Pelnera napsal 07.01. v 15:03:
U Sharonu nevědí, že když se dá pryč seriový utlumený výfuk a nahradí se laděnou koncovkou, že se musí seřídit karbec???
Dyť to je naprostý základ po výměně výfuku karbec minimálně seřídit - doladit, nejlépe přetryskovat, jiný vzdušník, hlavní trysku, laborace s jehlou, atd!!
Celkově je to návod na dvě věci, dali jste jiný výfuk, zvuk to má hezčí, odezva plynu se zlepšila - jasný, ve většině případech se to takto chová po montáži jiného výfuku, ale že za ty peníze není u sharonu aspoň přiložen set trysek pro naladění karbce, to je fakt bída. Za 8t.kč by u toho měli být přiloženy trysky, a pro ty méně zručné aspoň +- návod na seřízení - když je to tedy systém přímo pro tohle 3kilo! Jinak řečeno, za 8t.kč poloviční práce a spíš vyhozený peníze.
quadfil napsal 06.09. v 10:04:
Tak jsem neodolal a už je namontovaný. A jede to super.
fofr77 napsal 03.09. v 00:32:
jak bylo řečeno hezká reklama, proč nebyl test udělán o proti originál v8 ladáku i ze svodem. to by zajímalo každého fandu accesse
tagy napsal 02.09. v 15:08:
hezká reklama... :
johnsog napsal 02.09. v 14:14:
Graf z meření na brzdě je tady na foru. Myslím, že objektivní měření by znamenalo dost vysoké náklady (časomíra, lidi aj.) a pak by ten výfuk musel stát nesmysl. Nicméně z osobní zkušenosti SHARON funguje a např. v motokrosu si razí cestu víc než úspěšně.
LeonKrkon napsal 02.09. v 09:54:
Pěkné PR...
Škoda, že tam není jediné objektivní měření
První jízda na třetí generaci dvouválcových Gladia...
Segway AT5 L EPS Limited: Nebezpečná konkurence ve...
TGB BLADE 1000 LTX MAX EPS 4x4: Podsaditý manekýn
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.43s