Oproti předešlému modelu je novinka vyladěna pro maximální hltání kilometrů, Yamaha dost dobře ví, že je nutné zapracovat i na sekci UTV a SidexSide což značí
Wolverine R-Spec. Když se podíváme na označení R –Spec k tomu spadá balíček tlumičů KYB, dlouhé tlumiče jsou kompletně nastavitelné, při rychlejší jízdě tak celek drží kontakt s terénem ve kterém nikdy neupadá trakce. Zadní
tlumiče firma KYB vyrobila speciálně pro tento model – Wolverine. Dohromady má novinka zdvihy kol - 246 s 268 mm, světlost 290 mm. Bačkory
Maxxis Bighorn 2.0., prostě luxus.
Terénem mně neurazíš:
Novinka směle šplhá vstříc výzvám a v terénu jí opravdu jen tak nic nezarazí, jako by měla víc vytažená kola než tomu je u uplynulých modelů. Do zatáček sedí, jen tak se nepřevrací a v šikmých sjezdech si libuje. Výjezdy hltá s lehkostí, jako by tento model snad ani neměl pod kapotou sedmistovkový agregát. Yamaha tvrdí, že s Wolverine R-Spec budeme mít lehký pocit z řízení s výbornou zpětnou vazbu – EPS. Brzdy má Wolverine také docela obstojné, o zaflekování na místě se starají odvrtávané kotouče - 270 mm, zpomalované dvoupístkovými třmeny Nissin.
Houževnatá houžvička:
Novinka je opticky i prakticky zúžená nejen na rámu, což přináší lepší manipulaci v nepřístupném terénu. Celkové rozměry
Wolverine R-Spec jsou mnohem kompaktnější než u modelu Viking. Yamaha zapracovala a opravdu inovovala šasí, které je oproti předešlému modelu kratší. Celek je centralizován na hmotnosti, tak aby bylo vše co nejblíž těžišti
(motor je posunut o 148 mm dopředu, naopak sedačky jsou posunuty dále dozadu). Stroj je lehčí cca o 30 kg.
Pro lepší výhled ze stroje Yamaha zapracovala i na designu přední masky, která přináší
komplexnější výhled pro řidiče i spolujezdce. Koukneme-li se do kokpitu, je tu vše zcela nové, dvojice měkkých sedadel s vysokými opěrkami hlavy působí robustněji,
sedačka řidiče je nastavitelná cca o 90 mm, naopak spolujezdec si může nastavit trojí délku madla. Co se týče skladovacích ploch novinka se chlubí
odkládacím boxem v přední části také ve středové
konzoly, pod sedačkou spolujezdce a velkou ložní plochou na korbě (
uveze 136 kg) s upínacími háky. Což není nic tak převratného. Opět tu máme tříbodové pásy. Wolverine R-Spec bude k dispozici v barvách: ocelově modrá, Hunter Green a RealTree Xtra Camo. Do prodeje půjde letos v květnu.
Video: