QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


UTV Kioti Mechron 2200/2210

Text: Ollie Roučková | Foto: Jiří Jevický | Datum: 18.07.2012 | Zobrazeno: 17747×

Kapitoly článku

  1. Redakční test
  2. Zimní Test „pásovce“ – (UTV) KIOTI Mechron 2200
  3. Video
  4. Kompletní fotogalerie

Zdroj P&L spol. s r.o.:

UTV Mechron je ideální řešení pro majitele velkých pastevních areálů v méně přístupných terénech, majitele horských hotelů a chat, lyžařských areálů, myslivců a vůbec všech lidí, kteří ať už profesně nebo v rovině využití svého volného času se chtějí "pohodlně a účelně" přemisťovat terénem v létě i zimě. V období vánočních svátků jsem prováděl zátěžový test UTV Kioti. Zkoušky probíhaly v krásném zasněženém prostředí Vysočiny u Žďáru nad Sázavou. Vozidlo bylo vybaveno vytápěnou kabinou a pásovými podvozky od firmy Tatou.
Cílem bylo ověřit chování stroje na pásech v terénu a spotřeby nafty – jako jedno mála na trhu jezdí na naftu, pohání jej stejný motor jako v traktoru řady CK 22. Tedy tříválec o objemu 1000 cm3 a výkonu 22 PS. Nafta byla měřena systémem plná nádrž na začátku – jízda – dolití nafty odměrným válcem do plné nádrže a čas na mobilním telefonu.
První test: jízda ve sněhové pokrývce 25 cm hluboké – po loukách, oranici, lesem, extrémní místa.

Poznatky:

  • obrovská dostupnost a průjezdnost terénem – nenašel jsem místo, kde bych neprojel (závodní strany hrází rybníků,podmočené lesní cesty s hlubokými kolejemi po těžbě dřeva
  • měrný tlak pásů je 90 g.cm-2 – pro srovnání dospělý člověk 150 g.cm-2
  • vynikající kabina – prostorná, topení téměř okamžitě topí
  • střídal jsem jak silniční rozsah převodovky, tak redukci
  • při hlubším sněhu, závěji, "ostrém" terénu, ale i jízdě do mírného kopečku jsem využíval redukce z důvodu menšího opotřebení hnacího řemene variátoru
  • pásový podvozek snížil max. pojezdovou rychlost na cca 28 km.h-1, při zařazení redukce odhaduji kolem 12 km.h-1.
  • Spotřeba nafty: 2,6 l na hodinu provozu

Druhý test: hodinová jízda podélně v závějích kolem sněženek u silnice – na redukci, plný plyn

  • Poznatky:
  • potvrdilo se, že projede opravdu všude – závěje vysoké místy až 150 cm
  • jezdil jsem po "hřebenech" závějí podélně a místy měl opravdu strach
  • Spotřeby nafty v plné zátěži: 3,3 l za hodinový test
  • Závěr: udělejte si každý sám…

Pokračování článku: Video

Kapitoly článku

  1. Redakční test
  2. Zimní Test „pásovce“ – (UTV) KIOTI Mechron 2200
  3. Video
  4. Kompletní fotogalerie

Jak se vám líbil tento článek?

Průměr: 1.00 Známkováno: 1x

Katalog čtyřkolek - kompletní informace o modelu

Kioti Mechron 2200»
Kioti Mechron 2210»

Nejnovější články o Čtyřkolkách

Test Linhai Landforce 650L Pro: O pořádný krok vpřed

Včera, Redakční testy
Tak rychle se nemění ani vlády v době politických krizí, s jakým tempem přichází značka Linhai s novými top modely. Zkra...

CFMoto X625-A: Pan Vyladěný

20.06.2024, Redakční testy
Je to čtyři roky, co na trh přišel největší jednoválec od CFMota, model X625. Ten přebral žezlo od pětistovky a v loňské...

Linhai 650L EPS Promax 4x4: Nová vlajková loď

29.05.2024, Redakční testy
Rychlost, s jakou Číňané mění své modely, nás Evropany nepřestane udivovat. Přijde mi, že každý rok jezdíme k ASP Group,...




English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:1.64s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce