Po absolutní bombě Polaris vypustil další novinku, tentokrát se přesuneme do pracovní sféry. Pracant je osazen 60 koňskými silami, což je oproti atraktivnímu motoru žiletkově nabroušeného RZR razantně utlumené, na druhou stranu tu máme 20% nárůst oproti řadě s osmistovkovým agregátem.
Už na první pohled bude novinka atraktivnější, zbrusu nová přední maska není prvním a jediným vylepšením tohoto modelu. Šlechtitelé naroubovali inovace do: interiéru, podvozku, korby, designu, palivové nádrže, baterie, tlumičů, nových barevných kombinací….
Motor:
Pracant je osazen
60 koňskými silami, což je oproti atraktivnímu motoru žiletkově nabroušeného RZR razantně utlumené. Na druhou stranu tu máme 20% nárůst oproti řadě s osmistovkovým agregátem. Motor slibuje dravý zátah odspoda v celé škále otáčkového spektra, točivý moment vypovídá sám za sebe. Celek motoru Polaris zasadil více do zadní části a zapracoval i na celkovém odhlučnění. Servisní intervaly motoru jsou prodlouženy na
100 hodin, což je další aktualizace přispívající k uživatelské spokojenosti. Spolu s prodloužením servisních intervalů by měl být lehčí přístup k výměně oleje, filtrů a takové té běžné údržbě. Ranger bude k dispozici i s posilovačem řízení.
Podvozek:
Jako každý z výrobců, tak i Polaris ve svých modelových řadách vždy zapracuje na zlepšení jízdních vlastností. Pro ideálnější prostupnost terénem Ranger XP 900 přichází se zcela novým podvozkem, který je tužší s vyšší světlou výškou stroje. Výsledkem by dle Polarisu měla být plynulejší jízda s nižšími vibracemi.
Korba, baterie, kabina:
Vyšší korba s většími výztuhami a oky na uchycení nákladu má nyní nosnost
cca 454 kg. Aby se novinka roku 2013 blýskla, je korba obohacena o upevňovací systém pro Polaris příslušenství, to sebou nese znaky vyššího ověšení nejrůznějším příslušenstvím. Dále se inovovala kapacita baterie, ta je nyní o
30 % zvýšena. Ergonomie kokpitu se také zušlechtila tak, aby se trojice jezdců cítila pohodlněji. Limitovaná edice bude mít řidič nastavitelné sedadlo s nastavitelným volantem... Polaris hlásá zapracování na pásech, ty by jezdce měli do sedadel ukurtovat přívětivěji.