iii4Lifeiii napsal 08.01. v 14:04:
bulda čo trepeš že tlmič nemože vydržať viac než 2500km? Mam dvoch znamych čo maju G 625i a žiaden z nich nema problem s tlmičmi. Jeden ma dokonca nabehane 15000 km a jedina zavada bola že mu popraskali plasty.
bulda napsal 17.10. v 10:37:
a kdo nevěří tak ten tlumič je vyfocenej tady:
DUBO napsal 16.10. v 17:29:
Ty červený tlumiče jsou tak leda na trakař, asi je tam ještě dávaji, protože jim zbyli na skladě a na svou značku už je radši nedaj, kazili bay si reputaci
SilverX5 napsal 16.10. v 00:34:
...tlumiče s ventilkem a červenejma pérama,nebrat...leží mi tu a půjdou do starýho železa a o převlečenym X5 -6 se bavit nebudu
bulda napsal 15.10. v 17:59:
quadmann : hele, nevim co se čílíš, napsal jsem jen svuj názor, jestli tě to sere je to tvuj problém. Ve 2009 jsem kupoval X5 dlouhou pokud se nepletu za 153 000, byl v ceně kufr Shad 110l, naviják, přední rám a kvalitní bunda co se doteď prodává za cca 4000. A ptáš se proč by měla stát míň? třeba proto že základ je starej min.2 roky a na příchodu je X8 bo jak se to osmikilo jmenuje. Je to každého věc za co prachy vyhodí, promiň já nad toim Goesem rozhodně jásat nebudu, na to mám v hlavě dost rozumu. Jo a ty tlumiče jsou fak na dvě věci... neznám nikoho kdo je měl na Gladovi a neměl by s tim problém, ale možná někomu ještě držej. Já s nima laboroval na zadku na práci, na to jsou dobrý (tvrdý), ale o tlumění nemůže být řeč, klidně si napiš jak jsou skvělý, můžu to doložit fotkou jednoho rozebraného do mrtě, ten tlumič po konstrukční stránce nemůže přežít víc jak 2500km. Jo a na Karla se neodvolávej, pro něj by bylo nepřijatelné stejně jako Glad, tim jsi mě rozesmál.
větvičkář_Rox napsal 13.10. v 22:43:
xsob - ta tvrdost je právě způsobena únikem plynu.
větvičkář_Rox napsal 13.10. v 22:40:
quadmann - taky nevidim důvod, proč by měla bejt levnější než X6. Je na dovozci, jak se vokáže a jestli udrží vysokej standard do tý doby, než se z něj stane "renomovaná" firma za jako třeba já považuju JM. A držím mu palce, bo každá konkurence je pro nás zákazníky dobrá Ty tlumiče si už přirychtujte, bo odcházeji po čase.
HESP napsal 13.10. v 18:13:
quadmann > to je aspoň komentář, který se dá číst !! Jen tak dál
xsob napsal 13.10. v 17:30:
Roxi - o uniku sem nikdy neslišel, ale znám dva stroje na těhdle tlumičích. Netlumí, spíš odskakují. No nechtěl bych je ani za dáčo. Ten samej stroj s černejma pružinama (tlumičema) je úplně o něčem jiným. Nehledě na to že díky nim se vymlátí uložení tlumičů (netlumí) a daleko víc dostává zabrat zavěšení, čepy atd. Příde mi že propruží jen díky větší váze stroje
quadmann napsal 13.10. v 16:39:
Bulda- Prvně se Tě zeptám kolik jsi utratil ty za svou X5 v roce 2009? Dále jak sám píšeš, že je to X6 v jiným kabátě, proč myslíš, že by stejná čtyřkolka s jiným ksichtem měla stát míň. Jestli je hezčí, nebo ne, to nebudu hodnotit a je to na každém kdo zvažuje koupit tu a nebo tu 4kolku ať si vybere každý sám. U některých prodejců mohou tyto dva stroje porovnávat vedle sebe. Co nechápu jak Ty můžeš hodnotit kdo rozum má a kdo ne. Nebo máš nějaký argument pro nařčení těch, kteří si tento stroj koupili, nebo chtějí koupit?
větvičkář Rox- čtyřkolek s těmito tlumiči se prodalo cca 70 kusů a ani v jednom případě s nimi nebyl problém. Pokud tento problém nastane určitě mu budou zdarma vyměněny.
