spajk17 napsal 24.02. v 18:28:
peknej článek :)
Tomíno napsal 24.03. v 03:32:
A kdypak nám sem dáte test KQ 750?
Nejlíp nějake porovnání. Dost se na to těším.
hill napsal 02.07. v 14:54:
Kojot - já vím že by bylo hloupé, aby jsi zajížděl 4k, kterou jsi dostal na testování. V každém případě by se na testování něměli předávat nezajeté stroje. Je to hloupost dovozce, že na ni neuměl někoho posadit, aby na ní slušně odjel alespoň první 500 km. Pak může být výsledek testu zavádějící.
FIGURA napsal 25.06. v 21:38:
jezdím hodně často se čtyřma. Na tuhé řazení si nikdo z nich nestěžuje. Celkem brzo odchází brzdové obložení caa. po 2.500 km. Je ale pravda, že jim chlapci pěkně zatápějí. Dost často taky trhají plastové kryty na zadních ramenech. Prosakování guf. na kardanu předního dif. kolem 4.000 km je asi taky skoro u všech. Obrovské a silné ochranné rámy, které jen snižujou nájezdové úhly a v terénu spíš překážejí nemá, tak skvěle jako TGB taky nevypadá, ale je to celkově velmi kvalitní kolka, do které bych bez váhání šel. Pokud chce někdo srovnávat velikost a vzhled, tak jen na parkovišti. Po nastartování ji totiž jen málo čtyřkolek stačí. Ps.ložiska v kolech mají všichni původní (není SKF jako SKF)
Xawerius napsal 25.06. v 19:50:
Test je pěkně napsanej... sice nevim jak s těma skokama 2m vysoko, ale paráda
leos2 napsal 25.06. v 15:32:
Pro kojota :OK máš pravdu ,těším se na další test.
kojot napsal 25.06. v 08:55:
Saimon1 odpověd v PM.
kojot napsal 25.06. v 08:48:
Leosi2 a proč by jsi to dělal? Ja jsem reagoval na tvoje poznámky. To já taky nesmím? Ja si obhajuju to co jsem dal do světa jako svůj názor. Myslím, že jsi vyjádřil své názory a já taky. To je ta . diskuse myslím se to jmenuje. Klidně piš dál co máš na srdci, ale počítej s reakcí.
Saimon napsal 24.06. v 20:23:
Proč neuděláte někdy test KQ750? Na to tady čeká spousta lidí a né napsat, že tu není offiko dovozce!
leos2 napsal 24.06. v 20:06:
nehledám chyby , ale fakta jestli Vám vadí můj názor tak sem příště napíšu super , krásné , bezva, hézké a další trapné fráze.
Tady se má komentovat,diskutovat, zavrhovat a né jenom pochlebovat.
GamaxJ+J napsal 24.06. v 19:35:
hezký test
jen se divím,že se najdou stále tací co hledaj chyby na všm
těším se na další testík!
kojot napsal 24.06. v 15:13:
Leos2: myslíš, že bych měl napsat že je malá? To rozhodně není. Probarvené plasty nejsou u všech 4kolek v základu a to mi věř. :) Co jsme naměřil to jsem napsal. Uživatelé z fora mi to samé potvrdili. Nemám potřebu si vymýšlet.
HILL: co se nezdá tobě? Měl jsem jezdit do 40km/h a jen po lesní cestě? To by zas řval zbytek, že to vubec netestujeme... a jen se vozíme. Stroj jsem přebíral po yamaha dni a tam to dostalo za uši o 70% víc než ode mne. Je to stroj daný dovozcem k testu, od toho to je.
hill napsal 24.06. v 12:27:
V době testu najeto 175 km . . . jistě kvalitně zajetý stroj. Chudák GRIZZLY
TeSi5 napsal 24.06. v 09:07:
Leos> Ta spotřeba je pravdivá (vlastní zkušenost).
leos2 napsal 24.06. v 08:02:
Je to bezesporu kvalitní 4kolka, ale psát že je opravdu velká? Je menší než KQ , Kawa i TGB .Jo a ty probarvený plasty má dnes fakt každá 4kolka.Ta spotřeba se mi nějak nezdá .
JK.Honzik napsal 23.06. v 13:31:
tak spotreba je libova!
mihcal napsal 23.06. v 11:57:
Konečně zas po delší době pořádnej stroj! Japonec a navíc opravdová 4kolka! Díky.
První jízda na třetí generaci dvouválcových Gladia...
Segway AT5 L EPS Limited: Nebezpečná konkurence ve...
TGB BLADE 1000 LTX MAX EPS 4x4: Podsaditý manekýn
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.92s