tomkolka napsal 05.11. v 09:09:
Korbsi, neznamená, že když máš zkušenosti s Gladiátorem, že se to může v něčem Kymcu přibližovat. Svez jsem se na Japonskejch 4x4 ale i na tom Kymcu (MXU500irs), co jsi na něm ani nejel. Podvozkově některý Japonce předčila, a dokonce i řadit na ní šlo o dost líp. A kámoš, co ji jezdí neměl žádný servisní problémy, jakejma bezesporu Glady trpěj. A že by nemohla bejt mezi americkejma kolkama? Na tom MXU 500irs je spousta komponentů právě z americký kolky - Artic cat. U nějakou dobu spolupracujou a některý modely jsou téměř totožný.
kobrs napsal 08.10. v 21:05:
Superbobo75 jo máš pravdu Kymco moc neznám ale mám doma jednu čínu která měla první závadu po 300km ale to je jedno. máš tady Americky čtyřkolky Can-am, Polaris a Artic cat nevím jestli byl na tý výstavě ale o Kymcu bych psal mezi čínou ani u Japonských čtyřkolek bych to nezmiňoval
Superbobo75 napsal 08.10. v 13:41:
No ja, myslim ze k dokonalosti podvozku Polarisu ma vetsina kolek daleko, a ted to myslim vazne.
tom.tk napsal 08.10. v 10:29:
u čtyřkolky je nejdůležitější podvozek a k dokonalosti Polarisu má Kymco hodně co dohánět, taky se mi moc nezdá dobrá volba představit Kymco s US čtyřkolkama. Slušelo by mu to víc mez asijskými potažmo čínskými.
Superbobo75 napsal 07.10. v 23:50:
korbs - to bude asi tím, že značku jako Kymco neznáš
JarB napsal 07.10. v 21:51:
člověče, a víš, že jsem chtěl zrovna napsat, že mě z toho ani oči nebolej Designově se mi ta stříbrná Kymco na BigHornech zdá na té fotce velmi povedená. Nevím jak v reálu, ale na fotce dobrý. Neporovnávám kvalitu, to si netroufnu, ale vzhledově už se mi to zdá minimálně porovnatelný. Myslím, že zrovna Kymco je jedna z těch progresivnějších značek a asi bych se jí nebál. Ale respektuju, že někoho z toho oči můžou rozbolet Měj se. J.
kobrs napsal 07.10. v 15:41:
ukazovat mezi Can-amem a Polarisem Kymco Tchajwanskou značku no nevím docela mě ztoho bolej oči.
První jízda na třetí generaci dvouválcových Gladia...
Segway AT5 L EPS Limited: Nebezpečná konkurence ve...
TGB BLADE 1000 LTX MAX EPS 4x4: Podsaditý manekýn
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.21s