vlado napsal 04.07. v 12:33:
Ak ma ktokolvek zaujem, pošlem kopie vyjadrení k reklamaciam od JM
vlado napsal 04.07. v 12:31:
mám ju dva roky (2 kusy), odporučam nekupovať, stále sú s ňou problémy. Reklamácie sú takmer nemožné, JM sa stále vyhovara, nie je to seriozna firma. JM na svojej stránke píše, že je to pracovný stroj, ale je to skôr hračka pre deti. Keď ju štartujem, už mám obavy čo zasa odíde.
1Pegas napsal 09.05. v 16:42:
slezak.z> Tomu prd rozumíš, na závodech jezdí sériovka, tak to oddělali, aby byl stroj lehčí když jsou tam naddimenzovaný trubky co váží pár deka navíc.
slezak.z napsal 04.05. v 19:47:
Můžu klidně napřímo. Jezdí s nama 3 gladi. Jeden X5 má teď prasklej koš diferáku. Jezdí s tím dál, protože musí. Má to na práci, která mu teď finišuje a nemůže dát kolku na několik dní do sevisu. Už 2x jsem ho byl tahat ze zabahněné cesty, kudy musí jezdit s vozíkem a občas tam zůstane - předek nejede. Další dva mají 530ky a nemají to na práci,jen na projížďky. Jeden už to má opravené, nešla mu uzávěrka. Nevím přesně co tomu bylo. Druhý zase s náma v zimě nejezdil, protože mu odešla ta cívka nebo motorek nebo co tam je, která přiřazuje předek. Taky neměl asi 2 měsíce čas to v pracovní dny zavest do servisu a o víkendech s náma v tom sněhu raději nejel. Bez předku by to letos v tom sněhu nešlo. Možná je to náhoda, že znám 3 glady a všem třem to dělalo potíže. Nevím. Jinak vše ostatní je OK. Právě toto mě přivedlo na myšlenku, že závodní glad to má kvůli poruchovosti schválně úplně vyšroubované. Je to jen moje doměnka. Ale na offroad maratonu jsem byl vícekrát a u jiné pracovky jsem si nevšiml, že by měla oddělaný přední náhon, jen u glada.
Tomas-JM napsal 04.05. v 14:24:
slezak.z> Muzes mi prosim na SZ napsat, oc presne se jedna? Jake problemy mas na mysli, je to pro me nova informace, tim ale nechci rict, ze nikdy nikdo neznicil diferak (nebo se nerozbil), ale ze by to byl problem takovy, jak ho popisujes, to ne.
Zavodni glad s tim vazne nijak nesouvisi.
Mrakomor napsal 03.05. v 21:50:
Koupil jsem X6A a ohledně diferenciálu se při 850 km nevyskytl žádný problém. Používám ho skoro pořád. Výkon motoru se mi zdá dosti v pohodě. Na přesuny se motor zbytečně točí. Je to sice převod do pomala, ale v horní špičce výkonu to už moc nejede. A to by v pohodě mohlo! Výkon by k dispozici byl. Tak nějak mi připadá, že vario je z X5 a řemen klouže docela dosti, hlavně při zahřátém motoru. Hned druhý den jsem si doseřídil tlumiče. Tlak jsem nechal, jak byl, ale na předku jsem pružiny trochu povolil. Přestal tolik hopsat. Ohledně vstřikování musím říci, že je spotřeba na velmi slušné úrovni. Při přesunu do 70km/h cca 8 l/100km. Po lese se dřevem 1.5 - 2,3 l/hod. V lese je to však pouze orientační ůdaj. Záleží na terénu, vzdálenosti a váze nákladu. Zatím si chrochtám blahem.
slezak.z napsal 03.05. v 17:11:
A snad taky udělali něco s předním diferákem. Snad u každýho glada co znám s tím byl dřív či později problém a odcházela v něm buď eletrika nebo mechanika. U toho závodního glada, se kterým jezdili maratony, přední diferák raděj úplně vyhodili. Glad je jinak dobrej stroj, ale ten náhon předku se fakt nepovedl. Ještě teda klouzání řemenu varia, to je taky dost slabina.
QuincyMax napsal 03.05. v 13:22:
Chlapi, co se pod tím válíte? To jste si ten test tak užívali?
KTMatěj napsal 03.05. v 13:10:
Tímto se omlouvám, platí samozřejmě data z technických údajů.
1Pegas napsal 03.05. v 12:50:
V kapitole 1. Design, technika, jízda je napsáno:
"Zdvih zůstal stejný, motor by tedy měl být točivější. Výsledkem tohoto snažení jsou tři koně a dva Nm navíc."
a v kapitole 2. Technické údaje - srovnání X5 a X6 je zase tohle: Kroutící moment 39,9 Nm/5500 ot./min
46,9 Nm/5500 ot./min
Nějak nevím, co z toho je pravda.
46,9Nm - 39,9Nm = 7Nm a ne 2Nm
tomkolka napsal 03.05. v 08:45:
Vstřikování je jistě dobrá věc, lepší emise jsou důležité, ale obával bych se elektroinstalace. Jestli teda neprošla oproti předchozímu modelu znatelným vylepšením. Tam si občas konektory dělaly, co chtěly. Občas se stávalo, že jsme museli čekat na kámoše, co s náma jezdil, až zahejbá se správným konektorem, aby mohl vůbec pokračovat v jízdě
A jestli pérování nevylepšili, tak bych za ty prachy věděl o lepším a neviděl bych skoro 160tis jako příznivou cenu.
První jízda na třetí generaci dvouválcových Gladia...
Segway AT5 L EPS Limited: Nebezpečná konkurence ve...
TGB BLADE 1000 LTX MAX EPS 4x4: Podsaditý manekýn
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.28s