Habes11 napsal 13.01. v 23:59:
k čemu je takový vozidlo? drahý, těžký, závratná rychlost 40 km/h, dojezd 40 km u verze standard, u lepší za příplatek co čtyři hodiny hledat zásuvku na osm hodin nabíjení a pak se zase řítit čtyřicítkou k další zásuvce, žádná akcelerace, žádná vůně benzínu, žádný pocit spoutaných divokých koníků, žádný kámoši na mě čekat nebudou
Mikedee napsal 13.01. v 08:35:
Jojo, taky nevidim v originalnim textu vykon motoru. Jen info o bateriich: 48V napeti a 9.4kWh kapacita. Jedine info o motoru je prave zminovane napeti, na kterem bezi.
Powered by an 48V, AC induction, air cooled electric motor and 9.4 kWh of maintenance free Lead-Acid* batteries which means that you will never need a drop of gas to cruise in your neighborhood or meet friends at the local hot spot.
caprighia napsal 12.01. v 21:03:
respektive v kWh by byla spotřeba, kapacita v Ah
caprighia napsal 12.01. v 21:01:
Baterie je nejspíš myšlena kapacita a ta je správně v kWh. Výkon motoru je chyba, 48 W je málo (motorek chladiče má víc) a 48 kW docela by bylo dost na elektromotor a vozidlo s max. 40 km/h. Nejspíš bude provozní napětí motoru 48 V a výkon není uveden.
Mikedee napsal 12.01. v 12:27:
Ollie, prosim oprav tam ze vykon je v kW a baterie ve V. Myslim, ze jsi prohodila hodnoty
vcistic napsal 11.01. v 13:42:
pekne golfove vozitko. 40km/h neni nejak malo?
První jízda na třetí generaci dvouválcových Gladia...
Segway AT5 L EPS Limited: Nebezpečná konkurence ve...
TGB BLADE 1000 LTX MAX EPS 4x4: Podsaditý manekýn
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.11s