SpikeMT napsal 15.03. v 17:50:
Srovnávat to asi opravdu nejde. Dnes jsem měl možnost krátce po sobě vyzkoušet Gladiatora Z6 a pravděpodobně jediný Polaris RZR4 !! v ČR. Polaris na podvozku od Foxe udělá z jízdy po polní oranici nerušenou jízdu po dálnici. Ten podvozek vyžehlí snad skoro všechno. Srovnávat dvouválcovou osmistovku s jednoválcovou šestistovkou taky nelze a to jsem tomu nemohl šlápnout pořádně na plyn, protože to bylo fungl nový. Na druhou stranu se mi sdružený sdělovač informací více líbí u Z6. Poskytuje více informací - teplotu motoru, teplotu chladící kapaliny. Na Polarisu to asi je taky, ale nenašel jsem to, takže je panel u Z6 přehlednější (tam jsou hodiny, rychlost v km/h nebo mp/h, zařazená rychlost - PRNLH, počítadlo km). Polaris má jen 3-bodové samonavíjecí pásy, Z6 4-bodové. Jinak je Z6 pěkná kopie (včetně trubkového rámu - napojení, síla trubek, všechno je téměř stejné). Vyplatí se dát dvojnásobek za Polarisku, když schopnosti podvozku pravděpodobně naplno nikdy nevyužiju? Jaká je životnost Gladiátora? Mám strašně špatnou zkušenost s buggy "made in china" Kinroad Sahara 250, kdy tomu upadlo kolo, rozlomil se rám (a to jsem to nijak extrémně nezatěžoval), naprosto nespolehlivý motor a tato otřesná zkušenost mě tlačí právě do Polarise. Tam vím, že nešlápnu vedle. A tý parády co udělal RZR4 při krátkém přejezdu po silnici. Lepší jak mít Ferrari :D Na druhou stranu nechci křivdit Journeymanu, třeba je to "The best of" čínské produkce, podvozek sice zdaleka nedosáhne polarisu, ale pokud má spolehlivý motor, pevnou konstrukci, tak závodit s tím nebudu a mohl bych si za cenu jedný Polarisky koupit dvě Z6 a ještě bych ušetřil ...
1Pegas napsal 06.03. v 16:57:
S něčím srovnat by to asi chtělo. Vždyť i čínskou 4kolku za 50 tis. srovnáváme se značkou.
Lupíno napsal 04.03. v 08:30:
Ale ono to opravdu nejde porovnat. To je jako kdyby člověk porovnával třeba Dacii a VW, nebo Shineraye 250 a Yamahu 250
Obě dvě dovezou posádku z bodu A do B.
sq napsal 04.03. v 07:12:
Nelze porovnavat jabka s hruskama:(
JK.Honzik napsal 03.03. v 22:59:
Právě přesně jak píše Aligátor, proto jsem se ptal na srovnání, páč když nesrovnáš, tak všechno je úžasné. Já teda nerozeznám v tomto odvětví, že je to jiná kategorie? Jak jiná? SSV je side by side a Polaris je taky Side by Side, akorát RZR-XP je podle nich Side X Side, ale já v tom nevidím rozdíl? U obou čtyřkolek sedí jezdci vedle sebe...ano, rozdíl je v ceně! Tak dobře, tak porovnejme to s nečím v cenové kategorii a podotkněme, že pokud chcete Polaris, dostanete spoustu muziky za spoustu peněz! Já nevím, prostě podle mě, chybí mi v tom testu trochu pragmatičnosti.
Miki77 napsal 03.03. v 20:48:
Toto sa mi paci. ak chce niekto 4kolku pre dvoch, tak toto si myslim, ze je lepsie ako klasika ked sedite za sebou. aj spolujazdec ma z toho asi vacsiu zabavu ako ked nevidi na cestu a nemusim sa bat ze sa mi nieco stane ked sa prevratim... Pekne.
Aligator.avs napsal 03.03. v 17:38:
SQ pokud ale nebudeš srovnávat z jinými tak pak budou všechny stroje nej a to je pak test k ničemu a lidem to defakto nic neřekne.
tomkolka napsal 02.03. v 11:57:
Srovnávat s Polárkou???
Tak to je snad každýmu jasný, nebo né???
sq napsal 02.03. v 09:48:
Srovnavat tyto stroje nelze, kazdy je v jine kategorii. Proto jsem je ani neporovnavala. Ale co se podvozku tyce, je RZR uplne nekde jinde, maji jej lepe zpracovany, jak tlumicema tak zavesenim.
JK.Honzik napsal 01.03. v 16:49:
Designově mi to hodně připomíná Polaris RZR-S, ale zajímalo by mě srovnání podvozku s RZR-XP, na kterém jsi jezdila?
První jízda na třetí generaci dvouválcových Gladia...
Linhai 650L EPS Promax 4x4: Nová vlajková loď
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:1.30s