Jinak je to samozřejmě čtyřkolka vyráběná v Číně a každý kdo ji od nás kupoval tak mu toto bylo sděleno. Značka Goes patří francouzům a jen pro zajímavost jí šéfuje člověk, který stál léta ve vedení firmy Can Am France. Z firmy odešel do Goes, kde měl větší prostor aby mohl ovlivńovat dění ve firmě což se mu docela daří. I jeho zásluhou se Goes prodává v 15 zemích na více než tisícovce prodejních místech. Po jeho odchodu dovozce Can Am pro Francii zkrachoval.
Škoda že sem nesmí Karel , mohl do mě jít a získat tak dalšího nepřítele
bulda napsal 13.10. v 14:12:
jj glad x6 v jiným kabátě, za mě za ty prachy to je utopie, kdo do toho pude jen kvůli kabátu tak moc rozumu nemá
větvičkář_Rox napsal 13.10. v 12:00:
Leoši, to je debata, která tu proběhla 1000x a nezačínal bych jí znova... novej číňan vs. jetej japonec. Na tom neni nic k vyřešení
Chtorr - stejně jako Ňufy prezentovali jako Taiwan a ne jako Čínu. Důvod je jasnej. Čína je pořád braná jako něco podřadnýho. Takže to že tomu Frantíci daj plasty a dávaj to jako francouzskej výrobek - asi čekaj, že jim to pomůže. Jinak, jsem si myslel, že GOES jsou belgičáci. Pro mně je fuk, kde se to dělá. Zajímá mně kvalita a tu Ti země původu nezaručí. Znám německý sračky a čínský kvalitní věci. Takže země je fakt o ničem.
Chtorr napsal 13.10. v 09:05:
divný že to prezentujou tady jako francouzkej výrobek
leos2 napsal 12.10. v 23:58:
Cena je 149,900 jsou už běžně na netu, Za ty prachy je zajetej japonec.
větvičkář_Rox napsal 12.10. v 21:53:
Je to X6ka s jinejma plastama. Hezčí/škaredější je věcí vkusu. CF Moto dělá dobrý věci, o tom jsem přesvědčenej. A výbornou kolku z toho dělá servisní zázemí a péče od Journeymana. Takže teď už záleží jen na tom, jak se k tomu postaví dovozce. Produkt má dobrej
XSOB - tyhle tlumiče JM normálně měnil na záruku. Ne, že by byly tvrdý, ale utíkal tlak. Takže vlastně pořádně nefungovaly Trochu mně děsí, že je GOES do svý vlajkový lodi dává. Pač sou prostě z výroby vadný
xsob napsal 12.10. v 19:30:
Vypadá zajímavě, jen doplním článek. Není to podobnáí technika s X6 ale je to X6 jen s jinýma plastama. Kompletní podvozek, rám, motor ... je CF moto x6 Navíc tam zapoměli první tlumiče z X5 který nejsou zrovna pohodlný, spíš tvrdý a to dost.
HESP napsal 12.10. v 16:23:
mirolinek > souhlasím. Je daleko pěknější než Glad. Vypadá hodně pěkně
mirolinek napsal 12.10. v 14:51:
bulda:dovoluji si stebou nesouhlasit mislím že goes má líbyvější tvary než než glad a podle mě jinak to pbude stejné zamě
bulda napsal 12.10. v 14:42:
Glad jak vyšitej, a ještě v ošklivým kabátě. Fakt horká novinka
mirolinek napsal 12.10. v 12:47:
si dovolím přiložit také jedno vydeo
mirolinek napsal 12.10. v 12:39:
pěkně napsano a kolik ta hračka stojí,jinak pěkná mašinka
První jízda na třetí generaci dvouválcových Gladia...
Segway AT5 L EPS Limited: Nebezpečná konkurence ve...
TGB BLADE 1000 LTX MAX EPS 4x4: Podsaditý manekýn
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:1.29s