tenten napsal 10.05. v 07:32:
v ramci odezvy spis kdo to tady plati za ty objektivni članky
LTCar napsal 08.05. v 08:51:
tenten napsal 06.05. v 22:34:
A co jezdec na mčr o tom se nepiše nebo je to tajne tam jede taky jeden ze tri a zatim nedojel.
vcistic napsal 27.04. v 10:12:
masina, ktera umi vzit za srce nebo za zaludek.
sq napsal 26.04. v 18:51:
Tenten: Závody se Scramblerem jedou: Jürgen Gröpl na XCC v prvním závodě dominoval. Druhý jezdec, kterého znám je Sascha Dietz, který na Endurance Masters se Scramblerem také urval dobrá umístění. Hodně slibný jezdec je Jürgen Mohr, který nám na prvním BQC ukazoval zadní tabulky až do osudové jezdecké chyby. U Nás v ČR máme také jednoho jezdce jedoucího pod stájí Polaris. A mám tušení, že se další ČR jezdec ukáže na Trialech. Jezdců jedoucích Scramblery je opravdu mnoho.
tenten napsal 26.04. v 14:43:
Kdo s tim jezdi?a kde?
tenten napsal 26.04. v 14:40:
Spatna ctyrkolka to rozhodne neni ale ani ca ani xp neni na zavody uz se tesim kdo a jak s tim pojede a co na te masine zustane original.dnes na ca uz jen motor a par drobnosti .tak se ukaz xp postavte to na start ritiri!
Lupíno napsal 26.04. v 09:43:
Už na závodech jedou, a nejede jim to špatně.
LTCar napsal 25.04. v 22:19:
Ja to ted neberu jako ze neco je horsi nebo lepsi can-am, polaris je me to jedno. Jen je skoda, ze v polarisu u vyvoje maji jen fofr nuz a riznou plasty, zavrou se na pet hodin v laboratori vymysli polepy a je to. Nebo to trvalo dele?
O ovladatelnosti je polarise je spousty nazoru, ja mam tenhle. Vezmu za riditka do leva, pockam, pockam, pockam az se dokymaci a jedu do leva. Setrvacnost je svine.
Nevim nevim. Cena neni mala a radsi bych sahnul po XP abych mel alespon misto na kufry. Na zavody s srablem to snad nikdo nemysli vazne.
Habes11 napsal 25.04. v 13:29:
super čtyřkolka co Polarisu chyběla, sportovní duch z ní přímo srší, kdo nevidí ten sportovní až agresivní design měl by navštívit očního, ovládá se podstatně snadněji než jakýkoliv can-am a to je vlastní zkušenost.
Pokud to někdo srovnává s Mercedesem tak pak s "usedlým" Mercedes McLaren SLR
Závěrem: can-am mě neuráží, ale chápu, že někteří "žluťáci" se můžou začít i stydět
LTCar napsal 25.04. v 08:26:
Pekny to je, ale jelikoz je to stejny jako normal xp tak je to moc tezky. Za vzhled krom zadniho nosice 9 bodu a za vahu nedam zadnej. Pro fabriku totiz neni problem to vyrobit lehci a neudelali to. Jen vzali brusku a urezaly nejak plasty.
Pokud to bude soutezit z 1000 can-amem tak je to jedno oba jsou moc tezky. Vedle stareho 800kila to, ale nema sanci porad.
Zaverem: Polaris porad nema sportovniho ducha.
Je to jako BMW a mercedes. BMW od jakziva sportovni charakter auta, mercedes luxus, ale pro usedliky.
vcistic napsal 24.04. v 19:34:
scarymovie napsal 24.04. v 17:38:
sakra práce, to je krááása
První jízda na třetí generaci dvouválcových Gladia...
Segway AT5 L EPS Limited: Nebezpečná konkurence ve...
TGB BLADE 1000 LTX MAX EPS 4x4: Podsaditý manekýn
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.22s