Sportsman X2 550 / 850:
MOTOR: typ čtyřdobý jednoválec SOHC
Zdvihový objem 550 ccm / 850 ccm: vstřikování EFI - elektronické vstřikování
Chlazení: kapalinou
Startér: elektrický
Výkon: 45 HP / 85 HP
SYSTÉM POHONU
Pohon: 4x4, 2x4 se zadní uzávěrkou diferenciálu, zadní rozpínatelný, připínatelný přední
Převodovka: automat PVT P/R/N/L/H
ODPRUŽENÍ
Přední: zdvojená trojúhelníková ramena, zdvih 229 mm
Zadní: nezávislé zavěšení Rolled IRS, zdvih 260 mm
BRZDY: Kotoučové - hydraulické, EBS ve standardu (engine breaking system - brždění motorem zadní náprava), ADC ve standardu manuálně připínatelé (active descent control - brždění motorem i přední náprava)
PNEUMATIKY: přední 26 x 8 - 14 Maxxis, zadní 26 x 10 - 14 Maxxis, disk ocelový
ROZMĚRY/HMOTNOSTI
Rozvor: 1 448 mm
Hmotnost bez náplní: 362 kg / 370 kg
Délka: 2 368 mm
Šířka: 1 209 mm
Výška: 1 257 mm
Výška sedla: 908 mm
Nádrž: 20 l
Nosnost předního nosiče: 55 kg
Nosnost zadního nosiče: 181 kg
Světlá výška: 285 mm
Nosnost: 680 kg
Bržděný vozík: 905 kg
Světla: 50 W / 50 W
Z jednomístné na dvojmístnou
Tento model čtyřkolky lze během chvilky přeměnit z jednomístné na dvoumístnou. V zadní korbě o nosnosti až 182 kg je totiž integrováno plně funkční rozložitelné sedadlo pro spolujezdce.
Řízení Anti-kickback
Vynikající geometrie a nové přední zavěšení kol se zdvojenými trojúhelníkovými rameny dokáží výborně snížit zpětné rázy terénu a minimalizují jezdcovu únavu z otřesů do řídítek.
Pohon všech kol On-demand AWD a režim VersaTrac Turf
V případě, že právě používáte pouze pohon zadních kol 2WD můžete použít funkci VersaTrack Turf. Po stisknutí tohoto spínače se otevře uzávěrka diferenciálu a vy tak získáte snazší zatáčení, minimalizaci škody na citlivém terénu a šetříte tak i vaše pneu v případě, že jedete po tvrdším povrchu. Naopak pohon všech čtyř kol se sám automaticky zapíná pokud je potřeba i pohon předních kol. Jakmile není pohon všech kol zapotřebí systém přepne zpět na pohon pouze zadních kol.
Systém regulování sjíždění svahů ADC a systém brzdění motorem ebs
Tyto dva systémy pracují spolu, elektronicky monitorují a ovládají brzdnou sílu motoru pro snadné sjíždění svahů, plynule a s optimální kontrolou nad strojem.
Nezávislé zavěšení zadních kol IRS
Naše klasické zavěšení kol jsme zahnuli mírně dozadu a tím bylo dosaženo ještě větší plynulosti jízdy a eliminování rázů při akceleraci.
Úschovné prostory v předním nosiči
Žádné jiné konkurenční čtyřkolky nemají lepší úschovný systém. Vysoká nosnost předního kufru umožňuje vozit s sebou velkou výbavu a mít k ní přístup i pokud máte další náklad upevněný na svrchní straně nosiče.
Sklápěcí korba
Korba této čtyřkolky nabízí zatím největší nosnost u dvojmístných čtyřkolek, až 182 Kg. Jde lehce sklopit a má vysoké bočnice.
Z pracovního stroje stroj volnočasový v 10 vteřinách
Sedadlo spolujezdce které je složeno na zadní korbě je na této čtyřkolce jistě ocenitelným prvkem, který umožňuje změnu čtyřkolky z jednomístné na dvoumístnou a naopak.
Nový design sedadla spolujezdce
Aby bylo zachováno pohodlí pro spolujezdce i na delších cestách je polstrování zadního sedadla vysoké až 10 cm.
www.polariscz.cz