Jirka_Klášter napsal 10.10. v 11:32:
Škoda že není zmínka o tom, jestli nedošlo k zesílení zadních poloos a hlavně kloubů, což je jediná slabost Grizzly. Měl jsem ji 5let a najel převážně v terénu bezproblémových 13tis.km. Jen ty zadní poloosy...
Palečkář napsal 20.09. v 14:03:
Yamaha Grizzly Pokouším se už spoustu let kluky co jezdí na těchto stíhačkách dohnat nedaří se,prostě není nad spolehlivější čtyřkolku vydrží ze všech nejvíc
JWK33 napsal 17.09. v 16:58:
tak na určitých výrobcích není pokrok už ani možný, viz. kovadlina, kulomet browning 0,5, japonské meče atd. další věcí je rozdíl mezi revolucí a evolucí. Zkrátka Japonské kolky jsou spolehlivé a dobré a tečka.
1Pegas napsal 17.09. v 09:51:
Ještě že jiní jsou pro pokrok, jinak by jsme dodnes bydleli v chatrčích a doma vařili v kotlíku nad ohněm.
JWK33 napsal 15.09. v 19:09:
jojo když ta tatra 111 pojede stejně dobře, bude méně žrát a v terénu projede stejně nebo více proč ne... a taková je realita... grizzla má 50 koní a tuším 270 kilo... podvozek je dobrej brzdy taky... spolehlivostí se můžou jít amíci klouzat... takže není co řešit...
1Pegas napsal 14.09. v 11:31:
Je fajnový jezdit v Tatře 111. Je to spolehlivá mašina, pořád tam má to svoje dokonalí bez kudrlinek a zbytečností, tak proč lízt do Tatry Phoenix
JWK33 napsal 10.09. v 12:43:
Strašně se mi na Yamaze i Suzuki líbí ten přístup. Na první řadě spolehlivost. Nenechají se strhnout frajeřinkama a jedou si prostě pořád to svoje dokonalé, spolehlivé bez kudrlinek a zbytečností.
První jízda na třetí generaci dvouválcových Gladia...
Segway AT5 L EPS Limited: Nebezpečná konkurence ve...
TGB BLADE 1000 LTX MAX EPS 4x4: Podsaditý manekýn
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.22s