Kartkarel napsal 29.06. v 18:46:
Pokud vždy jen vrkneš plynem, tak ten visco-lok je fakt na 3,14ču
Mě připadá, že ten kořen ani nechtěli přejet
topcars napsal 24.04. v 14:58:
Bohužel v příspěvku asi nefunguje odkaz na video, kde toho Maverica a jeho Visco Lok + kluci testovali při výjezdu do kopce s překážkou byl v háji. To by mě zajímalo jinak test dobrej ale chybí mi tam náročnější pasáže. Po rovině to jezdí dobře ale co výjezdy to se tam v tom testu moc neřeší. (www.youtube.com/watch?v=-kQKevFqngw&feature=share&list=UUFVO_KWbNcMWxF906Zdnosg)
topcars napsal 24.04. v 14:55:
Já teda mám Commandera 1000 ltd všechno dobré ale co ten nový Visco Lok + zdá se být problematický i v novější verzi viz video:
to by měli kanadani doresit je to trochu ostuda kdyz ho RZR překoná. A za ty prachy by tam mohli přidat do základu posilovač já ho taky bohužel nemám a někdy jsem z toho dost utahanej. Jinak motoricky a podvozkově všechna čest.
1Pegas napsal 21.04. v 07:27:
Bahňák> proč chceš vyhrát ve sportce? Stačí když použiješ svých rad majitelům neznačkových 4kolek. Došetři těch pár tisícovek a budeš mít doma perfektní mašinu
Bahňák napsal 19.04. v 15:25:
Hodně hustá hračka v pondělí jsem na něj koukal na živo a jen sem si strašně přál vyhrát ve sportce abych si ho mohl koupit domůůůů!!!
Kdybych si ho tak mohl alespoň na jeden den půjčit
scarymovie napsal 19.04. v 08:42:
k**** dobrý
První jízda na třetí generaci dvouválcových Gladia...
Segway AT5 L EPS Limited: Nebezpečná konkurence ve...
TGB BLADE 1000 LTX MAX EPS 4x4: Podsaditý manekýn
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.25s