petr04 napsal 02.12. v 14:27:
Jste šikovný je to hezky udělaný opravdu pěkná práce ale trochu bych se styděl tim okopirovanim can-am x-mr
Philipezk napsal 06.11. v 23:11:
JWK33> by me zajimalo, cos tam mel. Ja ji taky vazil, s navijakem, plnou nadrzi, boxem a sedadlem 420 kg. To odpovida prece. Ma vazit 387kg sucha. nechapu co se ti nezda. Canam dlouhy Outik 1000 mel 410. Ale mel na nem par kramu nahazenejch.
Tetsuo napsal 06.11. v 09:38:
No to je teda pěknej hnus Půl tuny čínské technologie. A ty zakončení nárazníků jsou patrně z Can-amu? Pokud ano, tak alespoň jedna značková věc tam bude
JWK33 napsal 05.11. v 20:41:
Aha... takže když jsme vzali X8 ze salonu na projetí a sjeli na váhu která nám ukázala 432kg prázdná a bez výbavy tak to jim tam asi špatně váží váha... údaje v TP jsou čistokrevná lež...
Eda-JM napsal 04.11. v 12:38:
To je opravdu divné, že to bude s nastrojením těžší...nechápu, o co ti jde. Na trhu jsou i podstatně těžší kolky a to neřešíš. A btw. údaje v TP musí odpovídat legálnímu COC, tedy dokladu, který prokazuje platnou homologaci v EU, kde jsou všechny hodnoty uvedeny a schváleny. Což stroje CF Moto na rozdíl od některých jiných značek samozřejmě mají...to jen pro vysvětlení...
JWK33 napsal 01.11. v 20:12:
bylo by zajímavé s tím zajet do sběrných surovin a nechat to tam na váze zvážit... X8 je nechutně těžká (údaje v TP jsou čistá lež) a s tímhle upgradem bude ještě těžší...
První jízda na třetí generaci dvouválcových Gladia...
Segway AT5 L EPS Limited: Nebezpečná konkurence ve...
Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.10s