daxr6 napsal 07.02. v 00:29:
taktéž nechápu čas strávený při testu teto čtyřkolky když nebude k prodeji proc neotestovat něco rozumnějšího velebnosti chce se mi b.
leos2 napsal 28.09. v 09:37:
Chtělo by to test 750-ky a né čtyřkolky která se nebude v Evropě prodávat.
tonybeny napsal 22.02. v 20:59:
no to je teda článek
jedná se o stejný dvojče jako byla 450 a to včetně chybějícího světla, takže tady to asi nebude o poučení výrobce a co se týče hmotnosti, tak Suzuki od roku 2009 uvádí pohotovostní hmotnost včetně náplní, kdežto Yamaha suchou, takže tipuju, že ta váha bude u KQ a GR skoro stejná
mihcal napsal 22.02. v 15:55:
"První zmínky na téma vzniku nového modelu KingQuad 500, které obletěly svět již v před rokem naznačovaly, že to bude vylepšená verze KingQuadu 450. Avšak po důkladném vnějším prozkoumání a s přihlédnutím na technické údaje čtyřkolky se domnívám, že se jedná spíše o dvojče KingQuadu 750, vybavené menším motorem."
A 450 je snad něco jinýho než dvojče 750ky?!
Naprosto stejný ATV kromě menšího motoru. A ten chybějící reflektor maji stejný právě 450 a 500! A obsahy 454 a 493 ccm jsou si rozhodně blíž než 493 a 722...
marek.sm napsal 22.02. v 13:43:
..."Přiznejte sami, že 302 kg je dost hodně na pracovní čtyřkolku „střední váhy".
Proč? U pracovní čtyřkolky je vyšší hmotnost podle mě plus a spíš to svědčí o robustnostnosti konstrukce.
První jízda na třetí generaci dvouválcových Gladia...
Linhai 650L EPS Promax 4x4: Nová vlajková loď
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.27s