DUSHA napsal 09.10. v 12:07:
MAXXER 400 už mi přišel, takže pokud někdo bude mít zájem volejte. je v Bazaru. Dávám zímní bundu IXON zdarma je to mazel a otevřenej jede jako vítr !
cort napsal 02.10. v 15:41:
Kurde, nezávislé zavěšení na kočkopsa nepatří.
PetrP napsal 02.10. v 11:23:
TGB má servisní interval 2000 Km. Nevím jak to má Kymco, ale divil bych se kdyby to bylo opravdu těch 5000 km. Chtěl jsem jen poukázat na to, že třeba KingQuad 750 vyjde na nějakých 200 a tahle malá čtyřstovka jen o 30 míň.
alesmoto napsal 02.10. v 09:03:
PetrP
Stačí si vedle Kymca postavit nějakou z levnějších čtyřkolek ze stejné kategorie vedle sebe na servisu. Rozdíl bývá víc než patrný. Hlavně pokud to má už něco najeto. Přál bych Tě to někdy vidět...
Jo a jak často jezdíš na ten servis s TGB? Každejch 1000Km, jak je to předepsáno na záruky? Kymcu stačí po 5 tisících
A co že se taková záruka účtuje zákazníkovi - je to fakt hodně...
No a když si to člověk po 2-3 letech provozu spočítá, dojde k překvapivému zjištění...
Soused by taky nedal za Golfa přes půl mega ani omylem - vždyť ho Dacie za půlku taky doveze...
Každej máme něco - přeju hodně najetejch kilometrů!
PetrP napsal 02.10. v 07:09:
Mě spíš vyráží dech sebevědomá cena čtyřkolek Kymco. Neříkám, že je to špatná čtyřkolka, ale téměř 160 tis. bych za to nedal ani omylem.
1Pegas napsal 01.10. v 13:34:
Ono to má vzadu diferák?
kojot napsal 01.10. v 10:13:
Podle všeho u mne by to bylo jen o tom, aby tam byl alespon o 100 kubiků větší motor a je to přesně to co by se mi zamlouvalo. 4x4 s uzávěrkou, nezávislý zavěšení všech kol a nižší váha než pracant. TArget 525 je už docela těžkej a vzadu nemá nezávislý zavěšení. Jinak se mi dost líbí. Tímhle Kymco udělalo hodně pro prodeje, jak je tu poznamenáno je to poloviční Renouš a o to jde..
mihcal napsal 30.09. v 19:36:
V Německu se bude tradičně prodávat jak divý...
tomram napsal 30.09. v 15:31:
Je to takovej poloviční renegade celkem to de..člaánek dobrej
KTMatěj napsal 30.09. v 13:16:
alesmoto:
Pakliže jsi si nevšiml, tak každý test psal jiný autor a názor na design je jak jistě víš dost subjektivní záležitostí. Nikde také není psáno, že se jedná o srovnávací test, vedle kymca zrovna stál blade, tak jsem prostě napsal, jak je oproti němu velký, pokud jsi četl pozorně, tak malé srovnání s targetem v testu samozřejmě je. Další názory už nehodlám komentovat.
alesmoto napsal 30.09. v 10:17:
Tak to jsem se zase dozvěděl věcí...
Je každýmu jasný, že velikost sportky a užitkáče je někde jinde. pokud jste chtěli něco srovnávat, tak Vám napovím, TGB dělá i sportku shodného objemu - ale pro jistotu - jmenuje se to Target 425...
A Korejci si na Kymcu s ničím nevyhráli - dělá se na Tchaiwanu...
cituji z popisu v testu, který je na těchto stránkách z 22.9.09 TGB550 Blade " Karbonové polepy zvyšují sportovní dojem ze stojícího stroje,"
A v tomto testu se píše - cituji "Trochu přežité mi připadají díly z imitace karbonu"
Tak nevím, jestli se Váš vkus mění ze dne na den, nebo jestli s karbonovejma polepama je jena čtyřkolka rychlejší a na druhý se jedná o něco tragického a dělá z ní přežitek...
A další - Chladiče před motorem jste si nevšimli? Kymco používá vzduchoolejové chlazení...
A táhlo řazení - nevím čemu vadí. Možná na to železný táhlo může od kola lítat nějaký to bahno, možná se někomu nemusí líbit, že je vidět, ale na funkci to nemá vliv, předsedo..
A zkoušet něco s předním pohonem a tímto objemem motoru na jízdu po zadních mě připadá stejnej nesmysl jako koupit scootera 125 4t a zkoušet, jestli to bude umět po zadním...
Asi se dá na článek podívat i z jinýho pohledu, ale tentokrát to fakt u mě něšlo..
První jízda na třetí generaci dvouválcových Gladia...
Segway AT5 L EPS Limited: Nebezpečná konkurence ve...
TGB BLADE 1000 LTX MAX EPS 4x4: Podsaditý manekýn
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.16s