V upraveném KYMCU UXV 500 se kloubí směsice čtyřkolky a pick-upu, který je navržen pro speciální aplikace. Spojuje v sobě výhody ATV - kompaktní rozměry, nízkou hmotnost, rychlou ovladatelnost, dlouhé zdvihy pérování a pohon všech kol. Plus sklopná korba, odnímatelná sedadla, volant - s vlastnostmi pick-upu: prostor pro řidiče a spolujezdce, volant a výklopnou korbu…
23.června 2011 jsem poprvé usedla za volant multifunkčního
Utility Terrain Vehicle s označením
UXV 500 4x4. Tehdy nám Kymco poprvé představilo rozšíření segmentu o UTV. Nedávno jsem při brouzdání po internetových portálech narazila na inovaci, která přináší nový pracovní pohled. S pomocí nového zařízení UXV 500 může sloužit i pro profesionální přepravu speciálního zařízení do nejnáročnějších podmínek. Na námi prozkoumávaném zařízení byl umístěn
mobilní štípač dřeva.
Mobilní štípač dřeva je umístěn v prostorné boudě na ložné ploše, která
zahrnuje: vyjímatelnou základní desku, držák s kolejnicemi a stolem, včetně hydraulického agregátu, držák pro hydraulický štípač, sekeru a klíny, a otočné pracovní osvětlení z LED. Součástí je také stabilní nosič na výstavbu dalších nástrojů, řetězové pily nebo jiných pracovních materiálů.
Box na korbě je vyráběn na zakázku u prodejce
KYMCO quad-ro / servis Mike Herring, Grabenweg 1, 06526 Sangerhausen, kde si můžete zažádat o rozpočet a veškeré podrobnější informace.
Zatím nám výrobce víc informací neprozradil, než se nám podaří z výrobce vydolovat další podrobnosti, můžeme jen polemizovat nad tím, jak se celek může chovat v terénu a hlavně při pracovním zatížení...
Technické parametry Kymco UXV 500 :
- Rozměry: (d / š / v) 2870 / 1480 / 1850 / 1910 mm
- Hmotnost: (pohot. / celková) 560 / 910 kg
- Objem nádrže: 32 l Natural
- Max. rychlost: 55 km/h
- Motor: čtyřtaktní jednoválec, kapalinou chlazený, DOHC, 4 ventily
- Zdvihový objem: 498,5 ccm
- Výkon: 14,7 kW (20 PS) při 5500 ot./min
- Startér: elektrický
- Spojka: odstředivá
- Převodovka: bezestupňový variátor se zpátečkou, redukce, elektrický připojitelný náhon předních kol s uzávěrkou diferenciálu
- Přední odpružení: nezávislé zavěšení kol se seřiditelnými pružícími jednotkami
- Zadní odpružení: nezávislé zavěšení kol se seřiditelnými pružícími jednotkami
- Brzdy vpředu: 2 x kotoučová (202 mm Ø)
- Brzdy vzadu: 1 x kotoučová (200 mm Ø)
- Pneumatiky: (vpředu/vzadu) 25 x 8-12“ a 25 x 10-12“