marrtin napsal 19.08. v 06:45:
možná by stálo za zmínku, že to není stříkačka ani prodloužená verze. prostě na MXU 500 IRS pouze přilepili sedlo, tím zmenšili nosič! a stříkačka to bude možná až příští rok. byla by dražší, ale neprodejná vzhledem ke konkurenci... samozřejmě se už vyrábí (představená myslím na Intermotu), ale není zatím na našem ani německém trhu. a jestli je mrštnější než MXU450i bych se trochu hádal, ale necháme to na odbornících.
tomkolka napsal 18.08. v 12:59:
Hm, asi by mě ani v sebenším nezaujalo, že palivoměr ukazuje jinak, když vyjíždím na nějakou muldu a pak ukazuje jinak když z ní jedu dolu. Palivo zas tak často nesleduju, a když tak na rovině při klidný jízdě.
Jo, u auta se mě rozsvěcuje hladový oko taky nejdřív při jízdě z vršku a do kopce mě tam zas někdo vždycky něco asi přileje
1Pegas napsal 15.08. v 21:48:
Děkuji za objasnění nesrovnalostí.
1Pegas napsal 03.08. v 08:58:
Jaký kola to Kymco vlastně má? V článku je napsáno "...k tomu velká 15palcová kola na paprskových černých ráfcích..." a v Technických informacích se zase píše tohle "Pneumatiky, (vpředu/vzadu) - vpředu 26x8-14" , vzadu 26x10-14"
První jízda na třetí generaci dvouválcových Gladia...
Segway AT5 L EPS Limited: Nebezpečná konkurence ve...
TGB BLADE 1000 LTX MAX EPS 4x4: Podsaditý manekýn
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.94s