Can-Am Outlander L 500: Osmikilo netřeba
Poslední dobou vidíme na všech frontách a zejména u amerických výrobců především hon za objemem a výkonem. Když před několika lety přišel první litr, jen jsme si klepali na čelo, dnes je to celkem běžná kubatura a nová pětistovka tak trochu uniká pozornosti. Není k tomu ale důvod.
TGB Blade 1000 EFI LT: Litr je tu!
Značka TGB nás nechala hóóódně dlouho čekat, dlouho se slibovalo, dlouho se říkalo do roka, do dvou… Dlouho, dlouho, dlouho… Ale teď je čekání u
konce – litr je tady!
Český importér
ASP Group přivezl litrového Blada na poslední chvíli na jarní veletrh Motosalon a odtud kolka putovala hned do Bratislavy a následně do polských Katovic na další výstavy. Prostě celebrita první kategorie, která jednoduše nechodí na čas, ale každý si na ni rád počká.
CF Moto Gladiator X8 vs. X550: Bratři, jak se patří
Gladiator je nejprodávanější čtyřkolka na českém trhu. Platí to v souhrnu pro všechny tak označené modely a jednotlivě to platí pro osmistovku X8. Konkurovat se jí poslední dobou snaží nový X550 a jde mu to velice dobře… Teď ale pomineme obchodní stránku věci. Podíváme se na tyhle dva Gladiatory jako konkurenty.
Hytrack HY 850 EPS: Když dva dělají skoro totéž…
Francouzský Hytrack do svého katalogu nedávno konečně přidal opravdu velkou čtyřkolku – d
vouválcovou osmistovku. Vlajková loď samozřejmě pochází od jiného výrobce, poznali byste na první pohled od kterého? Možná, že na první pohled ne. Hytrack, potažmo celý
Deltamics, si totiž dává záležet na výrazném odlišení designu svých strojů od původní značky. Pro všechny stroje tak je společná grafika a bere se to opravdu svědomitě. Důvod je jasný – Francouzi si nechávají upravit stroje i technicky a pak je chtějí co nejvíc odlišit od toho, co běžně původní čínská fabrika produkuje. Takže tahle 850 pochází od HiSunu.
Cestopis: Kyrgyzstán na vlastní kůži
Centrální Asi mne láká už několik let čím dál víc. Čtu cestopisy našich i zahraničních cestovatelů, prohlížím si fotografie a videa a jsem rozhodnutý vyrazit. Jak si ale vychutnat nádherné scenérie vysokých průsmyků, liduprázdných hor,
hlubokých roklí, ledovců a vodopádů? Autobusem? Ne, protože budu odkázaný jen na hlavní historické objekty na turistické hedvábné stezce a na průsmyky můžu zapomenout, tahle alternativa bude dobrá do důchodu… Terénním autem? Ano, ale jsem limitovaný jeho průchodností. Na motorce? Určitě ano, ale nevychutnám si výhledy a scenérie, protože budu mít oči na stopkách a na předním kole motorky. Na čtyřkolce? Ano!
Michal Kosík: Quader bez motoru
Plzeňského bikera Michala Kosíka znali dřív především ti, co ujíždějí na sjezdových kolech. Vinou zranění ovšem před čtyřmi lety musel přesedlat na čtyřkolku a sjezdy teď drtí na ní. Motor nepotřebuje…