Richard.cz napsal 23.04. v 10:22:
Tak jsem si myslel, že "kauza "démon na pásech" je už definitivně minulostí, a ejhle, máme tu reinkarnaci!
FilipT napsal 26.02. v 18:27:
Potvrzuju Matějovu zkušenost, pásy dostaly v lomu opravdu zabrat a svlíknout se nám je nepovedlo, driftíky a hodiny se dařily hlavně díky hodně promrzlému podkladu. Jinak Target 525 měl výrazně víc sil než 425, kterou jsme testovali před časem, ovšem ta 425 byla dost nezajetá...
-Rastaman- napsal 26.02. v 17:27:
super test. a hele nevíte co je u toho videa za muziku?
KTMatěj napsal 26.02. v 17:07:
Řezník, podle mě ano, má to obrovskou plochu záběru.
Řezňa- napsal 26.02. v 16:27:
KTMatěj: myslíš že by to projelo teřba sněhem co má kolem 70cm ná vyšku?
KTMatěj napsal 26.02. v 14:28:
Řezníík: Pásy mají dost výraznou vodící lištu a tendenci zout se nemají, to spíš převrhnou celou čtyřkolku, nebo vyjedou do strany. Jinak je to na novém Targetu 525, který už je výkonnější než třeba zmíněný gladiátor, výkonu bylo dost, přeci jen je tam silný převod, ale posilovač řízení by nebyl od věci.
Řezňa- napsal 26.02. v 14:03:
Super testík. Zajmao by mně jak ste dělali hodiny a drifty, neměi se pásy tendenci sviknout? A jak to zvlada Target výkonově? Nechybě mu někdy výkon? Já pasy vidím většinou na mašinách okolo 700ccm jen prá krát Glad tak proto.
První jízda na třetí generaci dvouválcových Gladia...
Segway AT5 L EPS Limited: Nebezpečná konkurence ve...
TGB BLADE 1000 LTX MAX EPS 4x4: Podsaditý manekýn
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.33s