Nechuťák napsal 23.10. v 13:11:
Neřekl bych... Taky jezdím na autobusu Někde je to plus (třeba prudké výjezdy) a někde mínus (když zjistíte že ten prudký výjezd nikam nevede a je potřeba se otočit na malém prostoru)
VictorB napsal 21.10. v 22:34:
Brutalny stroj, len ta cena... Inac co si myslite, plnohodnotna 2-miestna stvorkolka je velkym minusom v terene ? lebo casto jazdim s niekym ale mohlo by ma to obmedzovat v tazkom terene ?
Nechuťák napsal 21.10. v 18:38:
Zajímalo by mě jak to bude s manévrovatelností na malém prostoru... Na trialech mě dost překvapil malý rejd u krátkého litrového Outíka Jinak ale koráb je to pěkný
Juna napsal 20.10. v 10:07:
Nevím proč měnit přední FOXe za jiný model???Jsou přeci plně nastavitelné,jde z nich udělat beton,tak přoč se v článku stěžuje na to,že je to měkké?? Nerozumím článku,stroj super ale "test" o ničem.
leos2 napsal 19.10. v 11:34:
Proč tam dávají ty oslí uši na držení ? Kdyba tam dali pořádný box sladěný tvarem a barvou ke čtyřkolce, tak je to bezpečnější a líp to vypadá.
JURA napsal 19.10. v 07:52:
Tak to je teda pořádnej autobus. Po nějakých úpravách rodinná mašinka na silnici a do lehkého terénu. Na první pohled je kolka obutá do nevhodných pneumatik, ale to je celkem drobnost. Celkově vypadá impozatně a mohutně. Pro vyřádění je ještě potřeba doplnit do garáže litrovýho Rencka.
Jindřiška napsal 18.10. v 16:58:
To Mira2261: kopie o 250 000 Kč levnější než originál ten je taky dobrej
mira2261 napsal 18.10. v 16:01:
změnili sedačky aby cf moto je nemohlo žalovat že to je pouze kopie gladiátora x8
Jindřiška napsal 18.10. v 14:34:
Tak to už je ale autobus Závidím testování tohodle krasavce Povedenej článek
Petzl napsal 18.10. v 12:28:
Vím že o tom to určitě
není ale kolik má takovej litřík maximálku??Na asfaltu?
marek.sm napsal 18.10. v 10:56:
Su asi d***** ale tuhle větu jsem nepobral:
"U ramen se pozměnil i chod kol, nyní se jejich chod přibližuje jakoby dozadu."
První jízda na třetí generaci dvouválcových Gladia...
Segway AT5 L EPS Limited: Nebezpečná konkurence ve...
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.30s