).
Ani hlubší louže s pevným podkladem nejsou problém. Pokud ovšem nenarazíte na mazlavý jíl nebo lepivé bahno. Tady pneumatiky nejsou až tak pružné, chvilku jim trvá
„samovyčištění“, nestávají se z nich superslike, ale chvilku jim trvá než se dělené špalky vyčistí .
V tvrdším terénu s kamenitým povrchem, nebo v bahnitém terénu tak jak tomu bylo v Ledči nad Sázavou, kde jsme se brodili po kotníky v bahně se gumy mají o co opřít - revidovaný boční profil výrazně zlepšuje
předvídatelnost, čitelnost a grip. Po odjetí všech čtyř závodů gumy nejeví, žádné známky opotřebení. Vždy jsem od nich dostala maximální trakci, až na vyžehlené zatáčky, do kterých nebylo možné zarýt drapáky.
Zadní QuadCross MX PRO - Asp Group S.R.O.:
- - výrazně lepší trakce než u předchozí generace QuadCross MX
- - revidovaný boční profil výrazně zlepšuje předvídatelnost, čitelnost a grip
- - speciálně vyvinutá měkká směs má neuvěřitelnou trakci a skvělou akceleraci.
- - praxí a závody prověřený design dělených špalků ITP s perfektním záběrem
- - skvělé samočisticí vlastnosti
Přední QuadCross MX PRO - Asp Group S.R.O.::
- - revidovaný boční profil výrazně zlepšující předvídatelnost, čitelnost a boční grip při zatáčení
- - výrazně lepší trakce než u původních QuadCross MX
- - speciálně vyvinutá měkká směs s neuvěřitelnou trakcí a skvělou akcelerací.
- - brzděním na suchém i kluzkém povrchu udává QuadCross MX PRO nový standard na tvrdých tratích
- - praxí a závody prověřený design dělených špalků ITP s perfektním záběrem
- - skvělé samočisticí vlastnosti
V minulosti jsme vám přinesli článek - Jak obouvat čtyřkolku:
Je to věčné téma, co obout, na kolik to foukat, kdy přezouvat, jaké ráfky jsou dobré, jaké ne a jak mají být velké. V tomto článku se pokusíme vyvrátit některé mýty a naopak poradit, co bude právě pro vaší ATV, nebo quad to nejlepší... Kompletní článek naleznete
ZDE.