Gargamel napsal 24.02. v 08:18:
Eda-JM napsal 23.02. v 16:44:
vysvělení k těm rychlostem : jezdili jsme normálně na H, sněhu bylo málo, jízda do rychlosti. Tachometrově se Jumbo bez problému přehrábne přes 115 km/h, takže reálná rychlost se opravdu pohybuje kolem těch 70. Na "L" se dá jet max tachometrově do 50-60, tedy tak 25-35 reál. Jinak před pár minutama jsem se vrátil z hor z testu X8 na pásech a hodnoty jsou de facto stejné, přes tachometrových 120 si myslím je ale zbytečné jezdit
. Videa by snad měly být
JarB napsal 22.02. v 16:56:
Okáčko: Taky mi to přijde nějaké zvláštní. No, ono to nemuselo být na L a myslím si, že to mohlo být třeba 70 na displeji, což je díky nějakému poměru hnacích kol na pásech příklad, plácnu, 50 reálných. Na pásech je asi spolehlivější měřit to přes GPS.
scarymovie napsal 22.02. v 15:13:
Okáčko : na vozíku?
Okáčko napsal 22.02. v 14:27:
Pásy super. Vlastím originál Polaris. Nenechám ne ně dopustit. Jen by mně zajímalo jak chtěli na rychlost L dosáhnout 70 km v hodině.
Saimon napsal 22.02. v 13:50:
Video by bylo lepší
větvičkář_Rox napsal 22.02. v 11:13:
Paráda já si pořád myslim, že sou pásy hrozně předražený. Ale asi ten vývoj v porovnání z prodanýma kusama je fakt náročnej. Kdyby ne, tak by to číňanec udělal za 20tis v konci u nás
scarymovie napsal 22.02. v 10:25:
pěkný no
První jízda na třetí generaci dvouválcových Gladia...
Linhai 650L EPS Promax 4x4: Nová vlajková loď
Copyright © 2008-2025 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.66s